Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Nieuwe software versie Rebox RE8000/9000HDPVR


duitsland

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Henri Aalten
is dit de juiste nieuwe software/firmware voor de Seca 3 kaart
v1.08.26 6-7-2010 ?


Ja zeker draai hem ook (handtekening nog niet aangepast...).

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 154
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: MACKerMD
Helaas, helaas... hele nare bug gevonden.

Ik word er wel beetje moe van nu.

Inderdaad, heeeel naar.

Misschien een of andere veilingsite een optie, scheelt vast in vermoeidheid?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Box heeft hier (wel met fan) 12 uur aangestaan met nieuwe firmware. Geen noemenswaardige temperatuurverhoging.

(32 graden in de behuizing, 26 erbuiten)

 

Heb wel een vraag over uitschakelen.

Je kunt kiezen tussen stand-by en deep sleep. In de handleiding kan ik niets vinden over deep sleep.

Ook weet ik niet hoe je kunt zien in welke van de twee toestanden de box is na uitschakelen.

En wat is de zuinigste van de twee. De handleiding zegt dat stand-by < 1W is, en de firmware upgrade info zegt dat de deep-sleep mode < 1W is?

 

confused

 

 

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MACKerMD
Helaas, helaas... hele nare bug gevonden.

Voor het eerst ontdekt toen ik wat geimporteerde videootjes wilde bekijken, waaronder .mkv-bestandjes. Deze speelde wel de audio af, maar niet de video. Toen een xvid.. en de boel hing.

Ik word er wel beetje moe van nu.

Misschien in het vervolg je videootjes bekijken, via een hdmi kabel die naar je pc loopt.
En dan je videootjes afdraaien op je pc.

En de re9000 gewoon gebruiken om tv kijken, en programma's op te nemen en af te spelen.

Misschien word je dan ook wel een tevreden re9000 gebruiker.

Ik weet in eerder geval, als de mijne stuk zou gaan, ik zo weer een re9000 zou kopen.
Het is de beste huis tuin en keuken hd pvr die er te koop is, voor iemand die gewoon tv wil kijken, en wil opnemen.

Ik had hier voor een andere HD PVR die stond na zeer korte tijd op zolder, [wat een ple***s ding)en ik nam me verlies van 708 euro, en plaatste me Inverto terug. Gelukkig kon ik even daarna die HD PVR in ruilen voor een re9000, met bij betaling. En ben nog steeds tevreden ondanks dat ik nu wel 1028 euro bij elkaar betaald heb voor me re9000. Inclusief een andere HDD, plus nog wat dingen

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arsat
Box heeft hier (wel met fan) 12 uur aangestaan met nieuwe firmware. Geen noemenswaardige temperatuurverhoging.
(32 graden in de behuizing, 26 erbuiten)

Heb wel een vraag over uitschakelen.
Je kunt kiezen tussen stand-by en deep sleep. In de handleiding kan ik niets vinden over deep sleep.
Ook weet ik niet hoe je kunt zien in welke van de twee toestanden de box is na uitschakelen.
En wat is de zuinigste van de twee. De handleiding zegt dat stand-by < 1W is, en de firmware upgrade info zegt dat de deep-sleep mode < 1W is?

confused


Bij gewoon stand-by blijft je klokje zichtbaar, en gebruikt de re9000 ruim 20 watt per uur, en bij deep-sleep is alles uit, en gebruikt hij maar 1 watt per uur.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah,

 

Bedankt. Dus de kreet: "1W energieverbruik in Stand-by" in de handleiding klopt niet...

 

Zoals er wel meer vreemdsoortige dingen in staan. Bijvoorbeeld dat er een RF modulator in zou zitten (blz. 48)

Ik heb hem nog niet kunnen vinden... :D

 

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arsat
Ah,

Bedankt. Dus de kreet: "1W energieverbruik in Stand-by" in de handleiding klopt niet...


Waarom niet, 1W energieverbruik in Stand-by is toch correct.
Enkel het opstarten duurt dan even langer!

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een woordenspel... De box heeft de mogelijkheid om <1 watt te verbruiken (en of je dat nu deep sleep noemt of standby, dat maakt niet uit). Hij kan nog minder verbruiken - zet hem uit.

 

Ik ben het wel eens dat de handleiding inmiddels achterhaald is met alle updates. In een nieuwe versie zou consequent woordgebruik moeten worden doorgevoerd. Wat is wat (of watt is watt).

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ton2207
Dat is een woordenspel... De box heeft de mogelijkheid om <1 watt te verbruiken (en of je dat nu deep sleep noemt of standby, dat maakt niet uit).

