Ga naar inhoud


Rebox 9000 nieuwe software V89


Gast toppiedus

Aanbevolen berichten


  • Reacties 247
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De link via rebox.be of via rebox.nl komt bij hetzelfde uit.

 

De firmware is nu goed - er zijn geen foute versies meer via deze links te downloaden.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nogal slordig.

en nou hadden ze paar dagen de handleiding op internet staan (wekenlang om gezeurd) om te downloaden, is-ie er weer af.

en dus vervangen door niet werkende software.

 

alleen waarom staat op rebox.be dan wel werkende software?

het lijkt me dat er eea schort aan hun vrijgaveproces.

 

overigens komt hij niet op hetzelfde uit, volgens wat ik zie.

rebox.be is de 'oude' pagina in zwart wit, rebox.nl = rebox.tv is een veel luxere blauwe pagina.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie doet er na een FW update altijd een fabrieks reset en wie niet? Ik ga er vanuit dat een FW update ook zonder fabrieks reset werkt. Altijd zo'n gedoe om na een reset alles weer opnieuw in te voeren e.d.

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het inscannen van de zenders op tuner twee zet de receiver ze ook, niet allemaal op tuner één, dit kan ik wel bijwerken met polaredit dus dat is niet zo erg. Wat wel waardeloos is de ellende dat de diseqc die ik instel voor tuner twee gewoon verkeerd staat. Aangegeven voor de astra 2 (28.2) diseqc een op uit en diseqc twee op 2 (of B) maar dat wordt niet zo opgeslagen en met polaredit loopt het programma vast als ik die gegevens wil veranderen. Dat probleem moeten ze snel aanpakken.

Software er op gezet, fabrieks reset gedaan, alles opnieuw ingesteld, alle zenders gescand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: H. Maat
Wie doet er na een FW update altijd een fabrieks reset en wie niet? Ik ga er vanuit dat een FW update ook zonder fabrieks reset werkt. Altijd zo'n gedoe om na een reset alles weer opnieuw in te voeren e.d.


doe hier na een update altijd een fabrieks reset, daarna de stroom eraf gedurende 10 seconden alles ingeven en kanalen zoeken , dit alles nog geen minuut extra werk en alles doet het zoals het moet dus ook de cd kanalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: H. Maat
Wie doet er na een FW update altijd een fabrieks reset en wie niet? Ik ga er vanuit dat een FW update ook zonder fabrieks reset werkt. Altijd zo'n gedoe om na een reset alles weer opnieuw in te voeren e.d.


Nieuwe firmware, zeker als er nieuwe drivers inzitten altijd laten volgen door een reset.
Dat niet doen kan allerlei vreemde bugs tot gevolg hebben.
Dus altijd doen...

PLinux member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980
Enkel ik zie geen enkel verschil met de vorige versie.

Weet iemand wat er nu echt is veranderd?


Staat nu een paar uurtjes te draaien op mijn Rebox 8000 HD . Wat ik zie??

- De 'snelle kieslijst' ziet er weer goed uit. Geen 'mixed up' pixels meer
- Opgenomen programma's zijn normaal vooruit te spoelen. Ook op 4x speed
- De beeld kwaliteit lijkt verbeterd

O ja, nog één ding: mijn box is volgens de systeem info ineens een Fortis FS9200 HD.

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb versie 89 (2?) geladen zonder de rampzalige gevolgen van de eerste versie van vannacht.

Wel heb ik al kunnen vaststellen dat de bekende problemen waar we allemaal mee te maken hebben nog steeds aanwezig zijn.

 

Na het vertonen van een HD opname vanaf harddisk weigert de Rebox doodleuk Ned.1 te vertonen: "gecodeerde zender".

 

Gelukkig helpt opnieuw starten, maar dit soort bugs vallen eigenlijk niet te verkopen. Mijn vrouw heeft hier zéker geen begrip voor, want die is geen gadget liefhebber zoals ik.

Ik denk dat dit soort spullen zonder morren hoort te werken.

 

Wie heeft er ook nog steeds problemen?

 

 

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde zojuist gaan updaten. Maar wat schets mijn verbazing:

2 versies confused

Via rebox.be - RE9000HDPVR_V89.ird 13.421kB

Via rebox.tv - NL_BXLG2PHLKP_RE9000HDPVR_V89.ird 13.376kB

Welke is de goede?

 

 

 

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Peter38
Origineel bericht van: David1980
Enkel ik zie geen enkel verschil met de vorige versie.

Weet iemand wat er nu echt is veranderd?


Staat nu een paar uurtjes te draaien op mijn Rebox 8000 HD . Wat ik zie??

- De 'snelle kieslijst' ziet er weer goed uit. Geen 'mixed up' pixels meer
- Opgenomen programma's zijn normaal vooruit te spoelen. Ook op 4x speed
- De beeld kwaliteit lijkt verbeterd

O ja, nog één ding: mijn box is volgens de systeem info ineens een Fortis FS9200 HD.


Die rebox van mij is nu ook een FS9200 HD na de laatste update (dus dat klopt gewoon niet met mijn aankoop), ze hebben hulptroepen binnen gehaald, of het is een foutje na de eerdere verkeerde software en konden ze er nog geen rebox van maken. Maar er zijn nog erg veel problemen die opgelost moeten worden, het inscannen met tuner één gaat goed. Het inscannen met tuner twee lijkt goed te gaan maar bij het opslaan worden heel wat zenders onder tuner één opgeslagen. Ja dat kan je bijwerken met polar edit alleen is het de bedoeling dat de receiver het goed opslaat en dat ik niet alles zelf moet bijwerken. De diseqc instellingen die ik ingeef moeten opgeslagen worden en niet door de software "bepaald" worden. We zijn er nog lang niet en ik verwacht binnen niet al te lange tijd nieuwe software. Deze ellende moeten ze oplossen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...