Ga naar inhoud


Betalende smartcardwissel bij TVVlaanderen


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kreeg vandaag ook een brief, niet van TVVlaanderen, maar van de Economische Inspectie.

 

Hierin werd mij vermeld dat "Mijn dienst zal binnen deze bevoegdheid een onderzoek instellen bij de betrokken onderneming."

 

Greets

 

 

 

  • 2 weken later...

  • Reacties 205
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

ik heb nog steeds mijn nieuwe smartcart tvv niet ontvangen

en blijkbaar lezen ze daar geen mails ook

ik ben klant sinds vorige zomer

maar als ze veel klodden verkopen zal het rap gedaan zijn

groeten luc

Geplaatst:
Origineel bericht van: vladimirke
Voor het basispakket kan het tot einde juni duren.
Ik heb ook nog niks gehad en zal er ook niet achter gaan vragen. wink


Ik ook niet en ik ook niet :D
(2 x basispakket)
Geplaatst:

Ik heb ook nog geen nieuwe kaart mogen ontvangen voor mijn pluspakket.

Ze hebben mijn oude al wel een keertje uitgeschakeld wat na een telefoontje was opgelost.

Ze gingen opnieuw proberen een nieuwe kaart op te sturen maar dat is alweer een week geleden.

Ze zijn daar weer goed bezig.

Quo signo nata es?
Gast m.boretti
Geplaatst:

Voor wie niet weet wat 'klodden' zijn/is:

 

'vod, lor, prul, rommel'

 

Bron: Van Dale, Groot woordenboek der Nederlandse taal.

Geplaatst:

Ze zijn misschien een nieuwe begeleidingsbrief aan het klaarstomen ditmaal zonder de 12,50 Euro. laugh

 

Greets

Geplaatst:

Vandaag 1 april (geen grap) mijn smartcard toegekregen met de vriendelijke vraag om hiervoor 12,50 eurootjes te betalen.

De lieverds schrijven tevens dat de winkelwaarde 79 euro bedraagt.

Men vergeet wel dat ik voor mijn "oude" op 06/06/2006 al 79 euro heb betaald.

Ik ga deze 12,50- euro dan ook niet betalen en de reden hiervoor zal ik hun laten geworden en hun reactie afwachten. mad

Ik bezit sinds dit jaar terug een basispakket waarvan ik het bedrag volledig jaarlijks vooruit betaal.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:

Ja Paul,

 

je bent niet de enige die dit mooie cadeau heeft mogen ontvangen mad Ik heb vandaag ook de nieuwe smartcard ontvangen met een overschrijvingspapier. Ik heb echt geen zin om die 12,50 euro te betalen. Wij kunnen er als klant ook niet aan doen dat de huidige beveiliging niet meer voldoet.

Wat hebben jullie ondertussen al gedaan? Gebeld naar de klantendienst en jullie ongenoegen laten blijken?

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Geplaatst:

Ik ga ook een 1 april briefje mad met mijn grieven per post aan hun diensten laten geworden. Ik pik het niet een kaart van 79 euro in de vuilbak te kieperen en daar bovenop nog eens 12,50 euro te betalen.

Brief in bijl.

post-21573-1318260218,5151_thumb.jpg

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:

Je kunt je beklag doen bij de Economische Inspectie.

 

Er is een onderzoek gaande, maar des te meer zielen, des te meer vreugde.

 

Greets

Geplaatst:

heb ik ook gedaan, + een boze brief naar tvvl dat mijn huidige kaart nog prima werkt en ik geen nieuwe wens .. dat ik reeds betaald heb voor de eenmalige registratie en activering zoals in de overeenkomst stond..vandaag verzonden + mail + klacht aan economische inspectie

MAXPLUS 2100-Maxdigital 225Combo-WavefrontierT90-digipowersg2100a

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...