Ga naar inhoud


Toxic[Q] stopt met modereren


prutsie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 

 

 

Vreemd dat hier alleen positieve berichten staan. Er zijn zoveel mensen die het niet met Tox eens waren en die zie je hier niet.

Okay, hij heeft het board mee groot gemaakt maar om nou te zeggen dat ik juist hem daar dankvoor moet zijn dat hoeft toch ook weer niet?

 

Dat wat geschreven is zou ik ook nooit of te nimmer pikken en ik geloof direct dat je daarvan over de rooie gaat maar ik lees de eerdere berichten waarin hij ook uit zijn vel springt om de kleinste dingetjes. Dan denk ik: mens, relax. In je hand ligt een muis die je op en neer kan bewegen om een ander topic te openen. Waarom overal op reageren? Ik zou gek worden als ik dat zou moeten doen. Dus ik vind het wel knap dat hij er niet eerder de brui aan gegeven heeft. Maar al met al, ik zal hem ook niet missen en ik denk dat het de bewegingsvrijheid van mijn medeleden ten goede komt.

 

Als dit bericht verwijderd wordt dan mag dat maar dan weet ik dat er eerdere berichten ook negatief waren maar verwijderd zijn.

Nu tox er niet meer is kunnen we ook de schopstoel weer verkopen, en aangezien hij verguld is kunnen we er in deze recessie-tijd nog wat voor terug vangen en goede dingen mee doen. Een fruitband voor Tox misschien?

 

Luciano

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Luciano
Er zijn zoveel mensen die het niet met Tox eens waren en die zie je hier niet.

Tja, misschien hebben ze daar, net als ik, dan geen behoefte aan?


Ik kom op dit forum wat lezen, leren en soms wat vragen. Verder lig ik daar allemaal niet van wakker en mijn vrienden zijn mensen die ik in het echt ken.
Hier zitten mensen die ik voor hun kennis en hulpbereidheid zeer waardeer en op alles commentaar gevende ettertjes die ik negeer
Als ik iemand kan helpen zal ik dat doen maar verder heb ik ook een echt leven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toxic[Q]bedankt voor alle reacties en hulp die je gegeven hebt aan deze fantastische sat4all site.

Jammer dat je door uitlatingen van diverse personen hebt besloten op te stoppen.

Je moet maar zo denken, in de ogen van een ander doe je nooit het juiste.

 

 

Succes en een: prettige_feestdagen.jpg

Met vriendelijke groet, Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Nou het is niet omdat je weinig negatiefs leest,dat deze mensen niet posten hoor.

Misschien is het in deze treath niet nodig om na te trappen,vind ik toch.

 

Ik vond Tox ook altijd een irritant ventje die snel op zijn paard zat en zeer grof uit de hoek kon komen.

Maar vind het wel groot van hem dat hij de eer aan zichzelf heeft gehouden en ermee stopt.

 

Dus het beste verder Tox.

 

grtz

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: prutsie
Omdat in het nieuws forum de aankondiging van een slotje is voorzien hier maar een reactie.


Ben blij dat het board zo blijf zoals het was.

Ook ik weet uit eigen ervaring dat er vaker niet naar argumenten maar naar de toonzetting gekeken wordt.
Als techneut "vergeet" je wel eens de sociale kant.
Ik probeer mijn postings eerst nog eens door te lezen voordat ik deze plaatst,
meestal moet ik hem dan bewerken om de scherpe kantjes ervan af te halen.

mijn conclusie:
Een wijs besluit om (even) afstand te nemen van het modereren.
Ron/Toxic[Q] als beheerder en de mods om te modereren.

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

misbruik maken van de moderatoren schap wil ik niet zeggen

wil eerder zeggen gebruikmakend van de mogelijkheden die Ron had als eigenaar/beheerder van de site.

en als iedereen nu eens na zich zelf kijkt en ook de handen in eigen boezem steekt en iedereen zijn eigen tekortkomingen erkend zoals Ron gedaan heeft ziet de wereld er heel anders uit

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Origineel bericht van: HDvideozo en nu een ander geluid:

Ik zal die zuurpruim niet missen !


Ron is verre van een zuurpruim maar kreeg zoveel bagger over zich heen dat het wel eens gebeurde dat er een druppel de emmer deed overlopen.


Citaat:
En om eerlijk te zijn ik ook niet.
Vreemd dat hier alleen positieve berichten staan. Er zijn zoveel mensen die het niet met Tox eens waren en die zie je hier niet.
Okay, hij heeft het board mee groot gemaakt maar om nou te zeggen dat ik juist hem daar dankvoor moet zijn dat hoeft toch ook weer niet?



We zitten niet op jouw dankwoord te wachten maar we zijn blij dat er ook leden zijn die wel dankbaar zijn. Wij investeren een hoop vrije tijd in het belangenloos helpen van mensen en zeker Ron heeft enorm veel tijd geinvesteerd. Jij blijkt het dus normaal te vinden dat jij gratis gebruik maakt van een forum en dat het onzin is dat mensen daar hun dankbaarheid voor betuigen.


Citaat:
Als dit bericht verwijderd wordt dan mag dat maar dan weet ik dat er eerdere berichten ook negatief waren maar verwijderd zijn.


Zolang de fatsoennormen niet overtreden worden worden er geen berichten verwijderd op sat4all

Citaat:
Nu tox er niet meer is kunnen we ook de schopstoel weer verkopen


Misschien gaat de schopstoel weg maar om andere reden. Het is niet zo dat nu Ron weg is er iets veranderd aan het beleid.
De regels blijven net zo als voor Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Con, Ik ben het helemaal met je eens

 

Tox het ga je goed, en blijf lekker op de achtergrond meewerken, immers jij bent en blijft de Admin en houdt het board zoals het nu is

 

 

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Ron is recht voor z'n raap,die instelling,daar hou ik wel van.


Hier sluit ik mij bij aan, Ron en ik waren het vaak oneens en dat mag..

Toch heb ik altijd respect gehad voor al het geleverde werk..

Ron het ga je goed....

Digipaps

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toxic. Ook wij verchilde nog wel eens van mening. En ik vondt het wel ergelijk dat jij vaak erg bod kon geageeren, en bij tegenspraak er te snel het slot op deed. Maar we hebben elkaar nooit met modder bekogeld. Dus wat mij betrefd geen problemen.

 

Vriendelijke hobby groeten Wiel.

Door kennis delen, wordt men wijzer.

 

Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot.

Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm

Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...