Ga naar inhoud


De intakte wereld van Apple i Produkten


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
Origineel bericht van: Sverige
Dat zogenaamde succes voor Apple is meer voor het "imago" onder "welgestelde jongeren" dan voor de kwaliteit van de producten zelf denk ik... het is een hype, en het zal vast Cool zijn als je zo'n ding hebt, maar zelf denk ik echt niet dat het beter is dan een ander goed merk.
Volgens mij betaal je gewoon veel en veel te veel voor hun producten.


Jij heb dus duidelijk nooit een Iphone intensief vergeleken met een andere smartphone.

Dat heb ik wel gedaan en ben om die reden dus ook iphone fan.

Het is een hype omdat het een heel erg goed product is.

Niet alleen de hardware, maar het hele concept.

Ik heb mijn Iphone bewust niet gejailbreaked. Juist omdat Apple 'betuttelend' is, is die Iphone zo stabiel en werkt alles zoals het moet werken. De aps kosten daarnaast vrijwel niets.

Voor 2 tienen heb je die Iphone helemaal vol staan met de vetste gratis en betaalde apz. Het enige dat wat duurder is, zijn de navigatie aps zoals tomtom, maar die is op ieder platform duur.
Als je dat intensief gebruikt, moet je er gewoon voor willen betalen. Wil je dat niet moet je geen iphone kopen, maar ga dan gewoon met 2 blikken en een touwtje bellen. Da's ook gratiz... :D

100 x liever een snel werkende Iphone zonder multitasking, dan een sluggish Windows Phone met multi-crashing wink

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

En dit is weer zo'n bullshit uitspraak van een Apple fan, welke geen reet weet van de rest. Hoezo multicrashing? Ga toch eens je eigen troep afzeiken.

Ik weet niets van een Apple telefoon's, dus zeg ik er ook niets over. Maar er is niets mis met een Windows mobile toestel. Daar heb ik al de derde van, en zijn stuk voor stuk gewoon goed. En goedkoper.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach ieder zijn keuze, en ik vind het leuk om te lezen dat

ijzerbout zijn dochters wel een iphone bezitten,

dus toch nog wat smaak in de familie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Jij weet inderdaad niets van een Iphone, dat blijkt want sneller-flexibeler-stabieler zijn allen van toepassing op een Iphone, in vergelijking met iedere hardwarematig vergelijkbare windows phone.

 

Ik heb ze bijna allemaal wel getest.

 

Gedraag je de volgende keer want je taalgebruik lijkt nergens op!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diverse Smartphones gehad met allerlei apps. Veelal bergen ellende, en multitasking. Het is maar hoe je dat intrepeteerd.

 

Noem eens eens Smartphone die een navigatie heeft draaien en na een telefoonconversatie niet een nieuwe satfix hoeft te doen.

 

Kom dan niet aan met een MIO, want met BT aan geeft deze ook geen thuis.

 

Zweer bij een Iphone, die het wel kan. En Apple loopt altijd voorop met soft- en hardware.

 

Software zoals Quark-Xpress, Adobe Illustrator. Wie kwam met het font idee ?? Heb ik het nu alleen over software, een MS had slechts alleen Pagemaker in die tijd (1989 ongeveer).

 

Besturingssysteem look, beetje Apple toch.... hoezo afgekeken. Kmap van de Linux gebruikers om ook een OPEN-SOURCE shell te maken zodat je ZELF baas bent over je systeem.

 

Zoals ik al eerder had gezegd, wacht ik op een lekkere Linux-Phone. Wellicht gaat dan de Iphone de deur uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de apple inderdaad niet volledig onderzocht Michel... en wat mij betreft mag ieder kopen wat hij of zij denkt wat voor zichzelf het beste voldoet, het mooiste of het stabielste is... Ik voeg daarbij ook nog wat ik nodig heb, en niet te vergeten wat het kost.

Er zijn zoals voor ieder product voor en tegenstanders, fans en mensen voor wie het duidelijk niet hoeft...

Ik blijf het gewoon wonderlijk vinden dat mensen zo ontzettend veel geld kunnen uitgeven voor dit soort producten...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel

Ik heb ze bijna allemaal wel getest.



Toevallig ook met de HTC desire android??

ik heb heel even 1 tje in mn handen gehad, maar moet zeggen dat dat toch wel subliem loopt hoor en ook behoorlijk wat apps te verkrijgen zonder de boel te hacken.

alleen al niet de verwisselbare accu's (als dat nog steeds zo is tenminste) zou ik geen iphone willen maargoed ieder z'n meug zeggen we hier.

ps: multicrashing op mijn htc toch HD is ook geen sprake, alhoewel er nu wel betere phones te krijgen zijn die vlotter "lopen".

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apple maakt goed werkende producten dat is zeker en de iphone is misschien wel de best werkende smartphone die momenteel te verkrijgen is op het gebied van gebruikersgemak.

 

Zo heb ik nu ongeveer 1,5 jaar heel veel plezier van mijn ipod touch.

 

Maar ikzelf heb bewust geen iphone omdat deze hier in nederland helaas gekoppeld zit aan een t-mobile abonnement. aangezien t-mobile in het dorp waar ik woon gewoonweg slechte dekking heeft (regelmatig geen bereik binnenshuis) is dit gewoon geen optie voor mij.

