Ga naar inhoud


[TF5xxxPVR] TGD-files


Henk Puister

Aanbevolen berichten

"Sinds enkele dagen wordt de progammagids voor Nederland 3 niet meer geladen.Zou het aan de tgd files van Henk kunnen liggen? Ik heb niets veranderd.Ini files gecontroleerd maar deze zijn goed.Zijn er meer mensen met dit probleem?"

 

@Manfred1

 

Dit probleem had ik ook ineens. Evenals de "Eén" die niet werd ingelezen.

 

Open de TGD files eens met Excel. Dan zie dat achter Nederland 3 "Hot Bird" (!?) is toegevoegd. Als je dit veranderd in je ini file wordt Nederland 3 weer ingelezen. Foutje in de tgd files dus. Ik heb de "Eén" op de Astra3 verwijderd. Nu wordt deze van de Astra ook ingelezen. Klaarblijkelijk kan de ini file niet met dubbele entry's omgaan.

Voor degene die ook problemen hadden met History. Ik heb deze toegevoegd met de juiste zender gegevens uit 3PG en exact de naam overgenomen zoals in de TGD files staat. Deze wordt nu ook ingelezen. Zoals Henk al eerder zei moet de naam uit de TGD file exact overeenkomen met de ini file. Je kunt de TGD files bekijken met Excel en copy/paste doen naar je ini file.

 

Het enige waar ik nu nog mee worstel is dat de Astra2 niet ingelezen wordt.

 

Gr, Jarod

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zie dat er in de rytec-lijst met channels waarschijnlijk een fout zit. Ik zal dit bij rytec melden, echter is de nieuwe versie bijna (vandaag) klaar, en deze werkt niet meer met de satelliet-naam gekoppeld aan de zender-naam, maar met taal.

 

Als de nieuwe versie klaar is, zal ik deze zelf eerst nog een paar dagen testen en daarna vrijlaten. Deze nieuwe versie gaat de huidige 2 versie vervangen.

 

Waarom Astra2 bij jou niet wordt ingelezen, kan ik niet zo zeggen. Bij mij werkt het n.l. wel. de 4 BBC's en 4 ITV's worden zonder problemen ingelezen.

 

Stuur anders je epg_upload.ini eens naar mij toe.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jarod

 

Citaat:
Het blijkt (in mijn geval dan, mocht iemand andere ervaringen hebben dan hoor ik dit graag) dat je maar 56 zenders in je upload.ini kan plaatsen.

 

Heeft dat nog met de versie van 3PG te maken. Ik gebruik bijv. nog de V1.22. Misschien is dat bij de V1.29 opgelost

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Reptovis

 

1.28 heeft geen beperkingen inderdaad. Er worden meer dan 12000 tgd data ingelezen.

 

@manfred1

 

Er staat in de ini file nog een Eén op de Astra3 ingegeven. Overschrijf Eén met iets anders. Probeer het nog een keer. Bij mij werkte dit.

 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dishman_ex5020

Ik probeerde zonet de laatste .TGD-files binnen te halen, maar dat geeft een 'not found'-melding. De ini en statistiek is wel binnen te halen. Ik doel dan vanaf de website 'http://homepage.mac.com/henkp/'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dishman_ex5020

En nu weer ok!

 

** EDIT **

 

In plaats van 'Nederland 3' krijg ik nu ineens 'Nederland 3.Hot Bird'

 

Voor Nederland 1 & 2 is het wel goed....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie hierboven bericht #1779691.

 

@allen

Er komt dit weekend een nieuwe versie, waarin dit opgelost is.

 

Tevens:

- meer informatie bij de Nederlandse en Engelse zenders

- geen Duitse zenders meer, omdat die toch al een hele goede epg via de satelliet aanbieden

- 5 versie's, full, small en 3pg (net als nu) en full en 3pg met alleen Nederlandstalige epg (uiteraard beperkt).

 

Zal a.s. woensdag alvast een overzichtspagina tonen met de beschikbare informatie.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dishman_ex5020

Henk,

 

Als je dan toch aan het opschonen bent, kun je dan ook de oude 'Ned x' verwijderen? De 'Ned x' geeft minder gedetaiieerde programmaonderdelen aan, terwijl 'Nederland x' dit wel keurig uitsplitst.

 

Vwb de '.HotBird'-toevoeging op 'Nederland 3': ik heb m'n eigen conversieprogramma aangepast, zodat alles na en inclusief de punt wordt genegeerd. Omdat ik alleen de EPG voor Nederland 1-3 en BVN gebruik, kan ik dit ongestraft doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Ned x' staat niet meer in de nieuwe versie, net als de satelliet-toevoeging. Als toevoeging wordt nu de taal toegevoegd (Nederlands niet).

 

De nieuwe overzicht van aangeboden zenders staat hier.

 

Hier staat een overzicht (in Excel) met beschikbare zenders. Indien iemand hieruit graag een zender wil, kan dit aangegeven worden via de mail. Indien er een nieuwe bron (lees: xmltv-file) gevonden wordt (of een betere) dan zal dit in het vervolg op de site aangegeven worden. De nieuwe versie gaat zondag 'live', nadat de oude versie's voor de laatste maal hebben gedraaid. Vanaf maandag is alleen de nieuwe versie beschikbaar.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de nieuwe versie is nog niet beschikbaar. Ik wil nog een weekje zelf testen. Misschien dat ik in de komende week de versie al beschikbaar stel naast de 2 die nu beschikbaar zijn.

 

Kijk eens in het menu van 3PG of de zendergegevens (sid, tid en nid) nog wel kloppen. Ik had hier voor de BBC-zenders ook regelmatig problemen mee. Dit lijkt een bug in 3PG te zijn. Als de zendergegens niet kloppen moet je ze zelfs waarschijnlijk 2x aanpassen, waarbij de 2de keer weer je beginsituatie is. Dus even je epg_upload.ini bewaren.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...