Ga naar inhoud


Toxic[Q] stopt met modereren


prutsie

Aanbevolen berichten

Jammer maar wel de juiste keuze. Als je zoals jezelf al aangeeft al tijden zonder plezier het board modereert, wat ik overigens gezien de lading shit die je over je heen krijgt volkomen kan begrijpen, is dit wel de juiste keuze. Ik zou ook helemaal schijt moe worden van de eeuwige discussies. Het is natuurlijk ook geen eenvoudige job om het geheel in het gereel te houden. Ook al doe je dat soms goed en soms wat minder. Maar goed, het board is ook erg veranderd over de jaren heen en lang niet meer zo gezellie als back in 2003/2004 toen ik lid was als Salu2.

 

Denk maar zo dat de band Doe Maar ook op zijn hoogte punt stopte :-)

 

Ik wens je in ieder geval wel veel plezier achter de backend van het forum want daar blijf je dus zoals ik lees wel volop actief.

 

Groeten,

Satbakker

 

(Nog even een opmerking aan iedereen die zich, incl. mezelf, wel eens ergerden aan de manier waarop er soms gereageerd werd vind ik dat we niet moeten vergeten dat dit board door de enorme inzet van toxic wel groot geworden is. Dat wilde ik nog even kwijt.)

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als mensen vallen over alleen maar positieve berichten ben ik er een die in het verleden van dit bord geknikkerd is wat ik toen en nu nog zeer negatief van de moderator vond. Ik Er was een site van internet verdwenen die er enkele weken later weer was. Ik heb toen de naam van deze site in een bericht genoemd, geen link o.i.d alleen de naam. Promp werd ik van het bord hier geknikkerd wat mij zeer verbaasde. Op pm werd gewoon niet gereageerd terwijl ik heel netjes om de reden had gevraagd daar deze mij onduidelijk was. Toen ik na enkele dagen nog geen reaktie had ontvangen heb ik mijn ongenoegens op het bord gezet. Ik wist dat dit fout was maar het leek allemaal op willekeur. Ik heb toen geschreven dat ook het taalgebruik van [TOX]Q vaak zeer beneden peil was. Postings van hem nadien bevestigde mij alleen maar in mijnopvatting hier omtrent. Toch is ook een pluim op zijn plaats. Ga er maar aan staan want ook vaak gebruiken leden zulk taalgebruik en daar mag men gerust tegen optreden. Er zijn regels waar we ons aan dienen te houden maar in mijn geval werd ik gelijk van het bord gekegeld zonder een waarschuwing vooraf. Toch moeten mensen waardering hebben voor het werk wat een moderator verricht en ik denk dat velen niet weten wat dit inhoudt. Toch dank ik Ron voor zijn vele werk maar dan bedoel ik het positieve op dit bord.

 

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik zie sinds een week al geen nieuwe bewoners meer voor de schopstoel.

Zelfs niet als er over WAN sharing en illegale keys wordt gesproken.

 

Hoe zou dat toch komen???

 

Die beide leden uit bovenstaande tekst hebben van paardengek wel degelijk een waarschuwing gekregen en zijn niet buiten gezet omdat het "pas" de tweede waarschuwing was en niet de derde, welke meteen wel goed zou zijn voor een tijdelijk ban.

 

 

Dus die opmerking is buiten het feit dat hij onvriendelijk is ook niet terecht.

 

 

Maar nu /ontopic aub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk een gek medium, zo'n forum.

In de kroeg zou je nooit zo'n tijd over iemand praten terwijl je weet dat er een goede kans is dat diegene mee kan luisteren.

 

En hier doen we dat wel met zijn allen.

 

Kan me voorstellen dat het ongemakkelijk voelt als er zo'n topic zo lang over je loopt.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toxic(Q),

 

Wou je op deze wijze ook bedanken voor al het werk en (veel vrije) tijd die je in dit forum hebt gestoken. Zonder deze mensen kan er geen enkel goed forum in stand gehouden worden. Petje af voor al deze vrijwilligers die "gedeeltelijk" al hun "vrije" tijd er in stoppen.

 

Toxic(Q) bedankt

 

m.v.g. Noordhorn

- Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...