Ga naar inhoud


Vanaf morgen nieuwe software IDL7000PVR


Murdock

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd waar dat kortsluit-probleem vandaan komt. Er is geen pijl op te trekken. Ging een paar weken goed en vandaag kreeg ik opeens weer die melding.

3 x DM8000 2TB | 17/8 Multiswitch | PCH A110 & C200 | Synology NAS DS1511+ | iPad 1

Dreambox image: PLI of zo

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 130
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Claes
Er is geen pijl op te trekken. Ging een paar weken goed en vandaag kreeg ik opeens weer die melding.

Het gebeurt idd zeer wisselend: dat past wel goed bij het wisselvallige, en soms wat humeurige karakter van ons Inverta.

Ik hoop dat ze bij FTA (niet op klikken: dat is een andere) met de bugfixing nu eens rekening houden met dat karakter :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Het gebeurt idd zeer wisselend: dat past wel goed bij het wisselvallige, en soms wat humeurige karakter van ons Inverta.

Ik hoop dat ze bij FTA (niet op klikken: dat is een andere) met de bugfixing nu eens rekening houden met dat karakter :D


Software krijgt altijd een eigen karakter als je de haakjes van een if-then verkeerd zet. Laat F.T.A. die sourcode even naar mij sturen dan wil ik er wel even naar kijken. Als ze meelezen: stuur maar effe een PM, dan komt de rest wel goed. :D

3 x DM8000 2TB | 17/8 Multiswitch | PCH A110 & C200 | Synology NAS DS1511+ | iPad 1

Dreambox image: PLI of zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Claes
Software krijgt altijd een eigen karakter als je de haakjes van een if-then verkeerd zet. Laat F.T.A. die sourcecode even naar mij sturen dan wil ik er wel even naar kijken. Als ze meelezen: stuur maar even een PM, dan komt de rest wel goed.

Kijk: dat aanbod hadden ze nu 3 jaar geleden moeten krijgen. Wellicht was de puberteit van Inverta dan wat soepeler verlopen.
Maar misschien kan je nog solliciteren: het is wel een eindje rijden om in Luxemburg te werken, maar daar staat tegenover dat het tanken minder duur is cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan Claes Pcsuite revitaliseren?

Zal vast nog wel ergens een floppy met broncodes van zijn bij F.T.A.

Is wel in Visual Basic geschreven.........

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi;

 

Ik heb deze draad een tijdje gevolgd nadat ik de upgrade naar .95 gedaan heb en ik kom ook tot het besluit dat er een downgrade moet gebeuren.

Mijn vrouwtje neem haar programmekes op en de inverto wil niet naar haar luisteren ;-) of er wordt wel iets opgenomen en de codering wordt niet gedaan.

 

Heeft er iemand een stabiele .80 of die .72 met nog iet?(wat wordt hiermee bedoeld?)

Zou er iemand mij een link kunnen geven waar ik een vorige versie kan downen zonder al teveel te moeten registreren enzo.

 

Alvast bedankt.

 

Groetjes Tw-er

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marcellux

Kan het zijn dat de setlist van de te ontvangen sat's in versie 080 en 095 verschillend is van opmaak? Bovendien kan ik dat download kanaal van CD niet vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist
Origineel bericht van: Tw-er
.....Heeft er iemand een stabiele .80 of die .72 met nog iet?(wat wordt hiermee bedoeld?)
Zou er iemand mij een link kunnen geven waar ik een vorige versie kan downen zonder al teveel te moeten registreren enzo.

Op de site van de Nederlandse importeur is deze zonder te registreren binnen te halen.

Origineel bericht van: marcellux
Kan het zijn dat de lijst van de te ontvangen sattelieten in versie 080 en 095 verschillend is van opmaak? Bovendien kan ik dat download kanaal van CD niet vinden!

Niet verschillend van opmaak, wel van inhoud (maar die wordt pas actief na een fabrieksreset).
Je kunt de Fastscan uitvoeren (dan heb je de gehele CD lijst), je kunt (aanvullend) andere scans uitvoeren en je kunt een specifieke transponder (toevoegen en) scannen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marcellux

als ik een specifieke transponder laat zoeken is mijn hele lijst weer door de war aangezien ik de hoofdlijst altijd aanpas ( op volgorde zet) en geen favorieten lijsten maak!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist
Origineel bericht van: marcellux
als ik een specifieke transponder laat zoeken is mijn hele lijst weer door de war aangezien ik de hoofdlijst altijd aanpas ( op volgorde zet) en geen favorieten lijsten maak!

Ja, dan doe je dat dus jezelf aan: je kunt niet van twee walletjes eten.
Om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen: waarom geen favorietenlijsten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marcellux
als ik een specifieke transponder laat zoeken is mijn hele lijst weer door de war aangezien ik de hoofdlijst altijd aanpas ( op volgorde zet) en geen favorieten lijsten maak!!


Daar heb ik mij destijds uitgerekend een half uur laten aan vangen.
Ik hoop voor jou dat je geen 5 satellieten scant.... crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

Naar mijn idee moet je de hoofdlijst beschouwen als een grote verzamelbak/database. Zoals je zelf hebt ondervonden, is die lijst (gelukkig!) aan veranderingen onderhevig, dit in tegenstelling tot de FAV-lijsten. Die maak je één keer en daarna zijn ze vast.

Om een voorbeeld te geven: ik gebruik er zo;n 50.Één, voor elke satelliet (dan hoeft de motor niet steeds te draaien) en nog een aantal per soort (NL, FR etc, films, muziek etc).

De hoofdlijst gebruik ik eigenlijk alleen na een scan, om de kanalen te bekijken die zojuist zijn gevangen (en die dan eventueel weer aan een FAV-lijst worden toegevoegd).

En de hoofdlijst wordt steeds even gebruikt/misbruikt, omdat je daarna weer in FAV-lijst één terecht komt.

 

Overigens: het aanpassen van hoofd- en FAVlijst gaat heel eenvoudig als je SetEditInverto gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marcellux

Ik scan twee sat's in: de astra 1 en astra 2. Ik maak geen favorieten lijsten omdat ik het lastig vind om steeds weer op de AB te moeten drukken om een programma te bekijken. Als je favo lijsten hebt moet je steeds via de AB naar je favo lijst! Beetje gemakzucht dus!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...