Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Nieuwe software versie Rebox RE8000/9000HDPVR


duitsland

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 oude bugs weer terug((

 

Als ik op stil/pauze knop druk komt wel het symbool in beeld, maar de opname loopt dan gewoon door, met of zonder geluid.

 

Ook na het skippen, heb ik eerst een tijdje stottert geluid

Omdat die bugs steeds vaker terug komen, heb ik de vorige [voor mijn de meest geschikte versie] weer terug gezet.

 

Hoewel ik eerst zeer goed te spreken was over de nieuwe versie, is het toch weer een tegenvaller.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 154
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Donkeyman

Op welke toetsen moet je nu drukken voor de commercial shift?


Eerst bij Systeeminstellingen, Opname optie, commercial overslaan, de skip tijd instellen.
Dan kan je, als tijdens het kijken vd opname de tijdbalk in beeld is, met de pijltjes knoppen L/R van OK knop skippen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedroo
Origineel bericht van: Donkeyman

Op welke toetsen moet je nu drukken voor de commercial shift?


Eerst bij Systeeminstellingen, Opname optie, commercial overslaan, de skip tijd instellen.
Dan kan je, als tijdens het kijken vd opname de tijdbalk in beeld is, met de pijltjes knoppen L/R van OK knop skippen.


Dank je, beetje stom van me dat ik dat zelf niet vond.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jurgen. Heb jij ook begrepen wat rebox verstaat onder stabiliteit. Ik maak uit jouw posting op dat het alleen gaat om vastlopers. Skipproblemen en problemen met pauzetoetsen en dergelijke die hierboven genoemd worden vallen hier niet onder. Heb zelf echter wel meteen na het installeren van de nieuwe update bevriezing van beeld gehad en mislukte opname. Tot nu toe nog niet weer. Heb ook na die vastloper de hdd geformatteerd. Gaf men in het telefoontje ook aan of er nog gewerkt wordt aan de bekende bugs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ben ik de enige, die de indruk heeft, dat de beeldkwaliteit/scherpte nog beter geworden is met de nieuwe software?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hhh
Hallo Jurgen. Heb jij ook begrepen wat rebox verstaat onder stabiliteit. Ik maak uit jouw posting op dat het alleen gaat om vastlopers. Skipproblemen en problemen met pauzetoetsen en dergelijke die hierboven genoemd worden vallen hier niet onder.

Voor zo ver ik het begreep ging het uitsluitend om het voorkomen van vastlopers, dus geen andere zaken zoals skipproblemen e.d.
Origineel bericht van: hhh
Heb zelf echter wel meteen na het installeren van de nieuwe update bevriezing van beeld gehad en mislukte opname. Tot nu toe nog niet weer. Heb ook na die vastloper de hdd geformatteerd. Gaf men in het telefoontje ook aan of er nog gewerkt wordt aan de bekende bugs?

Klopt, ik heb zelf ook onmiddellijk na de installatie een vastloper gehad.
Nadat ik de fabrieksinstelling had teruggezet loopt deze FW als een zonnetje.
Ik heb overigens de HDD niet geformatteerd omdat dit niet werd gevraagd.

Het gesprek was overigens heel kort en ik heb ook niet gevraagd wanneer andere bugs worden verholpen omdat men in de regel toch geen antwoord kan geven.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik had ook een vastloper, onmiddelijk na het installeren van de nieuwe software.

 

Zou je naast het terugzetten van de fabrieksinstellingen, de ontvanger even spanningsloos moeten maken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden versie 97. Na installatie van 1.08.26 hebben we de schijf geherformateerd en fabrieksreset uitgevoerd.

Bij de eerste keer skippen van een opname (02:40) had ik geen probleem. Maar toen ik terugskipte in de opname kreeg ik hetzelfde fenomeen als Pedroo, hoewel de tijdstippen iets verschillen 00:49 en 01:34.

Bij het snel doorspoelen had ik geen problemen totdat het skipprobleem optrad. Toen werd snel doorspoelen ook problematisch.

Bijkomend heb ik een probleem met de ondertiteling van History (TVVlaanderen). Ik moet de ondertiteling knop steeds indrukken en wijzigen van automatisch naar "dut" of andersom wanneer ik History selecteer. De andere zenders hebben dit niet, daar staat de ondertiteling altijd op nederlands. Dit had ik voor de update niet. Tenzij dit ligt aan History en niet aan de update.

Rebox RE9000HD PVR + Visiosat Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ook ik heb na update meer fouten gezien als in de afgelopen 3 maanden.

 

Tuner 1 geen signaal kwam ook hier in beeld na de update.

Maar op dit moment loopt alles stabiel.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog altijd raak ik AL mijn instellingen en zenderlijst kwijt na het in deepsleep gooien van me ReBOX.

 

Iemand anders hier al wat van gemerkt?

 

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MACKerMD
Nog altijd raak ik AL mijn instellingen en zenderlijst kwijt na het in deepsleep gooien van me ReBOX.

Iemand anders hier al wat van gemerkt?

Ik zou hiermee toch naar de dealer gaan want dit is een op zich zelf staand probleem.
Hier gaat de ontvanger bij het uitzetten alleen maar in de 'diepe slaap' en ik ben nog nooit de instellingen kwijtgeraakt.
Wellicht is er toch wel iets met het RAM geheugen aan de hand.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...