Ga naar inhoud


Toxic[Q] stopt met modereren


prutsie

Aanbevolen berichten

@Ron,

 

Respect en dankjewel voor uw inzet.

 

Ik lees ook nergens de boardregels, ik denk niet dat er iets instaat wat ik zou moeten weten.

 

Ik heb hier ook al diverse keren een Merknaam genoemd of een link geplaats, nog nooit een waarschuwing voor gekregen laat staan een ban.

 

Satwolf

-------------------------------------------------------------------

Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jammer Toxix[Q]! Je hebt dit board opgezet en samen met anderen in stand gehouden. Aan de andere kant voor jou het beste lijkt me. Je behoudt de mogelijkheden om de opzet en gang van zaken rond sat4all te beinvloeden en bent na tropenjaren verlost van de noodzaak om op de ellende te reageren die sommigen over je uitstorten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: felicasat
Origineel bericht van: soktic
Misschien is het wel te "streng" hier, dat daagt uit tot ongehoorzaamheid smile


Als ik de Politie tegenkom op straat krijg ik geen gevoel van sjee ik voel me nu echt veilig als er iemand een replica van de dom van milaan in me gezicht mept zal oom agent direct reageren,

Maar eerder krijg ik een paranoide gevoel van heb ik al mijn papieren bij me, is me gordel vast, werken alle lichten van de auto, reed ik niet 4 km te hard, sleur ik geen mens mee achter de trekhaak, kortom crossfingers hou ik me aan de regels? want waarschuwen doen we niet als er een quota openstaat van 830 miljoen euro aan prenten uitschrijven en aangezien het geld me niet op de rug groeit enz enz

Wat wou ik hier nou nog eens mee zeggen eek





Dat gevoel heb ik nu ook als ik oom agent zie.
Om dat gevoel bij de burger te promoten komen ze ook niet meer opdagen als ze je wel kunnen helpen. (blikschades)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Na een tijdje afwezigheid zie ik net deze draad !

Ikzelf heb in de +/-400 postings (die ik in feite niet bijhoud.)

nooit echt problemen gekend.

Maar je hebt gelijk !! meer dan 100% gelijk. Sommige kl**tzakken hebben het hem echt wel moeilijk gemaakt.

En trouwens wat is er moeilijk aan dit board ??? misschien voor sommigen de regels es lezen?? die zijn nochtans heel duidelijk. En als je al es in de fout ging werd het onderscheid tss moedwillig en kwaadwillig echt wel opgemerkt.

Ik hoop dat de andere mod's de taak even trouw en plichtsbewust zullen blijven doen zoals toxic !

 

Tox , rust wat uit ,laat de zeveraars dit jaar zelf hun boom doorzagen! maar toch bedankt dat je er was als mod ! en op de achtergrond nog steeds de bezieler van dat forum.

 

prettig einde jaar !

------------------------------------------------

VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats

Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...