Ga naar inhoud


Toxic[Q] stopt met modereren


prutsie

Aanbevolen berichten

Ron!

 

what the f** , ik was er al een beetje bang voor na de actie die je (eer)gisteren had gedaan.. de poll des doods frown

 

Ik loop alweer een paar jaar mee met SAT4ALL (volgens mij bijna sinds dag 1) , heb me pas geregistreerd toen de site een tijdje non public was (je moet toen inloggen om überhaupt iets te zien op het forum).. na al deze jaren nog steeds erg veel plezier aan de hobby en daar is SAT4ALL onlosmakelijk aan verbonden.

 

De manier waarop de mods hier werken, daar is maar 1 woord voor : respect! .. de verhouding van respect en stront is alleen uit balans geraakt.

 

Ziehier een afspiegeling van de maatschappij.. we kunnen steeds minder van elkaar hebben..(on?)bewust asociaal..

 

Weet je wel hoeveel de hosting voor een forum als dit kost?

Weet je wel hoeveel moeite we jaren geleden met z'n ALLEN hebben gedaan om dit forum weer nieuw leven in te blazen?.

 

Ik snap mensen soms niet in hun uitlatingen, de wereld vergaat niet als je een keer op je ballen krijgt van een Mod, natuurlijk is Ron niet de makkelijkste .. maar weet je?.. sommige mensen worden door dit soort dingen zo gemaakt!

 

Je ziet het ook bij andere mods (matchless bijvoorbeeld in dit draadje), ze moeten steeds vaker corrigerend te werk gaan.. waardoor een compliment soms wordt opgevat als kritiek... als dan de emmer bijna vol is ... ja dan krijg je dus het Ron 'effect'...

 

Laat dit een moment van bewustwording zijn dames en heren! .. als wij (leden) zo doorgaan gaat 2010 de boeken in als het jaar waar SAT4ALL stopte met bestaan..

 

Dat laten we toch niet gebeuren of wel dan!!!!!

 

My 2 cents ...

 

Menno

 

Ps. Ron, vanaf het altijd zonnige brabant wil ik je in ieder geval bedanken voor de mooie momenten op het forum.. ik heb om je gelachen en soms nee knikkend zitten lezen... maar het is zoals je bent en dat moeten we met z'n allen leren respecteren!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ron jammer dat je stopt.

Althans jammer is de reden waarom je stopt al kan ik me die goed voorstellen.

 

Ook ik heb veel van je reacties gelezen.

En had daarbij soms de gedachte van tja moet dat nu zo.

Lees het nog eens een keer over en probeer het anders te verwoorden.

 

Aan de andere kant heb ik er ook gelezen dat je de discussie aan ging met een persoon.

Waarvan als ik jou was geweest het persoon in kwestie 6 postings eerder al van het board had gekieperd.

 

Nogmaals jammer dat dit de reden is dat je stopt.

Verder hoop ik dat je wel aanblijft als Lid/erelid of software beheerder of iets dergelijks.

En actief blijft op Sat4all

 

 

 

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ron,

 

jammer dat je stopt hoor. Ik kan me jouw beslissing toch wel enigszins begrijpen. Je zult het toch nooit goed doen in iemands ogen. Het is echt een hell of a job om dit werk er zomaar even onbetaald erbij te doen. Dus respect voor jou.

Laat dit dus een les zijn voor een ieder anders bestaat er over een aantal jaren dit geweldige forum niet meer en moeten we andere hulptroepen aanwenden.

 

succes verder !

 

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ron,

 

Kijk ook nog eens naar de "goede oude tijd" op Waybackmachine .

 

Heb respect voor je genomen beslissing. Ben de afgelopen 2 jaar niet zo veel op het board geweest, maar er is inderdaad een punt waarop je zegt "de stekker eruit".

 

Des te meer nog meer respect dat je als beheerder aanwezig blijft en de schuttingtaal en ziekteverwensingen aan jou en je naasten enigzins naast je legt en 1,7 miljoen berichten in stand houdt.

