Ga naar inhoud


Hoera! Nog 3 nachtjes slapen


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Als rokerskerk zitten er nogal wat haken en ogen aan want op een kerk rust geen horeca bestemming,

dus mag er geen drank worden getapt.

 

Op BNR radio gehoord dat het rookverbod nu op een andere manier omzeild word.

Omdat mensen recht hebben op een werkvrije rookplek is het rookverbod in de arbowet geregeld.

Daarom is in nederland het eerste zelfbedieningscafe geopend.

Dat is dus ook een manier en er is dus weer hoop voor Ome Merde's stanmkroegje

 

Leo

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: leo1949
Als rokerskerk zitten er nogal wat haken en ogen aan want op een kerk rust geen horeca bestemming,
dus mag er geen drank worden getapt.


dus het "bloed" van Jezus in de katolieke kerk is geen echt wijn??

Origineel bericht van: leo1949

Op BNR radio gehoord dat het rookverbod nu op een andere manier omzeild word.
Omdat mensen recht hebben op een werkvrije rookplek is het rookverbod in de arbowet geregeld.


nog steeds geen overtuigend argument gehoord van de ZZP-er kroegbaas..
die heeft immers geen personeel..


tis inderdaad kolder.
roken is slecht. PUNT
maar we worden zeker belazerd met zen allen..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond ben ik nog naar een openlucht festival geweest.

Het komische was dat er verpreid over het terrein enkele staantafels, voorzien van parasol stonden.

Je raadt nooit waar alle rokers stonden: onder de parasols! Konden ze eindelijk weer overdekt roken!

Dit geeft de mens weer moed en teken dat het vooral een sociaal gebeuren is en niet persé de nicotine verslaving is die een rol speelt. Het schept ook kennelijk een band als je bij de ene of de andere club hoort.

Zaken als ras of huidskleur spelen dan ineens geen rol meer.

Typisch volk zijn wij mensen. wink

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
AlanS,
Het gaat mij natuurlijk geen ..... aan maar ben wel erg benieuwd naar je ervaringen in deze.......


Beetje late reaktie maar goed.

Om te beginnen was ik nooit tegenstander van een rookvrij café alleen ben ik tegenstander van een bemoeizuchtige overheid en vind ik dat iedereen zelf moet weten wat hij doet als hij daar een ander geen overlast mee bezorgd. Maar goed die discussie hebben we al gehad.

Nu de ervaringen in Amsterdam centrum.
Op de dag dat het rookverbod inging gingen de asbakken de vuilnisbak in en hield iedereen zich netjes aan de regels.

Personeel was zelfs blij dat ze minder rookten dan voor het verbod. Klanten roken ook minder maar gaan af en toe naar buiten en nemen hun glaasje mee. MAAR DAT MAG DUS NIET. Al na twee weken ziet de politie dat iemand met sigaret en glas na buiten loopt en AlanS had na een paar dagen de eerste aangetekende brief in zijn bus met daarin een opeenstapeling van dreigementen als dit nog eenmaal zou gebeuren.
Je mag namelijk alleen buiten zittend roken en drinken en dus niet staan.
De wijkagent had een overzicht van terrascontroles van het afgelopen jaar en daarin was mijn café negen keer gecontroleerd en negen keer was het goed bevonden en ik was de enige in mijn omgeving die zo positief scoorde.

Nu je met het rookbeleid eerder mensen hebt die buiten gaan staan was het wel zo sociaal geweest als de overheid ons een beetje rust had gegund zodat we rustig deze problematiek aan konden pakken.

De controles worden vanaf nu ook nog eens gehouden door de reinigingspolitie ipv de gewone agent en deze jongens geilen natuurlijk ontzettend op de macht die zij nu kunnen uitoefenen.

AlanS is het dus zat en zal ook alles proberen om zoveel mogelijk in het buitenland te vertoeven.

STERF met je leugens, ontelbare regeltjes en je dreigementen, schijnheilige kutoverheid en kutgemeente.

Zo dat is er uit.
Lijkt me een duidelijk verslag
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Dat is mooi dat hij eens wat terug doet, hij heeft mij namelijk al jaren van mijn centjes afgeholpen. :D


Blijkbaar nooit van de Bill Gates Foundation gehoord anders zou je dit niet zeggen....

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: druup
Origineel bericht van: Neptunus

Dat is mooi dat hij eens wat terug doet, hij heeft mij namelijk al jaren van mijn centjes afgeholpen. :D


Blijkbaar nooit van de Bill Gates Foundation gehoord anders zou je dit niet zeggen....


Daar moet ik je gelijk in geven, het is dan ook niet Bill Gates persoonlijk die ik ermee bekritiseerde maar meer het microsoft imperium en dan ook nog met een kwinkslag.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: druup
Origineel bericht van: Neptunus

Dat is mooi dat hij eens wat terug doet, hij heeft mij namelijk al jaren van mijn centjes afgeholpen. :D


Blijkbaar nooit van de Bill Gates Foundation gehoord anders zou je dit niet zeggen....


het is Bill & Melinda Gates Foundation
maar dat terzijde...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Agent Mike
Origineel bericht van: druup
Origineel bericht van: Neptunus

Dat is mooi dat hij eens wat terug doet, hij heeft mij namelijk al jaren van mijn centjes afgeholpen. :D


Blijkbaar nooit van de Bill Gates Foundation gehoord anders zou je dit niet zeggen....


het is Bill & Melinda Gates Foundation
maar dat terzijde...


Die foundation is opgezet met een bepaald doel... Namelijk minder belasting betalen! En daarnaast ziet het er ook nog "goed" uit voor de buitenwereld.

In de VS kan je (zeer) grote sommen geld overmaken naar een non-profit organisatie of "charity" (goed doel?), welke 100% aftrekbaar zijn van de belastingen. Daarom dumpt meneer Gates (en niet alleen hij!) er zeer veel geld in zodat hij aan imago oppoetsen kan doen!

Maar ik zie het maar zo, als er iets nuttigs met het geld wordt gedaan ben ik allang blij wink . Beetje zuur alleen dat hij met het geld ook een aantal projecten sponsort welke (exclusief) gebruik maken van M$ producten....

Maar het zal allemaal wel... Ik vraag mij alleen af wat hij wint met het sponsoren van een stoppen met roken campagne. Want meneer Gates kennende moet er ergens iets voor hem inzitten... Misschien is hij wel grootaandeelhouder van een farmaceutisch bedrijf wat de medicijnen verkoopt om het stoppen met roken te assisteren... (Of misschien denk ik wel veel te negatief!)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...