Ga naar inhoud


Van de pot gerukt


leo1949

Aanbevolen berichten


Gast Drs. IJzerbout

Ik zal jullie wat vertellen.

 

Vele jaren geleden gebeurde mij iets dergelijks. Het was in Oost Duitsland nog voor de val van de muur.

 

Ik was in Dresden bij de DFF (Deutsche Funk Fernsehen) en moest naar de plee.

In de WC bril zat een barst maar die was nauwelijks te zien.

Toen ik met mijn broek naar beneden ging zitten ging die barst uit elkaar en bij het opstaan bleef die bril aan mijn achterwerk vast zitten tot ie eraf viel. Er bleef een behoorlijke wond achter. Ik heb er een verband met pleisters op gedaan. Maar het is toch gaan ontsteken en ik heb er zelfs een bloedvergiftiging aan over gehouden met ziekenhuis bezoek en noem maar op.

 

Dus ik kan erover meepraten.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus die franse "voetstappen" zijn zo slecht nog niet!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vindt het onderwerp toch zwaar misleidend. Losweken met oplosmiddelen is toch echt iets anders dan van de pot rukken.

laugh

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik was in Dresden bij de DFF (Deutsche Funk Fernsehen) en moest naar de plee.

 

Vind het van behoorlijk lef getuigen dat je uberhaupt hebt gedurfd plaats te nemen op zo'n oostblokplee. Buiten dat je nooit hoeft te vragen waar de plee is (je ruikt hem al van verre) zit er bijna nooit een bril op. Zit íe er wel op dan zit íe los. Of zoals in jouw geval een barstje smile

Was er trouwens wel schijtfilm, of moest je je ook nog eens behelpen met de krant (of het programmaboekje).

 

Affijn, ervaring rijker......

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ik probeer het alijd uit te stellen tot ik weer op de hotelkamer ben. Maar in dit geval lukte dat niet.

En inderdaad, de plee´s in die gebieden vind je met je neus. En er was geen WC papier. Het was een echt schijthuis dus. mad

Daarom heb ik altijd mijn "Oost Europa overlevingspaket-survival-kit" met o.a. WC papier bij me in mijn aktentas.

Achteraf heb ik die wond onderschat en het begon pas te ontsteken met koorts toen ik al lang weer thuis was.

 

De allerergste schijthuizen vind je in Afrika. Daar heb ik zelfs wat foto´s van genomen.

Die ga ik even zoeken en plaatsen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De allerergste schijthuizen vind je in Afrika. Daar heb ik zelfs wat foto´s van genomen.

Die ga ik even zoeken en plaatsen.

 

Laat maar zitten, ik geloof je. :D

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

OK, speciaal voor Sjaak(k).

Het schijthuis van het jaar 2006.

Lokatie: Kongolese Republiek, Pointe Noire, hotelbar-toilet van het Grand Hotel. (Het heette echt zo) :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Zoals je ziet, hoort dit schijthuis tot de 5 sterren kategorie want er was een handoek. :D

 

Enige hoop op WC papier was er niet, dus de Drs. IJzerbout "survival-kit" kwam weer goed van pas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...