Ga naar inhoud


Toxic[Q] stopt met modereren


prutsie

Aanbevolen berichten

Jammer,je ventieleerde wel,soms op een harde manier je mening maar dit maakt juist het verschil met de middelmaat.Om het even welke organisatie heeft iemand nodig die ergens een lijn houdt en uw lijn was meer dan correct.Sat4all vaart er nog steeds wel mee.Voor een paar idioten legt een steengoede moderator er het bijltje bij neer met alle begrip voor zijn keuze van mijnentwege.Weet Toxic dat :"Uit een olievat je geen wijn kunt tappen!".Het ga je verder goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: RobbieT
Kan me voorstellen dat het ongemakkelijk voelt als er zo'n topic zo lang over je loopt.


Ik ben het hier roerend mee eens, als er 1 topic dicht mag is het dit wel denk ik, voor het echt pijnlijk wordt.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er weinig moeite mee. Als ik even kijk naar de in verhouding maar een paar negatieve reacties en dan het profiel van die leden eens open, zie ik bij de meeste figuren meerdere waarschuwingen door meerdere moderators. Over het algemeen dus leden die er de pest in hebben dat ze ooit een spreekwoordelijke "lel" of in de meeste gevallen zelfs meerdere "lellen" hebben gekregen. Bij een aantal valt je ook meteen het op zijn zachst gezegd grove taalgebruik op. Precies de reden dat deze mensen waarschijnlijk al vele malen eerder onder diverse andere namen buiten gezet zijn. Die zullen nooit veranderen. Of je ze nu vriendelijk behandeld of hun gedrag projecteert, maakt niets uit.

Als ik impopulaire beslissingen heb moeten nemen, zijn die wel het belang van het board en dus in het belang van het overgrote deel van de leden (die zich wel weten te gedragen) geweest.

Ik heb nog nooit een "politieagent" gezien die door iedereen geliefd werd. Ik denk ook niet dat het mijn taak is geweest om geliefd te zijn, maar om dit board draaiende te houden. Dat is me toch al bijna 8 jaar prima gelukt. Sat4all wordt binnenkort 10 jaar en is gedurende die 10 jaar constant enorm populair geweest. Ik ken geen enkel ander satellietboard dat al 10 jaar aan een stuk zo succesvol is.

De azijnpissers en andere mensen die bij het uitdelen van hersencellen niet bepaald vooraan in de rij stonden kunnen van mij de spreekwoordelijke pot op. Dat soort mensen zijn ook niet gevoelig voor geduld en een net gesprek. Die moet je gewoon "hardhandig" buiten zetten en proberen buiten te houden.

Alle andere leden wil ik hartelijk danken voor hun lof en hun bijdrage aan dit succes.

Ik blijf actief, al is het nu achter de schermen. Ik ben ook blij dat ik deze beslissing genomen heb want ik heb geen vriendelijke woorden, tijd en begrip meer over voor leden die zich niet weten te gedragen. Tijd dus voor een "frisse geest" om "politieagentje" te gaan spelen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit opeens te denken, dat er eigenlijk best veel "gezeik" is hier op dit board. Ik kom ook op een ander heel groot NL board (niet over sat):

"momenteel 245.230 onderwerpen, met daarin 14.470.456 berichten, en 86.129 geregistreerde gebruikers"

 

daar is eigenlijk nooit wat, ik weet niet eens wie er de mods zijn .. Misschien is het wel te "streng" hier, dat daagt uit tot ongehoorzaamheid smile

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ik je wel uitleggen soktic.

 

Veel mensen zoeken een satellietforum op met de bedoeling om illegaal filmkanalen te bekijken. Aangezien het strafbaar is als deze informatie besproken wordt op het forum verbieden we dat.

 

Sat4all is een druk bezocht forum. De mensen die hier komen zijn allemaal schotelliefhebbers. Dit is dus de ideale plaats voor satellietwinkels om hun klanten te werven. We moeten dus regelmatig mensen verwijderen die hier hun winkeltje of webshop lopen te promoten.

