Ga naar inhoud


Vanaf morgen nieuwe software IDL7000PVR


Murdock

Aanbevolen berichten


  • Reacties 130
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik draai dus vanaf zaterdag met de nieuwe versie heb al veel opgenomen en dus ook gedecodeerd. Nog geen enkele vastloper of zwart scherm of freeze what so ever.

Het verschilt dus weer eens van Inverto tot Inverto.

Ik heb dus de firmware erop gezet middels PCSuite, toen een fabrieksreset met format. Vervolgens het zenderzoeken van CD afgebroken. Zelf mijn LNB's (4 stuks) ingegeven. Daarna op alle 5 de Satellieten een full scan laten doen.

Het resultaat een zeer stabiele ontvanger. Het duurt even maar dan heb je ook wat.

Ik weet niet of er mensen met een onstabiele inverta zijn die hun oude zenderlijsten hebben teruggezet maar dat schijnt ook problemen op te leveren.

Rebox RE-9000 bl 1.54 fw 1.11.62, Rebox 4200 bl 6.20 fw 2.11.61, Multytenne 45 mono, Triax 88 met triax multiblok 13,0/19.2/23,5/28,5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ook hier draai ik nu de .095 firmware. Moest er alleen ook een nieuwe Inverto omheen kopen. Mijn "oude" Inverto is maandag in rook opgegaan na een blikseminslag (plus nog de nodige andere spullen)

Nadat de stroom na 6 uur weer hersteld was in het pand probeerde ik voorzichtig de stroom weer op de apparaten te zetten wat een mooie luide knal, een pufje rook en een behoorlijke brandlucht tot gevolg had.

Ik wist niet dat deze dame zo'n harde scheet kon laten, duidelijk een geval van een opgeblazen gevoel!

Dus meteen maar een vers exemplaar gehaald en ja weer een Inverto!

Verder kan ik nog weinig zinnigs zeggen over de firmware, tot nu toe geen enkel probleem gehad met uitzondering van het kanalen zoeken, een gevonden en opgeslagen kanaal was niet meer terug te vinden in de hoofdlijst.

 

Maar weer alles geleegd en opnieuw ingescand en nu via SetEdit mooie favorietenlijstjes maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: inverto
Ik heb dus de firmware erop gezet middels PCSuite, toen een fabrieksreset met format. Vervolgens het zenderzoeken van CD afgebroken. Zelf mijn LNB's (4 stuks) ingegeven. Daarna op alle 5 de Satellieten een full scan laten doen.Het resultaat een zeer stabiele ontvanger. Het duurt even maar dan heb je ook wat.


Ik heb dezelfde procedure toegepast , maar dan zonder pc-suite : dus gewoon via sateliet gedownload , en alles prima .
Dank u wel FTA . Dank u wel CD-TVV voor de epg op astra3 . Ik ben weer een gelukkig mens .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij heb ik een tijdje geleden met de storing op één naar de tour gekeken op één HD (zie topic in tv-vlaanderen lijst).

Maar ik kan me vergissen, dit is voor mij ook verder niet belangrijk.

 

Het belangrijkste is momenteel mijn probleem van het niet decoderen ondanks dat dit wel ingesteld staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hanskedrie
...Het belangrijkste is momenteel mijn probleem van het niet decoderen ondanks dat dit wel ingesteld staat.

Zijn de niet-gedecodeerde opnames wel te bekijken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Dus meteen maar een vers exemplaar gehaald en ja weer een Inverto!


Dat is wat je noemt een Invertale Die Hard! :D

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JosFop4Sat
Origineel bericht van: Pedro Newbie
Dus meteen maar een vers exemplaar gehaald en ja weer een Inverto!


Dat is wat je noemt een Invertale Die Hard! :D

Ik moet toegeven: als ik op dit moment plotseling een andere ontvanger zou moeten kopen, zou ik ook geen betere keuze weten. Ondanks mijn niet-aflatende gemopper op het niet oplossen van een aantal belangrijke problemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: JosFop4Sat
Origineel bericht van: Pedro Newbie
Dus meteen maar een vers exemplaar gehaald en ja weer een Inverto!


Dat is wat je noemt een Invertale Die Hard! :D

Ik moet toegeven: als ik op dit moment plotseling een andere ontvanger zou moeten kopen, zou ik ook geen betere keuze weten. Ondanks mijn niet-aflatende gemopper op het niet oplossen van een aantal belangrijke problemen.



Is de Arion 9300 CD-uitvoering geen alternatief dan[ik roep maar wat].

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: hanskedrie
...Het belangrijkste is momenteel mijn probleem van het niet decoderen ondanks dat dit wel ingesteld staat.

Zijn de niet-gedecodeerde opnames wel te bekijken?


Na het terugzetten van de fabrieksinstellingen lijkt het te werken. Daarnet iets opgenomen en dat heeft hij nu wel gedecodeerd. Enkel die vorige opname kan ik dan niet meer decoderen denk ik (ik kan tenminste toch nergens vinden hoe je dit zelf kan doen).

Al met al heb ik nog geen spijt van mijn aankoop smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hanskedrie
Enkel die vorige opname kan ik dan niet meer decoderen denk ik (ik kan tenminste toch nergens vinden hoe je dit zelf kan doen).

Het zelf initiëren van het decoderingsproces bestaat uitsluitend uit het stand-by zetten van de ontvanger. Dan gaat hij aan het werk (op voorwaarde dat er geen opname loopt, en er voldoende tijd wordt gegund alvorens weer "aan"gezet te worden (anders wordt het proces verbroken)).
Het gebeurt een enkele keer dat een opname een fout bevat, waardoor het decodeerproces vastloopt. Maar meestal kan het dan ook niet (volledig) bekeken worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: hanskedrie
Enkel die vorige opname kan ik dan niet meer decoderen denk ik (ik kan tenminste toch nergens vinden hoe je dit zelf kan doen).

Het zelf initiëren van het decoderingsproces bestaat uitsluitend uit het stand-by zetten van de ontvanger. Dan gaat hij aan het werk (op voorwaarde dat er geen opname loopt, en er voldoende tijd wordt gegund alvorens weer "aan"gezet te worden (anders wordt het proces verbroken)).

Het gebeurt een enkele keer dat een opname een fout bevat, waardoor het decodeerproces vastloopt. Maar meestal kan het dan ook niet (volledig) bekeken worden.

 

misschien dat hij het dan alsnog gaat doen, en anders gewoon pech, het was toch niks belangrijks smile

Toch bedankt voor de hulp.

Toch nog 1 vraagje (o.a. naar aanleiding van de hevige onweders afgelopen nacht, is het erg om bijvoorbeeld elke nacht de spanning volledig van de ontvanger af te halen (door of gewoon de stekker eruit te trekken of zo'n speciale stekker met een schakelaar te gebruiken)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe dat elke keer als er zwaar onweer op komst is, zoals vannacht en afgelopen maandag.

Geen enkel probleem, elke keer start ze weer spinnend op.

Als je dit elke nacht zou doen, zou mogelijk de aankondiging van een FW update gemist worden, maar daar is een forum weer voor. smirk

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...