Ga naar inhoud


Uitbreiding HD kanalen CD??


Edmund

Aanbevolen berichten


  • Reacties 450
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Aangezien dit topic over HD kanalen gaat bij CDS heb ik toch een vraag over het abonnement. Ik vind het leuk dat je voor dat geld van € 9.95 het Themapakket er "gratis" bijkrijgt... maar dan snap ik iets niet... Zelf heb ik basis en vanaf Familie komt de zender History erbij... Graag had ik Familie genomen, maar laat nu net één van mijn favoriete zenders niet meer worden doorgegeven: Boomerang. frown

 

Misschien heel rare vraag, waarom zit History (ook) niet in het Themapakket... Zou het logisch vinden om deze zender hierin op te nemen, maar dat ben ik...

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels gaat dit draadje over van alles behalve de uitbreiding van HD kanalen bij CD. eek

 

Maar goed, CD denkt niet zoals wij in simpele concepten als film bij film, of thema bij thema (sport bij sport, vult u maar aan). De invulling van de CD pakketten is voor ons simpele zielen ondoorgrondelijk. Doe geen poging het te begrijpen, het leidt slechts tot wanhoop.... cry

 

Grtz

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het HD pakket zal vast wat duurder worden in de toekomst, maar hoe gaat het met de prijs al bijna alle zenders HD zijn?

 

Ik denk dat als de olympische spelen in HD worden uitgezonden en Canal Digitaal kan dit niet uitzenden in HD, dat het dan echt leden gaat kosten. Ze moeten dus wel uitbreiden.

 

Wat betreft het familiepakket ben ik het met je eens. Ik vraag me af of er nog wel sprake is van een familiepakket. Het is dus niet alleen van belang dat Canal Digitaal de HD kanalen uitbreidt, maar ook dat ze de pakketten weer wat extra's laten bieden. Ik heb nu het entertainmentpakket, maar ik kan net zo goed het basispakket nemen.

 

Overigens lees ik net op een ander forum dat Penthouse HD ook een NL licentie heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde als met de opbouw van het HD pakket op de site... klopt ook nog niets van. MTVNHD staat nog bij 23.5, terwijl deze op de 19.2 zit. Eurosport HD werd eerst niet doorgegeven, terwijl het niet bij het HD pakket hoort, dat het een HD zender is maakt niet uit... Volgens mij wordt die nu wel doorgegeven, staat alleen niet op de site. Eén HD zit juist wel weer bij het HD pakket... terwijl Eén zelf pas vanaf Familie wordt doorgegeven.

 

Oftewel, ik begrijp er niets meer van... maar goed, heb net wel even het HD abonnement afgesloten, even kijken wat de toekomst ons brenge moge... Animal Planet HD misschien?

Als ze nu gewoon eens gaan samenwerken met Sky Deutschland met HD, weet niet of dit technisch kan? Zou het pakket een behoorlijke boost geven.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GHP
Zelfde als met de opbouw van het HD pakket op de site... klopt ook nog niets van. MTVNHD staat nog bij 23.5, terwijl deze op de 19.2 zit. Eurosport HD werd eerst niet doorgegeven, terwijl het niet bij het HD pakket hoort, dat het een HD zender is maakt niet uit... Volgens mij wordt die nu wel doorgegeven, staat alleen niet op de site. Eén HD zit juist wel weer bij het HD pakket... terwijl Eén zelf pas vanaf Familie wordt doorgegeven.

Oftewel, ik begrijp er niets meer van... maar goed, heb net wel even het HD abonnement afgesloten, even kijken wat de toekomst ons brenge moge... Animal Planet HD misschien?
Als ze nu gewoon eens gaan samenwerken met Sky Deutschland met HD, weet niet of dit technisch kan? Zou het pakket een behoorlijke boost geven.


familie is op VTM , maar gelijk heb je

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thierry
familie is op VTM , maar gelijk heb je


Hoe bedoel je dit? VTM is TVVlaanderen.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwinmtb
Het HD pakket zal vast wat duurder worden in de toekomst, maar hoe gaat het met de prijs al bijna alle zenders HD zijn?

