Ga naar inhoud


Toxic[Q] stopt met modereren


prutsie

Aanbevolen berichten

Misschien was Ron wel streng in zijn beleid, maar wel rechtvaardig. Van alle leden die door hem op de schopstoel zijn beland, ligt het voor 99% aan de leden zelf. Van niet lezen van boardregels tot asociaal taalgebruik, de leden die inmiddels (tijdelijk) geband zijn hebben heb grotendeel aan hun zelf te danken. Ik kan Ron er geen ongelijk in geven.

En als je je zo laat beledigen door leden die niet eens de huisregels gelezen hebben, dan zou ik er ook voor kiezen om een stapje terug te doen.

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zachte heelmeesters geven stinkende wonden, zout erin en schrobben dus.

 

En daar was Toxic[Q] als mod goed in en dat was en is naar mijn idee de goede manier om een forum te modereren.

 

Als je het anders doet krijg je én een puinhoop én waarschijnlijk CD en alle andere ellende op je dak.

 

En ik heb er alle vertrouwen in dat het forum op dezelfde koers verder gaat en dus blijft bestaan, in tegenstelling tot andere forums die soms de verkeerde dingen hebben getolereerd.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Toxic[Q],

 

dank voor je jarenlange inzet.

Ik ben graag op je forum, al is de sat-hobbie hier een beetje op een laag pitje komen te staan.

Dat neemt echter niet weg dat dat ik hier op dit forum op de hoogte blijf van de ins en outs.

 

Dus ook al ben je als moderator weg, als beheerder kun je trots op datgene zijn wat er hier bereikt is.

Van hulp aan beginners tot ondersteuning aan experts op verschillende vlakken van onze hobbie, top!!

 

Dus als het soms even teveel wordt, wat ik mij goed kan indenken, is het zeer wijs om even op de achtergrond te treden, soms zie je van een afstand dingen anders/beter.

Het gaat je goed en hopelijk weer eens als moderator in betere tijden. Dank voor alle steun aan het forum en alles eromheen.

 

Groet, view.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tox,

 

Het is al wat langer geleden dat we regelmatig contact gehad hebben en daar denk ik nog steeds heel positief op terug.

Vele boards bloeien op en sterven snel uit. Sat4All is al heel lang, en nog steeds, een actief board en daar heb jij in belangrijke mate aan bijgedragen.

Jammer dat je deze beslissing hebt genomen, maar ik hoop dat je op de achtergrond nog veel kunt bijdragen.

 

Groeten,

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, maar aan de andere kant volkomen begrijpelijk dat Ron (Toxic[Q]) ermee stopt.

 

Jammer, omdat ik het gevoel heb (zonder de andere mod's tekort te willen doen) dat hij toch een van de belangrijke fundament stenen onder Sat4all was (en m.i. nog steeds is).

 

Begrijpelijk omdat aan zijn berichten was te zien dat de kliertjes en zeurpieten hem een groot stuk plezier in het leven ontnamen. En dat Ron zelf ook eens uit de bocht leek te vliegen? Volkomen begrijpelijk. Als iemand het bloed onder de nagels vandaan getreiterd wordt kun je niet verwachten dat hij altijd maar vriendelijk terug blijft reageren. En dat zijn reactie dan soms ook bij een goedbedoelende maar even iets verkeerd doende poster terecht komt is alleen maar menselijk. Ergens in een oud boek staat: "Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen". Met als gevolg dat niemand een steen kon gooien, iedereen maakt fouten.

 

Kortom, ik hoop dat Ron weer zoveel plezier in zijn hobby gaat vinden dat we hem vanzelf weer hier terug zien. En ik hoop dat hij vooral in de rest van zijn tijd, die hij nu minder aan dit board besteed, een stukje welverdiende ontspanning krijgt.

 

Voor de rest hoop ik dat Sat4all blijft zoals het was, met, of zonder Ron, en dat de kliertjes met hun puberaal gedrag nog steeds lik op stuk blijven krijgen.

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Toxic

Jammer dat je gestopt bent.

----------------

Iedereen die belangeloos ten behoeve van anderen vrijwillig werkt en dan met onvrede weggaat is nooit Leuk.

Kritiek geven is zo gemakkelijk,

maar iets t.b.v .... opbouwen en bijhouden is moeilijk vooral als er regels zijn en die dan overteden worden.

Ja dan komen er heel gauw de korte lontjes boven.

-----------------

Toxic Het Allerbeste en het ga je goed!!

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prutsie

 

Ik sluit me geheel aan bij jouw mening.

