Ga naar inhoud


Kabel TV wordt een stuk goedkoper


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Om dit draadje dan toch maar vooral over CD te laten gaan.....

 

Het gebeurd eigenlijk niet, alhoewel de transponders ruim over de grenzen gaan, mag je geen abonnement nemen op een "buitenlandse" provider. Als ik in Nederland het pakket van TV Vlaanderen interessanter zou vinden dan CD dan mag dat niet.

Net zomin als dat ik bijv. SyFy niet kan abonneren omdat CD dat niet aanbiedt.

 

Ik vrees dat een tweede provider nooit een kans krijgt omdat CD voor veel zenders exclusieve rechten heeft voor Nederland.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 118
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: boaz
Om dit draadje dan toch maar vooral over CD te laten gaan.....



Ja en wat heeft dat met dit topic over "Kabel TV wordt een stuk goedkoper" te maken?

Maar ik heb zo het vermoeden dat die 5 euro gewoon 15 euro moet zijn. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: boaz
Om dit draadje dan toch maar vooral over CD te laten gaan.....



Ja en wat heeft dat met dit topic over "Kabel TV wordt een stuk goedkoper" te maken?

Maar ik heb zo het vermoeden dat die 5 euro gewoon 15 euro moet zijn. cool
Helemaal met je eens Aart ik moet t nog zien .
Hoe vaak is ons in het verleden al belooft dat bij vrije markt werking de prijzen gingen dalen in een branche en wat is daar van terecht gekomen helemaal niks.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: boaz
Om dit draadje dan toch maar vooral over CD te laten gaan.....



Ja en wat heeft dat met dit topic over "Kabel TV wordt een stuk goedkoper" te maken?

Maar ik heb zo het vermoeden dat die 5 euro gewoon 15 euro moet zijn. cool


Lees de originele vraag: wat zijn de gevolgen voor CD.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk wel zo alle grote kabel providers zoals UPC en Ziggo zijn in handen van Amerikaanse investeringsmaatschappijen trouwens ook CDS.

 

Die doen dat niet omdat ze ons mogen maar het is bekend dat er veel aan te verdienen valt.

De goedkoopste kleine Nederlandse kabelmaatschappij in Gouda de Rekam kost het voor 40 TV kanalen plus radio nog steeds €6.60 p/m.

Maar daar heb je niets aan als je daar niet woont maar er zit wel lucht in de prijs dus dat de kabel goedkoper kan denk ik wel. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Rekam krijg je de 40 zenders voor €6.60 in DVB-C kwaliteit en even iets gekopieerd van de site.

 

Rekam is een regionale kabeltelevisie-exploitant zonder winstoogmerk.

 

En dat kunnen we van de Amerikanen niet zeggen.

 

Maar ja als eerst al die gemeentes hun CAI netwerken gaan verkopen aan Amerikanen kun je dit verwachten. cool

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mereltje
Volges mij niet voor vijf euro,
maar vijf euro goedkoper!


Waar lees je dat dan ik zie dit staan:

Citaat:
In plaats van 16 a 17 euro gaan de prijzen richting de 5 euro per maand voor het basispakket, meldt de krant op basis van verschillende bronnen in de markt.
confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad dat is de update van 14.56 die er later bij is gezet bij Tweakers.

Het originele bericht in de krant van wakker Nederland was het originele bericht. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja en dan heb je alleen maar analoge pakket en niet eens digitaal, want dan moeten ze ook hetzelfde codering gaan gebruiken als UPC.

Dus alleen interessant voor mensen met alleen een analoge pakket en bij storingen wat gebeurt er dan ?

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even over het idee dat Canal Digitaal het moeilijk krijgt hierdoor: Canal Digitaal kan net zo goed analoge TV gaan aanbieden voor 15 euro per maand, in combinatie met een satellietpakket. Beiden betalen dezelfde inkoopprijs voor analoog, terwijl Canal Digitaal voordeliger dan Tele2 is voor het digitale deel van het abonnement.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat Ziggo zo gek is dat ze dat gaan doen eigenlijk. Daarin kan ik ze wel gelijk geven bovendien.

 

Sowieso is die hele openstelling van de kabel een farce natuurlijk. Het is gewoon wholesale van het analoge pakket, een ander digitaal pakket of internet kan niet eens. Dat is ook niet mogelijk vanwege de ruimte natuurlijk. Dan zou iedereen een eigen kabeltje moeten gaan aanleggen.

 

En voor die 1,40 per maand blijf ik liever bij Ziggo. Je kan veel over ze zeggen maar ik vertrouw ze meer dan Tele2. Bovendien als er een keer stront aan de knikker is bel je gelijk met het goede bedrijf.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...