 

Thanks !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ron,

 

Bedankt voor de inspanning als mod. Ik kan me alleen vinden in de positieve reacties van de leden van dit forum. Als mod zul je door sommige moeilijk gewaardeerd kunnen worden, maar dat is onderdeel van de beloning die je hiervoor terugkrijgt.

 

Van mij krijg je een pluim als moderator !

 

Deze mag je uitprinten en inlijsten ;-)

 

Bedankt voor je tijd (je had er twee huizen van kunnen bouwen ;-) )

 

 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kolere jongens, hij is niet dood hoor :-)

 

Ron, blijft nog steeds zijn enorme kennis van de satelliethobby met jullie delen. Dus missen hoeven jullie hem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je als vrijwilliger een club leidt kost je dat enorm veel werk en vrije tijd en loop je gegarandeerd tegen grote problemen aan en vooral als je af en toe al dan niet terecht mensen corrigeert krijg je een gigantische hoop rotzooi over je heen.

Ron heeft veel kennis van zaken en zal die hopelijk met mensen blijven delen.

Ik wens hem veel plezier met de vrije tijd en rust die hij krijgt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ron,

 

Ook vanuit het Germaanse een dankjewel voor ons "gifkikkertje " wink

 

Ik ga alweer een tijdje mee op het board en heb de sfeer toch wel zien veranderen,in het begin lekker kneuterig tot er meer en meer leden kwamen en de disipline soms ver te zoeken was.

 

Ook ik heb wel eens in de clich gelegen met een mod en "natuurlijk " was het niet mijn fout....ach,nachtje over slapen en later denken,bekijk het ff en weer vrolijk doorgaan.

 

Mensen die echt persoonlijk worden en de meest verschrikkelijk wensen naar iemand sturen mogen van mij met naam en toenaam aan de schandpaal genageld worden.

 

Ik zal dan wel van de oude garde zijn maar normen en waarden vind ik nog steeds belangrijk !!!

 

Alhoewel af en toe eens trollen in het offtopic ook een leuke hobby blijft :D

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"gifkikkertje" kwam als eerste toch bij mij over als een hele onvriendelijke opmerking. Totdat het kwartje viel van de betekenis "Toxicq". Dus hij kan nog net :-p

 

Ron heeft ook en paar keer gezegd niet meer te posten maar dat negeren we gewoon steeds :-) en we houden gewoon vol dat hij zijn kennis blijft uitdragen. En als ik hem een beetje ken voldoet hij wel aan dat verzoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
"gifkikkertje" kwam als eerste toch bij mij over als een hele onvriendelijke opmerking. Totdat het kwartje viel van de betekenis "Toxicq". Dus hij kan nog net :-p

Waaruit blijkt dat begrijpend lezen toch iets anders is met een bepaalde pet op. smile
Ik vond 'm leuk gevonden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

van mij ook een dikke merci,ik ben niet zo een actief lid qwa postings maar leer hier enorm veel door alles te lezen.

 

En ja,die rotte appels zijn we hier beter kwijt dan rijk,als je al geen respect kunt opbrengen voor de normen en waarden die gelden in dit forum wat moet het dan niet in het echte leven zijn met die mensen.

 

Maar nogmaals bedankt Toxic[Q] voor u bijdrage hier en u rijke kennis op het gebied van sateliet.

Samsung  UE55KU6510SXXN Curved Tv met een VU SOLO 4K met VTI Image triax 88 cm,astra 1,2,3 en hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duwgati
@Gerard,
Hij gaat nu sat4all bezoeken op de manier zoals het bedoeld is, om samen gezellig te bomen over een gezamelijke hobby.
Maar modereren doet hij dus niet meer.

Aha,
Da's dan duidelijk.
Reden van m'n bovenstaande bericht was namelijk een bericht van hem
dat ie één of twee dagen terug had geplaatst
maar welke ik nu niet meer terug kan vinden.
Hierin gaf Ron aan dat ie geen berichten meer ging plaatsen
maar zich uitsluitend op de achtergrond met het forum ging bezighouden.

Wellicht is hij hierop teruggekomen en heeft ie dat bericht gewist.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...