 

Een forum dat gaat over bijvoorbeeld "de natuur" kent dit soort problematiek niet en zal dus ook weinig problemen ondervinden met hun leden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic
Ik zit opeens te denken, dat er eigenlijk best veel "gezeik" is hier op dit board. Ik kom ook op een ander heel groot NL board (niet over sat):
"momenteel 245.230 onderwerpen, met daarin 14.470.456 berichten, en 86.129 geregistreerde gebruikers"

daar is eigenlijk nooit wat, ik weet niet eens wie er de mods zijn .. Misschien is het wel te "streng" hier, dat daagt uit tot ongehoorzaamheid smile


Soms hangt het ook samen met het slag mensen.
Ik kom ook op andere boarden, maar daar wordt inderdaad vrijwel niet gemodereerd.
Waarschijnlijk hangt het ook samen met de sweem van illigaliteit die er voor sommige aanhangt met gecloonde dreamboxen en cardsharing.
Dat trekt toch een ander type mensen meestal.
Anders kan ik het ook niet verklaren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ron, hartelijk bedankt voor je jarenlange inzet. Recht voor zijn raap, daar houd ik ook van. Ik hoop dat we nog vaak wat van je mogen lezen op dit board, maar dan als 'gewoon' lid. Voor zover het mogelijk is gewoon lid te zijn met zo veel ervaring en 20.000+ posts op je naam!

 

De mensen die je zo ver gekregen hebben (azijnpissers noem je ze hèhèhè) moeten zich de ogen uit de kop schamen. Ik hoop dat al je tijd op Sat4all voortaan gaat zitten in het lezen van berichten waar je zelf graag over leest. In tegenstelling tot die 10-15 minuten per week...

 

Vu+ Uno • Dreambox DM7000 • Nokia MM9600 • Triax 78 • ALPS • Moteck 2100A • 53°E-43°W

Wat vervelend dat de url van mijn website hier niet mag! Nou ja, zie mijn profiel dan maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ron je kon het ooit hard zeggen en je toon werd onaangenamer als iemand tegen je in ging. Dat zit in de aard van de persoon omdat het meestal personen waren waar dit gebeurde er soms ook op uit waren. Wanneer je e-mail berichten van de aard die jij gehad hebt krijgt, ga je je inderdaad achter de oren krabben. Een ding staat als een paal boven water dat de personen die dit soor berichten durft te schrijven niet snapt wat regels zijn.

Wanneer je regels die duidelijk door iedereen te lezen zijn de boel niet strak naleeft hebben regels geen nut. Het is altijd in het belang van Sat4all.com dat deze regels er zijn omdat anders het forum al lang closed (dicht) zou zijn geweest.

Wat wel gebeurde en dat is mij ook gebeurd is dat regels worden aangepast en dat dat niet direkt duidelijk was.

Inzet van jouw kant is altijd meer dan 100% geweest.

Ik wens je wat meer rust toe zodat je met vrouw en kinderen meer tijd kunt doorbrengen en met hun samen een keer achter je dream kan plaatsnemen om van te genieten. smile

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Toxic(Q) betaat helemaal niet meer, lees maar eens onderaan dit forum sick

Moderator: AlanS, Bigfoot, Gerdy, Johan45, Ome Merde, ozzo, paardengek, _Ron

Profiel van _Ron
Lid nr.: 237
Titel: Syntax Error: >_
Aantal berichten: 20886
Geregistreerd op: 11/02/01 12:00

Deze nieuwe Mod: Ron heeft wel 20886 postings shocked


-----------------------------------------
Veranderd er verder nog iets, of alleen de naam.??
De toekomst zal het tonen.??

Gr. Wiel.

Door kennis delen, wordt men wijzer.

 

Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot.

Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm

Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...