Ga naar inhoud


Jammer dat leden niet meer reageren


djpetit

Aanbevolen berichten

Ja die ervaring heb ik ook.....bij een toemalige maat van mij het hele huis mee helpen verbouwen en toen wij jaren later aan het verbouwen waren kwam hij kijken en zei ....zo daar zit veel werk in....ben blij dat ik nu naar een feestje moet...... crazy

 

Met pc heb ik ook de nodige trammelant gehad maar heb nu mijn eigen bedrijf en dus helaas geen tijd, en dat is altijd goed. :D

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: aaannk
hallo,

Heb getracht jou een PM te sturen maar wanneer ik de PM wil versturen wordt aangegeven dat jij niet voorkomt in de database.
En wordt de PM niet verstuurd.

mvg Wiljo


wiljo,

zie pm

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij in ieder geval dat ik niet de enige ben die er zo over denken. Ik ben en blijf nog steeds welwillend naar anderen die mijn hulp nodig hebben (zover mijn macht reikt natuurlijk).

 

Tevens vraag ik een modje om dit topic te sluiten om niet te ver van het topic af te wijden .

 

 

iedereen bedankt voor zijn mening !

 

mvgr,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik help graag iemand,

 

-wanneer ik het zelf leuk vind

-Wanneer ik weet, dat diegene professionele hulp niet kan betalen. (Dat zijn meestal diegenen, die niet zelf daarvoor uitkomen)

-Wanneer men door de professionals van de regen in de drup is geraakt.

-Burenhulp, op basis van wederkerigheid in het verleden en de toekomst.

 

En ik verwacht niets, dan kan het ook niet tegenvallen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil geen dank je wel, daar heb ik mijn zolder van vol liggen.

Ik wil wel een bevestiging of mijn input succes heeft gehad,

dat kan een onderdeel van mijn leerproces zijn opdat ik in de

toekomst anderen beter van dienst te kunne zijn.

 

Zelfs dat is bij sommigen teveel.

 

Dat was mijn "ding"

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...