Ga naar inhoud


Kleine freezes vlaamse kanalen


hanskedrie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 180
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

heb je wat aan diezelfde ervaring?

of wil je oplossingen?

(beetje flauw misschien, maar het draadje leidt tot enkel langer worden)

 

bel je tv provider

meld hem dat je constant freezes ziet die het kijkgenot beperken

voor de doorsnee klant is dat niet het geval

dus waarom bij jou en vraag; wat gaan ze eraan doen.

ciao

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je even naar boven scrollt zie je toch dat ik al antwoord heb gekregen van TVV..

 

 

Vind het jammer dat er niks aan gedaan wordt..

 

 

Ik vroeg ook maar alleen of er nog mensen waren die merken dat het erger aan het worden is!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bccrew
Als je even naar boven scrollt zie je toch dat ik al antwoord heb gekregen van TVV..


Vind het jammer dat er niks aan gedaan wordt..


Ik vroeg ook maar alleen of er nog mensen waren die merken dat het erger aan het worden is!


Ja, ook ik erger mij als doorsneekijker aan dit euvel. Trouwens het zou mooi indien Tv Vlaanderen snel een oplossing aangeeft dan kan de Mod de draad sluiten. laughsleep

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook een tijdje last van gehad, maar moet zeggen dat ik de laatste tijd ook niets meer heb opgemerkt.

 

Ik kijk wel met een Philips 7121.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Ik heb er ook een tijdje last van gehad, maar moet zeggen dat ik de laatste tijd ook niets meer heb opgemerkt.


Er was ook wel degelijk een probleem. Dat hebben ze bij TVV ook toegegeven, stond trouwens op hun website vermeld bij werkzaamheden.
Maar dat probleem is opgelost en sindsdien heb ik ook geen freezes meer gemerkt. Weekje geleden was dat.

Als er nu opnieuw freezes te zien zijn, dan graag duidelijk aangeven op welke zender en om hoe laat precies.
Dat is de enige manier om constructief mee te helpen om het op te lossen. Als het probleem terug zou zijn welteverstaan.

Door het doorgeven van de correcte data hebben ze op het 'andere' forum ook geholpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: redneck eyeball
Origineel bericht van: Paullo
Ik heb er ook een tijdje last van gehad, maar moet zeggen dat ik de laatste tijd ook niets meer heb opgemerkt.


Er was ook wel degelijk een probleem. Dat hebben ze bij TVV ook toegegeven, stond trouwens op hun website vermeld bij werkzaamheden.
Maar dat probleem is opgelost en sindsdien heb ik ook geen freezes meer gemerkt. Weekje geleden was dat.

Als er nu opnieuw freezes te zien zijn, dan graag duidelijk aangeven op welke zender en om hoe laat precies.
Dat is de enige manier om constructief mee te helpen om het op te lossen. Als het probleem terug zou zijn welteverstaan.

Door het doorgeven van de correcte data hebben ze op het 'andere' forum ook geholpen.


redneck, waar staan die werkzaamheden, ik zie op hun website bij werkzaamheden namelijk enkel werkzaamheden op 20 mei staan.

Bij mij is er in ieder geval nog niks opgelost, gisteren weer heel veel freezes op VTM, een en 2be. Alle andere kanalen geen probleem (FTA + CDS).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hoeven gewoon terug te gaan naar de dag dat deze freezes begonnen en alle Codecs terugzetten op een versie van de dag daarvoor, oude apperatuur terug aanschakelen en de dan nieuwe dingen uizetten. Tevens naar Astra bellen en vragen dat ook zij (want bij SES doen ze ook rare dingen) alles terugzetten zoals het was op die bewuste dag. Dan zullen de problemen wel opgelost zijn.

 

 

Dezelfde ziekte zie je overal in de privé, politiek, enz... iederen wil altijd continu alles veranderen: instellingen, parameters, programma's, personeel, wetten, machines, ....

 

90% van alle problemen worden veroorzaakt door veranderingen, niet door: machinebreuken, software die plots iets anders doet (bestaat bijna niet), ...

 

 

 

Hoogst uitzonderlijk om hypervernieuwende, onmisbare nieuwe features zou men een update kunnen doen, maar dan nog met een fall-back zodat met de druk op een knop naar de oude situatie teruggeschakeld kan worden.

VU+Solo², DM-800HD, T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: redneck eyeball
Origineel bericht van: bccrew
Ze zijn er nog altijd mee bezig..


Ik denk dat het opgelost is. Ziet iemand nog freezes ?


Vandaag om 15.50u op zender 8 (De blauwe planeet). Ik was zelf aan het opnemen, en de kleine freeze staat er ook op.

Freeze.zip

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...