Ga naar inhoud


Wanneer STB pakket aan de beurt?


Belsat

Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Ik lees tegenstrijdige berichten over de kaartwissel bij het STB pakket. Op de site van CDS staat:

 

"Iedere abonnee met een BASIS-pakket of hoger ontvangt in de loop van 2009 automatisch bericht wanneer zijn of haar huidige kaart voor vervanging in aanmerking komt."

 

Inderdaad heb ik met mijn STB nog steeds niets gehoord, maar naar ik lees, anderen wel. M.a.w. hoe lang kan ik nog rekenen op mijn zwarte kaartje?

 

Wie weet hier het fijne van??

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

vanaf juli word begonnen met gefaseerd uischakelen van de sec2 codering aan de kanalen van Canal digitaal en Tv vlaanderen.

Voor canal digitaal zal verlopig de kanalen die in het settop pakket horen buiten schot blijven, deze blijven nog de seca2 codering erop houden.

Rest van de kanalen moet de operatie 1 aug voltooid zijn.

Dus heb je je kaart nog niet, bellen met canal digitaal en goed met de medewerker nagaan wat er mis gegaan is.

Zaken die vaak mis gaan zijn:

Adres is anders dan waar klant woont.

adres is een tussenadres en deze is weg gegooid(envelop is blanco met alleen adres erop)

Adres wonen meerdere personen(studente huizen)

klant heeft veel adressen(vakantie parken, hotels etc)

of natuurlijk een fout bij canal digitaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst bedankt voor het snelle antwoord.

 

Opbellen als ik de volgende keer in Nederland ben is inderdaad mijn laatste optie. Maar ik snap niet waarom de website van CDN niet wat duidelijker is (zie boven). En op "mijn Canal Digitaal" zou je toch verwachten te kunnen vinden wanneer het betreffende kaartje gewisseld wordt / werd?

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti
CDS antwoordde mij desgewenst, dat Set top box pakketten in de derde kwartaal van 2009 een seca 3 kaart zullen krijgen.


Een vreemde kwartaal volgorde houden ze er dan op na bij CanalDigitaal.
De eerste seca2 kaarten voor abonnementen met Set Top Box pakket zijn al j.l. maart vervangen voor de nieuwe seca3 kaart.
En zoals een ieder ongetwijfeld weet valt maart in het 1e kwartaal ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoel ik nou met tegenstrijdig :-) Er schijnt geen systeem in te zitten.

 

Nou ja, dan wachten we maar af. Ik ben alleen bang dat mijn Ned. connectie de witte envelop over het hoofd ziet, en ik dan plots zonder beeld zit.

 

Allen bedankt, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mister HaCk
vanaf juli word begonnen met gefaseerd uischakelen van de sec2 codering aan de kanalen van Canal digitaal en Tv vlaanderen.

knip

Rest van de kanalen moet de operatie 1 aug voltooid zijn.

Canal Digitaal geeft zelf aan dat dit pas VANAF 4 aug gaat gebeuren...

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halleluja! Dit stond gisteren op een ander forum:

 

"Ons advies is om niets te doen zolang u nog beeld heeft op de MediaGuard 2 smartcard.

 

Wanneer men een Basis-pakket of hoger heeft ontvangt men vanzelf een nieuwe smartcard.

 

Heeft men een lager pakket en MediaGuard 2, dan worden die in een (veel) later stadium gewisseld. Dat is echter nog niet aan de orde.

 

Met vriendelijke groet,

 

Henk,

 

Klantenservice CanalDigitaal"

 

 

Henk (een naamgenoot)

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: Mister HaCk
vanaf juli word begonnen met gefaseerd uischakelen van de sec2 codering aan de kanalen van Canal digitaal en Tv vlaanderen.
Voor canal digitaal zal verlopig de kanalen die in het settop pakket horen buiten schot blijven, deze blijven nog de seca2 codering erop houden.
Rest van de kanalen moet de operatie 1 aug voltooid zijn.
Dus heb je je kaart nog niet, bellen met canal digitaal en goed met de medewerker nagaan wat er mis gegaan is.
Zaken die vaak mis gaan zijn:
Adres is anders dan waar klant woont.
adres is een tussenadres en deze is weg gegooid(envelop is blanco met alleen adres erop)
Adres wonen meerdere personen(studente huizen)
klant heeft veel adressen(vakantie parken, hotels etc)
of natuurlijk een fout bij canal digitaal.




Op dit ogenblik zijn nog alle kanalen in seca2 te bekijken en we zijn al einde juli
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...