Ook ik heb wel met verbazing en hoofdschuddend reacties zitten lezen van Toxic[Q].

Soms inderdaad kribbig soms kortaf maar altijd wel waarheid en niets te wensen overlatend, dat ook wel weer.

 

Toch vind ik het bewondernswaardig wat deze man voor Sat4all heeft gedaan, zijn kennis en inzet hebben Sat4all (mede) gemaakt tot wat het nu is, een board met respect waar het goed "toeven" is en waar ik graag kom, en dan zie ik als bezoeker slecht een heel klein gedeelte van zijn inspanningen de afgelopen jaren.

 

Toxic[Q] petje af en......bedankt, het ga je goed.

 

V8

 

 

 

 

 

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chevrolet
@prutsie

Ik sluit me geheel aan bij jouw mening.
Ook ik heb wel met verbazing en hoofdschuddend reacties zitten lezen van Toxic[Q].
Soms inderdaad kribbig soms kortaf maar altijd wel waarheid en niets te wensen overlatend, dat ook wel weer.

Toch vind ik het bewondernswaardig wat deze man voor Sat4all heeft gedaan, zijn kennis en inzet hebben Sat4all (mede) gemaakt tot wat het nu is, een board met respect waar het goed "toeven" is en waar ik graag kom, en dan zie ik als bezoeker slecht een heel klein gedeelte van zijn inspanningen de afgelopen jaren.

Toxic[Q] petje af en......bedankt, het ga je goed.

V8






En hier sluit ik me weer volledig bij aan.
En onderstreep de volgende regel.....Toxic[Q] petje af en......bedankt, het ga je goed.

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nergens gelezen dat Ron ermee stopt.

 

Mocht ik wat hebben gemist dan kan ik me dat wel voorstellen.

 

De reactie, zoals die geplaatst is in de schopstoel, zou daar

(uiteraard) doorslaggevend in kunnen zijn geweest.

Mocht dat zo zijn, zou ik zeggen, terecht. Daar ga je niet voor.

 

Een beetje zelfrespecterend mens schrijft zulke taal niet maar

richt dit al helemaal niet aan een ondersteunende moderator.

Je wenst niemand met dergelijke woorden dergelijke ziektes.

Nu niet, hier niet, aan niemand en ook nergens.

 

Gezien het aantal reacties inmiddels zal degene die die

uitspraken heeft gedaan inmiddels met zijn staart tussen zijn

eigen benen lopen. Althans, dat is mijn beleving in deze wereld.

(ik hoop dat ik dit niet mis heb, anders raakt mijn

vertrouwen in de mens helemaal zoek)

 

Terug naar Ron.

Van dergelijke uitlatingen zakt je broek tot aan de enkels

(zéér zacht uitgedrukt) en terecht. Om moedeloos van te worden.

Ik kan me voorstellen dat je je af vraagt waar je het allemaal

nog voor doet.

 

Laat ik een rekensommetje maken. Ik denk dan 1 promille zich

wel eens vergrijpt aan de boardregels. Is één promille niet

éénduizendste? Dan komt dat neer op 20 leden die wel eens een

misstap doet. (met vergrijpen bedoel ik een banrijp vergrijp)

 

Dit hebben jullie als moderators bereikt en dat is dan ook een

waanzinnig resultaat. Ik denk dat Nederland gemiddeld rotter in

elkaar zit. Kortom, jullie moderators zijn een voorbeeld voor

de Nederlandse maatschappij. (laat mij dat nou romantiseren)

 

Kortom, hulde aan de Sat4all-crew en ik zal jullie eelt

koesteren, want dat heb je wel nodig hier, veel eelt. Zeker

als je ziet wat jullie soms over je heen krijgen.

 

Wat Bigfoot zopas heeft gedaan is eigenlijk óók wel een goede

insteek, gelijk wissen dat wat niet past, dan is en wordt het

nieuwe bericht gelijk onleesbaar, je geeft gelijk aan dat wat

geschreven is niet toelaatbaar is en zal je de volgende keer

wel twee keer nadenken om iets te plaatsen.

 

Oja, even uit het leven gegrepen, als ik thuiskom dan;

1 start ik mijn PC (handig toch?) smirk

2 kijk naar mijn post sleep

3 loop even door Sat4all :D

4 ga verder met mijn leven sleep

 

Advies

Ron, geef het niet op . . . . zie het als een uitzonderlijk incident.

 

HG CC

 

PS Gezien de lap tekst zijn schreivvauten ter vermaak.

 

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...