Ga naar inhoud


bellen vanuit oostenrijk met skype


blitzteam

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Skype prijzen.

 

>Klik< >Klak<

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: blitzteam
dus ook als ik vanuit het buitenland naar nederland bel, kost het mij +/- 2 cent per minuut

Let wel op wat POLAKS al schreef en zoals ook in de prijslijst staat, de circa € 0,02 (€ 0.017 plus BTW) per minuut zijn alleen van toepassing als je naar vaste nummers in plusminus 40 landen belt.
Bellen vanuit de EEG naar mobiele nummers in Nederland kost wat meer, namelijk € 0,253 (€ 0,22 + BTW) maar dat is altijd nog goedkoper dan via je gewone mobiele telefoonabo.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Voipbuster, Skype heb ik geen goede ervaringen mee, maar dit is jaren geleden dat ik het voor het laatst gebruikt heb, wellicht beter nu.

 

Hoe dan ook, bij Voipbuster kun je 10 euro storten en daarvan kun je onbeperkt naar alle vaste nummers in zo een beetje de hele wereld bellen voor 120 dagen. Na die 120 dagen ga je tegen ongeveer lokaal tarief die 10 euro opbellen. Bel je tussendoor naar betaal nummers en/of mobieltjes dan gebruikt hij je gestorte 10 euro.

 

Als je dit combineert met een bv Fritzbox modem dan hoef je niet eens je PC te gebruiken maar kun je je telefoon gebruiken.

 

Ik gebruik ongeveer 20 euro per jaar en wij erg bellen vrij veel naar Nederland en Noorwegen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Zelfs met mobiel internet kan ik aardig skypen, inclusief video. Zolang ik dat niet op internetspitsuur probeer, geheel geen kwaliteitsproblemen. Alleen moet ik om onduidelijke reden wel mijn headset gebruiken als ik naar een vast nummer bel, als ik dat via de microfoon van de webcam doe wordt het geluid onverstaanbaar dof aan de andere kant. Erg vaag, want met skype naar skype geeft dat geen enkel probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: blitzteam
als je van Voipbuster gebruik maakt, kan ik dan naar ieder gesprek, kijken hoeveel ik nog aan beltegoed heb.ja

ik wil via mijn pc gaan bellen , wat heb ik nodig, een headset voor spraak en gehoor.ja
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
Mijn ervaring met zowel skype als voipbuster met bellen vanuit Spanje naar Nederland zijn droevig..

Echt slecht te noemen, geen normaal gesprek mee te voeren.

Hum, ik heb jaren via Skype met een Skype dualphone van Spanje naar Nederland gebeld en eigenlijk was er geen verschil merkbaar.
Heb je wel een landline van Telefonica?

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kriebie
Zelfs met mobiel internet kan ik aardig skypen,


In denemarken bel ik via budgetphone en justvoip via mobiel internet van het Zweedse "Tre". Dat werkt uitstekend, ik merkte geen verschil met mijn kabel-aansluiting die veel sneller is.


Als bellen via voipbuster slecht is ligt het inderdaad aan je infrastructuur/aangesloten apparatuur.
Toen ik de eerste tests deed via mijn Nokia E51 (via wireless lan) was het ook bedroevend. Bijna onmogeöijk te verstaan wat de tegenpartij vertelde. Nu gebruik ik meer dan een jaar de c470IP van Siemens, en de verbinding is even helder als een gewone KPN telefoonlijn.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...