Ga naar inhoud


Hoera! Nog 3 nachtjes slapen


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Gast Agent Mike

daar ga jij de mist in...

 

Een zzp-er heeft geen personeel..

Maar die mag ook niemand laten roken in zijn kroeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Rob út Fryslân
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ha ha Coliseo, de hele medische wetenschap bestaat uit straling.
Wat denk je van de kanker die rokers krijgen, juist die worden door radiostraling weggebrand cry


Met andere woorden.
Ik wil niet ziek worden van jouw rook, maar jij mag wel ziek worden van de straling die ik uitstuur? crazywink

De wetenschap mag dat straling gebruiken, maar auto's, energie centrale's, fabrieken en kachels stoten ook rook uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân
Origineel bericht van: Ome Merde
om even terug te komen op het topic.
ik hoorde gisteren in m'n stamcafe de stelling "f#ck 'em all" smile
wij paffen dus gewoon door smile



merDe


Wij Friezen knibbelje allinnich foar God" (= Wij Friezen knielen alleen voor God) :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon boven een kroeg

 

en ik vind het kwalijk dat er afgelopen weekend heel veel lawaai was van de roker die buiten stonden te schreeuwen,

ik vind dat kwalijker dan dat ze buiten roken.

 

Net heb ik de eigenaar verteld dat als dit vaker voor zal komen dat ik dan de politie langs zal laten komen, ik heb hem gezegd dat hij er niet veel tegen kan doen maar dat het helaas wel zijn pakkie aan is.

Hij was blij dat ik het hem gemeld heb en hij zal in ieder geval de mensen laten weten dat ze zich normaal moeten gedragen als ze buiten staan op het terras.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bari
Ik woon boven een kroeg

en ik vind het kwalijk dat er afgelopen weekend heel veel lawaai was van de roker die buiten stonden te schreeuwen,


Een huis accepteren boven een kroeg en dan nog zeuren over de gasten en hun lawaai ?
Daar snap ik echt niks van, net als de mensen die bij Schiphol wonen klagen over vliegtuigen.

Ga er dan niet wonen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pacman
Origineel bericht van: Bari
Ik woon boven een kroeg

en ik vind het kwalijk dat er afgelopen weekend heel veel lawaai was van de roker die buiten stonden te schreeuwen,


Een huis accepteren boven een kroeg en dan nog zeuren over de gasten en hun lawaai ?
Daar snap ik echt niks van, net als de mensen die bij Schiphol wonen klagen over vliegtuigen.


Of die kroeg is er later pas ingekomen kan ook nog.

Ga er dan niet wonen.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Het lijkt me donders handig als je boven een kroeg woont. Dan hoef je niet ver te lopen en als je stom dronken bent slepen ze je wel je bed in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ja en als je even wil roken dan loop je gewoon even naar huis.

 

Misschien is het een gat in de markt om je woning beschikbaar te stellen als rookhol voor de bezoekers van de kroeg beneden?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo nietrokers sinds 1 juli nog geen glimp kunnen ontvangen van jullie in de kroeg.

zou naar het lezen van de berichten toch een stuk drukker in de kroeg moeten zijn maar helaas het was alleen om de roker te pesten(nee ik rook niet).

zie alleen dat de alkohol verslaafde in onze kroeg wegblijven en thuis bij elkaar gaan zuipen en roken.

maar dit was te verwachten dus met al een verkeerde beslissing van de overheid.

zelfs de bierprijs terug gebracht naar een euro maar een nietroker nog niet gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

De 2 kroegen hier in het dorp waren het afgelopen ook lekker leeg.

De jeugd komt nu helemaal niet meer en zuipt zich vol in een afgelegen caravan.

Normaal deden ze daar alleen wat voordrinken, maar nu komen ze helemaal niet meer in de kroeg en dat gaat de 2 gezellige cafeetjes veel geld kosten want de niet roker komt ook al niet.

 

De beloofde komst van niet rokende klanten was dus weer een lul verhaal om jaren 40 gedrag goed te praten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
je bent nu een slechte verliezer

 

Nee, Sjaak, ik ben nu ineens i.p.v. roker en vrije Nederlander een door-de-staat gemaakte paria.

Rokers zijn ineens slechte mensen en slechte verliezers ?

 

Nee, leven en laten leven. Keuzes moeten er zijn om onze vrijheid niet te hoeven verliezen.

 

Als ik jou was zou ik lekker in een communistisch land gaan wonen waar je lekker naar andermans pijpen mag dansen, IK geef in ieder geval mijn vrijheid NIET op. Ik ben in Nederland geboren met alle voordelen die daarbij horen. Alleen zijn er steeds minder voordelen doordat er van die klere regeltjes voor verzonnen worden en mogen dingen die NERGENS ter wereld mogen, in Nederland wel ! Denk maar aan de coffeeshops.....

 

Wat ik je ook nog wilde melden is dat "colums in de krant" ook vaak satirisch bedoeld zijn en vaak gebruikt worden om een discussie op gang te krijgen. Dat schijnt jou toch een beetje ontgaan te zijn.

Ik zou in ieder geval NOOIT naar een optreden van Hans Dorresteijn gaan, want dan kom je waarschijnlijk geheel depressief thuis.....

 

whistle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...