 

Dit vind ik juist heel jammer van Apple, dat ze de consument niet de vrijheid geven om zelf uit te kiezen waar en hoe hun product gebruikt kan worden.

 

Ik hoop dan ook dat ze de iphone 4 niet exclusief met t-mobile aanbieden zodat mijn htc touch pro2 met windows mobile (die zijn werk goed doet, en nou niet echt last heeft van "multicrashing") ingeruild kan worden.

 

 

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Android = een linux variant.

 

Ik had het heel nadrukkelijk over windows phones.

 

Android (LG) heb ik bekeken en dat is al een berg better dan een windows phone, alleen heeft de iphone 3gs duidelijk mijn voorkeur.

 

De desire ken ik niet en die heb ik dus ook niet vergeleken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach als je er maar gelukkig mee bent .

Er zijn mensen die een motor , die slecht remt , slecht stuurt en te duur is , de beste motor ter wereld vinden (Harley).

Als ik een auto heb welke alleen goed rijdt met het eigen merk banden, het eigen merk benzine ,

ik alleen de weg naar huis mag volgen die de ingebouwde route planner geeft .

Alleen muziek op de radio toelaat waarvoor eerst toestemming gevraagd moet worden en mij verder nauwelijks keus laat .

Denk ik dat ik toch een andere neem al rijdt hij nog zo goed .

Alleen omdat er Apple op staat wordt het gepikt .

Tablet Pc is er al jaren zonder succes , maak het ding wat platter update de techniek zet er Apple op en iedereen rent naar de winkel .

Maar alle lof voor Apple : ik zou willen dat ik het kon , pak een Dream 7000 zet er een ander kastje omheen ,

maak een image die alleen werkt met officiele producten . Een betaalde apps store ( iets anders kan niet natuurlijk) .

Plak er Apple op , zeg dat het de innovatie van de eeuw is :iedereen naar de winkel .

Na een half jaar een hd versie ( 800 ?) met nieuw kastje ,zeg dat je hem moet hebben : iedereen meteen weer naar de winkel .

Ik wilde eens gaan stoeien met een G4 , stond er toch .

Doffe ellende ik kon niet doen wat ik wilde of met veel omwegen (rechtse muisknop kwijt ), indeling wel fraai maar hopeloos om mee te werken.

Maar als iemand er gelukkig mee is mijn zegen heb je .

Zou er zoiets bestaan als Apple oogkleppen ?

Alleen kijken waar Apple wil .

Ik kan nog wel even doorgaan ( Daf vrachtwagens ?? ) maar ik zal het maar laten .

 

Ad

 

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aanj
Ik wilde eens gaan stoeien met een G4 , stond er toch . Doffe ellende ik kon niet doen wat ik wilde of met veel omwegen (rechtse muisknop kwijt ), indeling wel fraai maar hopeloos om mee te werken.


Control+Klik = rechtermuisknop. Voor de rest is het allemaal gewoonte, net zoals Windows voor mij hopeloos is om mee te werken omdat ik het niet gewoon ben.
Trouwens de Apple-muizen van de laatste 5 jaar hebben allemaal de optie op de rechtermuisknop in te schakelen.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apple is een concern die kijkt naar de innovaties en de vraag in de markt. Dit gieten ze in een vorm en beschermen dat. Van OS, Apps, HW, Uiterlijk (Design).

 

Microsoft denkt alles in één apparaat te kunnen proppen en is een ster met "Servicepacks". Door de massa kunnen ze de prijs laag houden en de markt overrulen.

 

Het continent hier aan de andere kan van de oceaan zit ook niet stil en komen met Android, Symbian etc.

 

In het verre Oosten clonen ze de boel en maken juist de markt finaal kapot terwijl er ook kwalitatief goede Oosterse produkten zijn. Dit komt ook ten nadele van het Westen hier, maar ook van Apple (die meestal voorloper is) en Microsoft.

 

Apple investeert Miljarden in de I-reeks en geloof me dat ze de markt goed in de gaten houden en er al reeksen nieuwe concepten op de plank liggen.

 

Apple is ook geen bedrijf om zich te gaan inmengen in gameconsoles. Dat is slechts snel geld verdienen en je moet de volgende versie al weer klaar hebben omdat je concurrent je anders voor is.

 

Alles wat ik tot nu toe in mijn handen heb gehad van Apple (ook de I-reeks) is/was duurzaam en deels nog in gebruik.

 

Het is inderdaad wel jammer dat een telecom provider een sim-lock (provider-lock) op de Iphone heeft. Er waren er veel meer verkocht als dit niet het geval was geweest.

 

Als antwoord op de vraag waarom ik achter een laptop zit met W7 is het antwoord simpel. Ik heb te maken met vele mensen die problemen hebben met hun MS-PC en die wil ik helpen. Die mensen kan ik niet verplichten om over te stappen op Apple of Linux.

In een Virtual XP modus op de Apple is het "appels met peren vergelijken". De MS-vastlopers (blauwe schermen) daar is slechts het kruisje dichtklikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apple,

 

Leuk spul, ziet er gelikt uit, tot dat je het moet repareren.

Heb dit 2 jaar gedaan bij een bedrijf die een licentie hiervoor had.

 

En dan is Apple ineens niet zo leuk meer, zeg maar gerust super service onvriendelijk..

 

En begrijp al helemaal niet waarom je een "aangevreten" appel als logo neemt.. smirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...