Ik denk dat als de olympische spelen in HD worden uitgezonden en Canal Digitaal kan dit niet uitzenden in HD, dat het dan echt leden gaat kosten. Ze moeten dus wel uitbreiden.

Wat betreft het familiepakket ben ik het met je eens. Ik vraag me af of er nog wel sprake is van een familiepakket. Het is dus niet alleen van belang dat Canal Digitaal de HD kanalen uitbreidt, maar ook dat ze de pakketten weer wat extra's laten bieden. Ik heb nu het entertainmentpakket, maar ik kan net zo goed het basispakket nemen.

Overigens lees ik net op een ander forum dat Penthouse HD ook een NL licentie heeft.


Ik neem aan dat je het over de Olympische Winterspelen hebt? Ik heb onlangs in een redactioneel artikel ergens gelezen (maar kan het niet meer vinden), dat de NOS de Spelen in februari niet in HD door geeft en de WK voetbal in Zuid Afrika wel.

Maar als ik wat Google kom ik ook weer andere berichten tegen. Ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat ze dit niet zullen doen. Ach, anders heb ik altijd nog Eurosport HD.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator
Origineel bericht van: Edwinmtb
Het HD pakket zal vast wat duurder worden in de toekomst, maar hoe gaat het met de prijs al bijna alle zenders HD zijn?

Ik denk dat als de olympische spelen in HD worden uitgezonden en Canal Digitaal kan dit niet uitzenden in HD, dat het dan echt leden gaat kosten. Ze moeten dus wel uitbreiden.

Wat betreft het familiepakket ben ik het met je eens. Ik vraag me af of er nog wel sprake is van een familiepakket. Het is dus niet alleen van belang dat Canal Digitaal de HD kanalen uitbreidt, maar ook dat ze de pakketten weer wat extra's laten bieden. Ik heb nu het entertainmentpakket, maar ik kan net zo goed het basispakket nemen.

Overigens lees ik net op een ander forum dat Penthouse HD ook een NL licentie heeft.



Waarom moet het HD pakket duurder worden?
Ziggo heeft vandaag nog eens onderstreept dat ze niets extra willen rekenen aan de klant voor de HD versies van bestaande SD kanalen.

Als Canal Digitaal nu niet de HD versies van SBS en RTL in het basispakket plaatst, zal het nooit nieuwe abonnees winnen vanuit het Zigggo gebied.
Een troosteloos vooruitzicht voor Canal Digitaal waaraan ze hun vingers niet kunnen branden denk ik.

Ik verwacht dan ook eerder dat HD juist goedkoper wordt. Het is ook gewoon de natuurlijke opvolger van SD en niets meer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, heb ik ook gelezen dat ze het winterspelen niet in HD zullen uitzenden. Ik geloof daar eerlijk gezegd niks van. Afwachten maar. En je hebt gelijk, dan Eurosport HD en ik denk ook wel dat de ARD of ZDF het in HD uitzenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk zal het HD-pakket steeds meer gaan verdwijnen, denk ik. HD is zeker een opvolger van SD, maar ik denk wel dat het weer een methode is om ons arme hollanders wat extra geld uit de zak te kloppen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Jij bedoelt het "familiepakket" van Canal Digitaal, hij dacht dat je de soap "Familie" bedoelde. Dat is een soap op VTM. smile


Ow oke sorry daarvoor was een beetje verwarrend

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwinmtb
Ja, heb ik ook gelezen dat ze het winterspelen niet in HD zullen uitzenden. Ik geloof daar eerlijk gezegd niks van. Afwachten maar. En je hebt gelijk, dan Eurosport HD en ik denk ook wel dat de ARD of ZDF het in HD uitzenden.


Inderdaad geven de ARD en het ZDF het ook in HD door. Sterker: de Olympische Winterspelen 2010 is de start van de definitieve uitzendingen van ARD HD en ZDF HD.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...