Ga naar inhoud


Heeft iedereen de nieuwe kaart al


skw

Aanbevolen berichten

Vandaag viel mijn seca 2 kaart uit. Dus maar weer de nieuwe seca 3 proberen en inderdaad geen beeld. Bellen naar CD en waarempel, de datum staat nu op 1-7 maar ik heb nog geen beeld, niet op de echostar met xcam maar ook niet op een dreambox met ccam terwijl hij het de eerste 2 weken (in februari) wel deed.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 236
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Oldereast
Vandaag viel mijn seca 2 kaart uit. Dus maar weer de nieuwe seca 3 proberen en inderdaad geen beeld. Bellen naar CD en waarempel, de datum staat nu op 1-7 maar ik heb nog geen beeld, niet op de echostar met xcam maar ook niet op een dreambox met ccam terwijl hij het de eerste 2 weken (in februari) wel deed.

Heb je al geprobeerd je kaart via de CD-site te heractiveren?
Duurt misschien een uurtje, maar het zou moeten lukken als de
kaart correct is geregistreerd.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben even bij mijn buurman langsgeweest, die heeft een goedgekeurde philips, daar de kaart in gedaan en na 5 minuten beeld. Ik heb 'm nu weer in de echostar en ook nu gelukkig weer beeld. Mischien heeft ie problemen met de pakket instelling want ik heb 'm minstens 3 uren in de ontvanger gehad zonder dat er beeld kwam. Maar het werkt nu weer. Overigens staat weer alles open, dat was in februari ook al zo maar nu dus nog steeds, overigens zonder film 1 enz.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk kan je ontvanger de update van de Seca3-kaart niet ontvangen? Had ik in het begin ook met de MaxDigital. In een goedgekeurd CDS-kastje werkte het weer na 5 minuten. De MaxDigital heeft inmiddels vervangende software ontwikkeld. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Waarschijnlijk kan je ontvanger de update van de Seca3-kaart niet ontvangen? Had ik in het begin ook met de MaxDigital. In een goedgekeurd CDS-kastje werkte het weer na 5 minuten. De MaxDigital heeft inmiddels vervangende software ontwikkeld. smile

Een tussenoplossing is het gebruik van een CAM als je ontvanger die optie biedt. Met een goede CAM krijg je de update wel binnen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Xcam in de Echostar, die liet altijd keurig de updates door. Hij laat ook de maandelijkse update voor de nieuwe kaart door want de datum stond ineens op 1-7. Volgens mij heeft ie problemen met de pakket keuze omdat de datum al op 1-7 stond maar ik geen beeld had. Maar goed, hij werkt in ieder geval weer :-) Mocht ie weer uitvallen als ie naar het familie pakket terug gaat ga ik wel weer even naar mijn buurman.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ook van alles over nieuwe kaartjes, maar ik heb (set top box pakket) nog niets gehoord van CD, en zéker nog niets ontvangen. Moet ik me zelf maar eens gaan melden?

 

Wanneer zijn de oude kaarten niet meer te gebruiken?

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je met het juiste adres geregistreerd bent bij Canaldigitaal zal je het kaartje in de komende tijd tegemoet mogen zien.

Je oude Seca kaartje wordt ongeveer 1 maand na ontvangst van je nieuwe Seca kaartje uitgeschakeld.

 

Wanneer je nog kijkt met een Irdeto kaart, verandert er niets.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Relax heb ook nog niks. Ook gewoon stb pakket dus wacht wel af.

Heb nog beeld dat is wat telt smile.

 

Sjaak

Als alles eens.....

AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1

On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image

Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren heb ik mijn kaartjes ontvangen. 1 voor mijn basis abo en 1 voor mijn stb van 1 euro.

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier gisteren deze twee kaartje ontvangen (basis en stb) en ook de vraag voor een vergoeding (dacht het niet). Ik vraag toch ook aan hun geen vergoeding omdat het mij tijd kost om mijn ontvangers te voorzien van software zodat de nieuwe kaartjes werken.

Maar ze werken nu prima (ook met smart-wi)

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik deze week twee nieuwe kaartjes ontvangen.

Ook bij mij is het verzoek gedaan om 9.95 euro te betalen.

Ik ben niet bereid dit te gaan doen, beveiliging is een zaak van de provider en die moet de kosten maar doorberekenen in de tarieven. Als het te gortig wordt kunnen we overstappen naar alternatieven.

In het verleden hebben we al genoeg betaald voor de smartcards en activatiekosten.

 

 

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...