Ga naar inhoud


Vanaf morgen nieuwe software IDL7000PVR


Murdock

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: vladimirke

Hier heeft ooit de tip gestaan om elke nacht je ontvanger een tiental minuten te laten opnemen op Ned1 om je epg aan te vullen. Dat doe ik nog steeds en dat werkt perfect. Wel af en toe de bibliotheek leegmaken.

Je hoeft toch niet op te nemen? Je kunt toch ook getimed alleen afstemmen?
Ga maar eens in de EPG op een programma staan dat niet de meest linkse (het programma dat nu speelt dus) staan, en druk op OK.

Of vergis ik mij?

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 130
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Invertist

Dit is in het geheel niet nodig: elke nacht om 03.00 speurt Inverta naar de hemel om te zien of er een update is en om de EPG bij te werken. Ook als "EPG continu ophalen" op "Uit" staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist
Origineel bericht van: vladimirke
...Van één ding ben ik niet zeker. De klok staat nu op 7:52 en ik meen dat dit anders 07:52 was. Dus het cijfer 0 is weg nu, maar zoals gezegd ik ben er niet zeker van dat dit juist is van me.

Ja hoor, klopt. De nul voor de tijd is ook weg.
Scheelt ook weer een positie cry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben om, zat nog steeds op 72RC1. Ik heb de indruk dat eea ee stuk stabieler is geworden. Weinig zwarte schermen meer en ook niet meer rebooten omdat zwart scherm niet meer wegging.

Ik heb mijn Aston 1.07 nog steeds op 2.17 staan omdat de update niet meer werkte. Hoe zinnig is het om alsnog naar 2.18 te gaan?

Rebox RE-9000 bl 1.54 fw 1.11.62, Rebox 4200 bl 6.20 fw 2.11.61, Multytenne 45 mono, Triax 88 met triax multiblok 13,0/19.2/23,5/28,5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: inverto
Ik heb mijn Aston 1.07 nog steeds op 2.17 staan omdat de update niet meer werkte. Hoe zinnig is het om alsnog naar 2.18 te gaan?


Hoelang heb je de nieuwe software op de inverto staan dit ivm dezelfde software op de aston cam en gaat de HDD en de aston cam ook uit na het decoderen (komt de inverto helemaal tot rust).


Origineel bericht van: Murdock
hierdoor kan de Astoncrypt crashen


Wat moet ik me hierbij voorstellen, ik wil niet nog meer dingen zien crashen (laptop met alle data is al meer dan genoeg)

- Vu+ Duo 500Gb HDD

- philips DSR 7141

- 78cm schotel

- duo lnb

- Harmony 1100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

Ik moet helaas constateren dat Inverta met deze firmware duidelijk minder stabiel is dan met de .80. Daarmee had ik eigenlijk geen problemen, nu wel (incidenteel niet reageren op een enkele knop van de AB, spontane reboots).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de nieuwe versie sinds zaterdag op de Inverto staan en het apparaat is zeer stabiel. Ik heb zaterdag avond het nodige opgenomen om eea te testen. Zondag ochtend heb ik geen lampje op de aston zien branden en heb de HD ook niet gehoord dus die waren uit en alles was netjes gedecodeerd.

Rebox RE-9000 bl 1.54 fw 1.11.62, Rebox 4200 bl 6.20 fw 2.11.61, Multytenne 45 mono, Triax 88 met triax multiblok 13,0/19.2/23,5/28,5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Ik moet helaas constateren dat Inverta met deze firmware duidelijk minder stabiel is dan met de .80. Daarmee had ik eigenlijk geen problemen, nu wel (incidenteel niet reageren op een enkele knop van de AB, spontane reboots).


Dus toch!! Ik had eigenlijk begrepen uit de reacties uit de f(l)ora, dat nu alles goed was gekomen...........
Ik heb nu met de versie 1.4.214.40 geen vreselijke problemen. Probleemloos opnemen, als ik EPG in de planner loskoppel als het een serie is; braaf decoderen; wel even bevriezen als ik (te)snel uit de bibliotheek kom na het wissen van een bekeken programma, even springen naar een fta-zender wil wel eens helpen. Kortom, ik ben een tevreden gebruiker
Storing door een natte/vochtige LNB, kan ik Inverto niet aanrekenen

Groet, Henk Rood

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

En nu ook een aantal malen de melding "Kortsluiting LNB" gehad. Terwijl er in LNB/bekabeling echt niets is veranderd. Op OK drukken was voldoende, maar dit is zo'n melding waar je even van schrikt. Zeker als die na een paar keer opstarten nog enkele malen blijft terugkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier enige verbetering, maar deze ochtend toch weeral m'n eerste vastloper gehad. uuraanduiding stond freezed op 9:02 waar het voorheer 09:02 was. Dus da's wel een vooruitgang, één digit minder crazy

 

Spanning afhalen en terug opstarten bracht de decoder terug tot leven.

 

 

Origineel bericht van: Invertist
Ik moet helaas constateren dat Inverta met deze firmware duidelijk minder stabiel is dan met de .80. Daarmee had ik eigenlijk geen problemen, nu wel (incidenteel niet reageren op een enkele knop van de AB, spontane reboots).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kristofpoppe
Spanning afhalen en terug opstarten bracht de decoder terug tot leven.


Druk eens op de ontgrendeling van de cam en wacht enkele seconden. Daarna doet hij het ook weer.


Maar ik moet toch ook melden dat de zogenaamde verbeteringen maar miniem zijn. Met de originele TVV-cam behoren vastlopers tot de dagelijkse kost.

Zijn er gebruikers die met een andere cam betere ervaringen hebben?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb nu een paar keer de melding "kortsluiting LNB" gehad. Heb deze melding weggeklikt en alles werkt daarna wel gewoon goed. Vreemd...

3 x DM8000 2TB | 17/8 Multiswitch | PCH A110 & C200 | Synology NAS DS1511+ | iPad 1

Dreambox image: PLI of zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds ik de nieuwe update heb wil hij niet meer automatisch decoderen eek

Ik kan nergens vinden hoe ik het bestand zelf kan laten decoderen.

Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? Voor zover ik kan zien zijn alle instellingen goed. Bij de vorige versie (die stond er op toen ik hem kocht werkte het automatisch decoderen wel).

 

Voor de rest heb ik ook 1 keer de melding van "kortsuiting LNB" gehad en die gewoon weggeklikt.

 

Verder kan ik ook niet bijvoorbeeld nederland 1 HD en één HD bekijken, ik dacht dat ik die eerst wel kon bekijken. Maar dit zal waarschijnlijk niks met de update te maken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...