Ga naar inhoud


Hoera! Nog 3 nachtjes slapen


Psychosammie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nog even en we hebben het over een 2e bemande maanlanding

 

Op de maan mag je naar hartelust roken heb ik me laten vertellen..! :D

Daar hebben de Amerikanen van een rookverbod afgezien. [/quote

 

 

Tussen juli 1969 en december 1972 heeft de NASA in het kader van Project Apollo zeven bemande vluchten uitgevoerd met als doel mensen op de maan te brengen. Zes van deze vluchten waren succesvol en brachten ieder twee mensen op de maan. De derde vlucht, van Apollo 13, werd door een ongeluk voortijdig afgebroken.en dit alles van wikipedia :D

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Bill Gates helpt je van het roken af
Bill Gates.Microsoft-oprichter Bill Gates en Michael Bloomberg, de burgemeester van New York, dragen samen 375 miljoen dollar bij aan een wereldwijde antirookcampagne, die zich vooral richt op rokers in ontwikkelingslanden.

De campagne heeft tot doel de accijnzen op tabak te verhogen, rokers te helpen met stoppen en de gevolgen van meeroken in te dammen. De stichtingen van de miljardairs maakten de bijdragen woensdag bekend. Bloomberg schenkt 250 miljoen en Gates 125 miljoen. Bloomberg begon in 2006 een wereldwijde antirookcampagne.

Bron:(ap/lb)
23/07/08 20u28


Dat is mooi dat hij eens wat terug doet, hij heeft mij namelijk al jaren van mijn centjes afgeholpen. :D

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bill Gates helpt je van het roken af

Bill Gates.Microsoft-oprichter Bill Gates en Michael Bloomberg, de burgemeester van New York, dragen samen 375 miljoen dollar bij aan een wereldwijde antirookcampagne, die zich vooral richt op rokers in ontwikkelingslanden.

 

Hypocriet gedrag.

Met name door volgende passage:

 

Citaat:
De campagne heeft tot doel de accijnzen op tabak te verhogen, rokers te helpen met stoppen en de gevolgen van meeroken in te dammen. De stichtingen van de miljardairs maakten de bijdragen woensdag bekend. Bloomberg schenkt 250 miljoen en Gates 125 miljoen. Bloomberg begon in 2006 een wereldwijde antirookcampagne.

 

Als het zo slecht is waarom dan geen tabaksverbod bij wet!!

 

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mojo


Als het zo slecht is waarom dan geen tabaksverbod bij wet!!



Gewoon eens nadenken wat de gevolgen daarvan zijn, denk bijvoorbeeld maar aan het alcoholverbod en de criminele gevolgen daarvan in Amerika, begin twintigste eeuw.

Omdat een dergelijke wet niet in alle landen tegelijk zal worden ingevoerd krijg je o.a. een levendige (smokkel)handel. Net als bij drugs, krijg je een zwarte markt met een heel systeem van dealers, bijbehorende geweldsmisdrijven, en zwart geld circuit.

Je zou je zelfs voor kunnen stellen, als de overheid het roken verboden heeft, dat ook de gezondsheidszorg die het gevolg is van roken, voor rekening van de rokers gaat komen, omdat de overheid immers de (accijns)inkomsten van het roken gaat missen.

Stel vervolgens eens dat de USA het eerste verbodsland zou moeten zijn. Hoeveel mensen komen er dan op straat te staan (tabakskweek, sigaretfabrikanten, transportondernemingen en alle tussenhandel enz.) Hoeveel staten in de USA die voor een belangrijk deel afhankelijk zijn van fabrikage en handel zouden vóór een dergelijke wet stemmen?

Als het er om gaat mensen op een geleidelijke manier van het roken af te krijgen dan zijn de genoemde maatregelen vooralsnog niet zo onhandig.

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

En met dat schatkist vullen hebben ze niet het beoogde doel kunnen bereiken {stoppen met roken).

Ik vind dat de accijns die van de roker komt ook voor een groot deel aan de roker moet worden besteed,

iets wat met de hondenbelasting nog wel een beetje word gedaan.

Dit zou kunnen in de vorm van hulpmiddelenverstrekking. (pleisters, kauwgom etc.)

Ik ben sinds september gestopt met roken, maar een beetje hulp had het wel gemakkelijker gemaakt voor mij.

En mischien ook voor vele andere mensen die het nu niet gered hebben om te stoppen..

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste tijd zijn er diverse milieu rampen geweest die volgens insiders gelukkig niet

schadelijk zijn geweest voor mens en natuur.

Nu zijn er achter elkaar 3x problemen geweest met >> 2 franse kerncentrale's << waar gelukkig bijna

geen schadelijke stoffen zijn vrij gekomen de regering heeft dat gelukkig weten te voorkomen.

 

Dus we kunnen weer rustig verder slapen.

 

Alleen dat meeroken daar zijn volgens de onderzoeken al duizenden doden door gevallen.

Daarom is meeroken veel gevaarlijker dan een kernramp.

 

Toch denk ik een beetje dat we heel erg veel belazerd worden.

 

Leo

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...