Ga naar inhoud


Toxic[Q] stopt met modereren


prutsie

Aanbevolen berichten

Omdat in het nieuws forum de aankondiging van een slotje is voorzien hier maar een reactie.

 

Het viel me al langere tijd op dat Toxic[Q] een beetje zijn langste tijd had gehad. Een groot diplomatiek talent is íe nooit geweest (understatement smile ) maar dat is op zich geen bezwaar. Maar de laatste tijd werden de reacties kribbiger en steed korter.

 

Tox, een goed besluit vind ik. Doe het eens wat rustiger aan en ga genieten van alle vrije tijd die je er nu ineens bij krijgt.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Drs. IJzerbout

Moest dat nou echt op die manier gezegd worden?

 

Het board is inderdaad met strenge hand "geregeerd" en is het succes is te danken aan de inzet van Ron.

 

Ik vind eerder een dank je wel op zijn plaats!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie hierboven iig al twee personen die als ik mod was een (tijdelijke) ban aan de broek kregen.

 

Als iedereen zich binnen de grenzen zou gedragen was dit helemaal niet nodig geweest.

 

Ik deel de mening van Drs. IJzerbout.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat: maar helaas soms ook niet. Ik vind het steeds moeilijker onderscheid te maken tussen wanneer iets wel en niet terecht is, omdat ik simpelweg niet meer in staat ben van het goede van, gelukkig het overgrote deel, van de leden uit te gaan.

 

 

Lof voor dit zelfinzicht!

Dan is het idd beter de eer aan jezelf te houden.

Ook beter voor het board.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja wat zal ik nu zeggen.

 

Denk dat een ieder gewoon moet denken wat hij/zij ervan vind en niet hier hoeft te vertellen.

Begrijp niet dat dit gebeurt meestal tenminste dat heb ik bij mijn opvoeding meegekregen, zeg je bedankt voor alles en veel suc6 met wat je verder doet wat je denkt hou je voor jezelf.

 

Daarom dan ook bij deze Toxic[Q] Ron kerel bedankt voor alles en geniet van wat je verder gaat/of al doet.

 

Snuffer / Ron

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet eigenlijk niet of ik janken of brullen moet.

ook wilde ik niet de eerste zijn die reageerde omdat men heel snel de pispaal wordt voor hetgeen je schrijft en niet altijd over kunt brengen aan zo vele anonieme mensen (lid of bezoeker)

 

ik onderstreep absoluut een dankbetuiging aan het adres van Ron

en meen het oprecht; of nu als moderator of mede satelliet hobbyist of als grapjas die je tegenkomt gedurende de tijd die je gegund is.

 

bedankt Toxic(Q)

vooral effe afkicke

en laat je niet gek maken (stel gewoon in "ik negeer dit Lid" :D )

 

ciao

Tonskidutch

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik wil Ron bedanken, voor alle tijd en moeite die hij in dit forum heeft gestopt.

"Hoge bomen vangen veel wind", zegt het spreekwoord, en Ron heeft zeker zijn portie daarvan gehad.

 

Ik hoop, dat je de goede momenten koestert, en de klagers snel kan vergeten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...