Dat is niet helemaal juist.
Als je de optie 'Standby Power' op UIT zet dan gaat de ontvanger in een zogenaamde diepe slaap en verbruikt hij maar <1W (heb ikzelf gemeten).
Zet je de optie op AAN dan verbruikt de ontvanger in de normale slaapstand circa 20W, nogal een verschil.

Het nadeel van de 'diepe' slaap is dat b.v. de data van de eerder ingelezen EPG verloren gaat en dat is niet het geval bij de normale slaapstand.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een aantal updates overgeslagen te hebben nu nieuwe FW erop gezet. Daarna format gedraaid (ging erg snel, klopt dat) en fabrieksinstellingen teruggezet.

Wat mij opviel is dat als je nu in de HDD-lijst met opnames gaat kijken, dat je rechts niet meer een preview ziet van deze opname.

Is dat m.i.v. deze update?

 

Verder tot nu toe tevreden. De skip-problemen in opnames zijn zo te zien verholpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedroo
Wat mij opviel is dat als je nu in de HDD-lijst met opnames gaat kijken, dat je rechts niet meer een preview ziet van deze opname.
Is dat m.i.v. deze update?


in iedergeval bij de versie .22 had ik alleen preview op SD zenders.

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arsat
Box heeft hier (wel met fan) 12 uur aangestaan met nieuwe firmware. Geen noemenswaardige temperatuurverhoging.
(32 graden in de behuizing, 26 erbuiten)

Heb wel een vraag over uitschakelen.
Je kunt kiezen tussen stand-by en deep sleep. In de handleiding kan ik niets vinden over deep sleep.
Ook weet ik niet hoe je kunt zien in welke van de twee toestanden de box is na uitschakelen.
En wat is de zuinigste van de twee. De handleiding zegt dat stand-by < 1W is, en de firmware upgrade info zegt dat de deep-sleep mode < 1W is?

confused



1x power off knop = stand-by mode [dan blijf je de klok op je display zien en de rode led]
2x power off knop = deep sleep [alleen de rode led is dan nog maar aan; dan 1w verbruik]

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980
Origineel bericht van: MACKerMD
Helaas, helaas... hele nare bug gevonden.

Voor het eerst ontdekt toen ik wat geimporteerde videootjes wilde bekijken, waaronder .mkv-bestandjes. Deze speelde wel de audio af, maar niet de video. Toen een xvid.. en de boel hing.

Ik word er wel beetje moe van nu.

Misschien in het vervolg je videootjes bekijken, via een hdmi kabel die naar je pc loopt.
En dan je videootjes afdraaien op je pc.

En de re9000 gewoon gebruiken om tv kijken, en programma's op te nemen en af te spelen.

Misschien word je dan ook wel een tevreden re9000 gebruiker.

Ik heb een 8000 ...
Origineel bericht van: David1980

Ik weet in eerder geval, als de mijne stuk zou gaan, ik zo weer een re9000 zou kopen.
Het is de beste huis tuin en keuken hd pvr die er te koop is, voor iemand die gewoon tv wil kijken, en wil opnemen.

Ik had hier voor een andere HD PVR die stond na zeer korte tijd op zolder, [wat een ple***s ding)en ik nam me verlies van 708 euro, en plaatste me Inverto terug. Gelukkig kon ik even daarna die HD PVR in ruilen voor een re9000, met bij betaling. En ben nog steeds tevreden ondanks dat ik nu wel 1028 euro bij elkaar betaald heb voor me re9000. Inclusief een andere HDD, plus nog wat dingen



je hebt mij niet horen zeggen dat 't een rotbox is, alleen dat ik baal dat ik al me settings kwijt raak en dat dit de zoveelste firmware-update is met een flinke bug. Ik noem dit geen kleine bug zoals het woordje 'kopiëren' dat in je scherm als 'kopi?en' wordt weergegeven. -DAT- zijn schoonheidsfoutjes. Maar volledig 'verdwijnen' van je settings en zenderlijst noem ik wel een hele nare bug. Alleen maar als je je BOX uit zet.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ton2207
Dat is een woordenspel... De box heeft de mogelijkheid om <1 watt te verbruiken (en of je dat nu deep sleep noemt of standby, dat maakt niet uit). Hij kan nog minder verbruiken - zet hem uit.

Ik ben het wel eens dat de handleiding inmiddels achterhaald is met alle updates. In een nieuwe versie zou consequent woordgebruik moeten worden doorgevoerd. Wat is wat (of watt is watt).


... "They know watt-is-watt, but they don't know what-is-what, they just strut... wtf" ...

Daar komt 't zo'n beetje op neer smile

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...