Ga naar inhoud


Kabel TV wordt een stuk goedkoper


Donkeyman

Aanbevolen berichten


  • Reacties 118
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: The Pope
Ik neem aan dat hij bedoeld dat hij met ziggo ongeveer 1,40 p. maand duurder uit is.......


Dat kan hij nog niet weten de prijzen zijn nog niet bekend.

Overigens zou het wel eens gewoon 5 euro kunnen zijn maar dan een combo pakket met Internet en telefoon dan biedt Tele 2 TV aan met verlies maar op de rest kunnen ze wel verdienen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Dus geen combo abo voor telefoon en internet wink


Zullen we even een paar maanden wachten Tele2 heeft de rest ook Digitale TV Internet en telefoon ik denk dat ze dat in de toekomst wel gaan aanbieden aan een klant voor analoge TV alleen zullen ze niet veel aan verdienen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me nu afvraag is het volgende:

Ziggo heeft nu bijvoorbeeld koppelverkoop van internet + kabel TV. Je kunt alleen internet krijgen als je daar verplicht een standaard TV abonnement van € 16,45 per maand bij neemt.

 

Als een klant vanwege de kabel TV overstapt naar Tele2 kan deze dan nog steeds internet afnemen van Ziggo, met andere woorden: betekent dit ook het einde van deze koppelverkoop? Iemand die dat weet?

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: The Pope
Ik neem aan dat hij bedoeld dat hij met ziggo ongeveer 1,40 p. maand duurder uit is.......


Dat kan hij nog niet weten de prijzen zijn nog niet bekend.


Tele2 gaat hoogstwaarschijnlijk, zoals veel aanbieders van meerdere diensten doen, verschillende prijzen hanteren. Wanneer een klant alleen een kabelabonnement neemt, zal dat 15 euro gaan kosten. In combinatie met andere diensten daalt de prijs naar de door de Telegraaf aangehaalde prijs van 5 euro.

Bron: Tweakers.net. Prijzen zijn niet definitief maar wel zeer waarschijnlijk.

De andere diensten van Tele2 gaan niet via de kabel van Ziggo of UPC maar via het eigen ADSL-netwerk. Zo kun je ook digitale tv bij Tele2 nemen met analoog via de kabel op andere tv's.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens slaat dat openzetten van de kabel sowieso nergens op: Delta, CaiWay, Kabel Noord en enkele kleinere kabelnetten hoeven vooralsnog niets te doen. De OPTA is, zoals wel vaker, vrij selectief.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap ook niet dat ze de analoge kabel netten openzetten voor anderen. Het lijkt me dat de kabelmaatschappijen (terecht) daar niet in willen investeren. Daarnaast willen de kabelmaatshcappijen juist af van het analoge net om ruimte voor digitale kanalen te openen

 

Als ze nou de digitale kabel markt verplicht open zouden gooien. Is technisch (via de smartcard) makkelijker te realiseren.

 

Het zou wel goed zijn dat het goedkoper wordt. Mijn persoonlijke mening is dat tusene de 5-10 euro voldoende zou moeten zijn voor de basis zenders. Verder zou een a la carte aanbod ook nice zijn (per zender betalen ipv pakket)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EL PIÑO
Overigens slaat dat openzetten van de kabel sowieso nergens op: Delta, CaiWay, Kabel Noord en enkele kleinere kabelnetten hoeven vooralsnog niets te doen. De OPTA is, zoals wel vaker, vrij selectief.



Nou volgens mij is Kabelnoord de enigste die zich wel aan de regels van de OPTA houden.

Daar kan je ook internet van ZIGGO of UPC krijgen in combi met hun eigen TV aanbod

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

In combinatie met internet en bellen kost televisie bij Tele5 nog maar 5 euro per maand.

 

Het wordt tijd dat Canal Digitaal onder die prijs gaat zitten voor een pakket met de VRT en Discovery Channel en NGC en Eurosport, dit in combinatie met internet en bellen desnoods.

 

Nu zijn ze dus veel te duur en ze verliezen al marktaandeel en dat gaat nu maar door.

 

Canal Digitaal moet goed naar de markt kijken en veel meer kijken naar wat de klant wil. De massa vindt televisiekijken nog veel te duur hier ( wat ook zo is vind ik)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
Origineel bericht van: calculator

De massa vindt televisiekijken nog veel te duur hier ( wat ook zo is vind ik)



Men zou moeten de commerciële zenders ook gratis via de ether uitzenden zoals in Amerika.
Daar zenden alle grote zenders ABC,NBC,CBS,PBS en FOX gratis uit en in HD,daar kost tv kijken geen cent. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk worden de commercials onderbroken door (korte)

(gesponsorde) programma's?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In combinatie met internet en bellen kost televisie bij Tele5 nog maar 5 euro per maand.

 

Het wordt tijd dat Canal Digitaal onder die prijs gaat zitten voor een pakket met de VRT en Discovery Channel en NGC en Eurosport, dit in combinatie met internet en bellen desnoods.

 

Nu zijn ze dus veel te duur en ze verliezen al marktaandeel en dat gaat nu maar door.

 

Canal Digitaal moet goed naar de markt kijken en veel meer kijken naar wat de klant wil. De massa vindt televisiekijken nog veel te duur hier ( wat ook zo is vind ik)

 

dat gezeur dat cd te duur is, je hoeft het niet te nemen, kom is met een ander verhaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
Origineel bericht van: calculator

De massa vindt televisiekijken nog veel te duur hier ( wat ook zo is vind ik)



Men zou moeten de commerciële zenders ook gratis via de ether uitzenden zoals in Amerika.
Daar zenden alle grote zenders ABC,NBC,CBS,PBS en FOX gratis uit en in HD,daar kost tv kijken geen cent. shocked


Dan betaal ik toch liever wat meer dan naar reclame te kijken met korte onderbrekingen voor een film.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
Origineel bericht van: paqbro
Origineel bericht van: patje7of9
Origineel bericht van: calculator

De massa vindt televisiekijken nog veel te duur hier ( wat ook zo is vind ik)



Men zou moeten de commerciële zenders ook gratis via de ether uitzenden zoals in Amerika.
Daar zenden alle grote zenders ABC,NBC,CBS,PBS en FOX gratis uit en in HD,daar kost tv kijken geen cent. shocked


Dan betaal ik toch liever wat meer dan naar reclame te kijken met korte onderbrekingen voor een film.


Hier heb je om de 20min. onderbrekingen van soms wel 8min. en je moet nog eens betalen om tv en reclame te kijken.
Terwijl het daar gratis kan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...