Ga naar inhoud


[internetbellen] Is de kwaliteit gelijk aan vaste telefonie?


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Michel
ja, maar dan wel een Xs4all account en dus niet budgetphone.

Weg is je voordeel want xs4all is erg duur met de gesprekstarieven!

Mvg,

Michel


Heb jij XS4all? Ik denk het niet. Ik wel, en ze zijn zelfs bereid om je router zo in te stellen met de gegevens en je alles te laten zien. Gratis als service !!!!!! Dus ook je budgetphone. De installateur is namelijk niet een XS4all mannetje maar een ingehuurde buitenstaander.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Vast wel. Ik geloof daar niets van. Daar wordt hij niet voor betaald en dat zullen de meeste monteurs dus ook niet doen.

 

En die extern ingehuurde (meestal vrijwel ongeschoolde) installateur geef jij jouw budgetphone SIP account gegevens?

 

Ik ben benieuwd wat je zegt als je eerste budgetphone rekening van € 3500,00 euro binnen komt?

 

Geloof je niet? Bel Alexander Blom van Budgetphone maar eens. Die kan je meer vertellen over dat soort rekeningen van mensen die wel VoIP wilden maar niet snappen hoe het werkt. smile

 

Citaat:
Ik vond het wel een eer trouwens om met de directeur van sat4all gediscussieerd te hebben. Thanks wow !!

 

Als je het niet kan winnen, maar weer gewoon op beledigen overstappen? Hoe oud ben jij? 41?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Vast wel. Ik geloof daar niets van. Daar wordt hij niet voor betaald en dat zullen de meeste monteurs dus ook niet doen.

En die extern ingehuurde (meestal vrijwel ongeschoolde) installateur geeft jij jouw budgetphone SIP account gegevens?

Ik ben benieuwd wat je zegt als je eerste budgetphone rekening van € 3500,00 euro binnen komt?

Geloof je niet? Bel Alexander Blom van Budgetphone maar eens. Die kan je meer vertellen over dat soort rekeningen van mensen die wel VoIP wilden maar niet snappen hoe het werkt. smile

Citaat:
Ik vond het wel een eer trouwens om met de directeur van sat4all gediscussieerd te hebben. Thanks wow !!


Als je het niet kan winnen, maar weer gewoon op beledigen overstappen? Hoe oud ben jij? 41?

Mvg,

Michel


Dit was geen belediging hoor. Je hebt wel erg kort lontje Michel.
Jammer, dat lijkt me niet nodig. En ik vind het niet correct net zoals ik al eerder zei dat je prive gegevens vermeld hier op het net waarvoor je geen toestemming hebt. Volgens je eigen regels moet je jezelf nu bannen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat was wel een belediging en bovendien was de opmerking nergens voor nodig. Net als al je andere voorgaande opmerkingen die nergens voor nodig waren en waar je zelf de discussie mee verziekte. Veel roepen en beledigen, maar op argumenten ingaan en zelf een paar goede argumenten geven, ho maar.

 

Jouw privégegevens staan op een website waarvan je de link zelf op dit board geplaatst hebt.

 

Dat heb jij gedaan en niet ik.

 

Ik schreef alleen dat je anders beter pianoles kunt gaan geven.

 

Die 41 was een gok, want op de website staat ergens 41 en 'is een veertiger'.

 

Op de argumenten geef je maar weer eens geen antwoord.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

michel er lezen ook nietleden mee die alles ook kunnen volgen

je MAG niet volgens de NL wet zomaar gegevens publicern zonder toestemming.

Ik heb jou geen toestemming gegeven mijn prive gegevens zomaar in het forum oneigenlijk te gebruiken. doe ik ook niet met jou gegevens.

 

je bent het onwaardig om moderator te zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Welke privégegens? Ik zie alleen een link in jouw berichten die je zelf hebt geplaatst en openbaar toegankelijk is. Net als alle andere berichten op dit forum.

 

Wat wil je nu eigenlijk?

 

In onze regels staat ook:

 

Citaat:
Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door een administrator of moderator dien je je via contactformulier of door een reply op de waarschuwing te reageren. Niet openlijk via het board!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Welke privégegens? Ik zie alleen een link in jouw berichten die je zelf hebt geplaatst en openbaar toegankelijk is.

Wat wil je nu eigenlijk?

In onze regels staat ook:

Citaat:
Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door een administrator of moderator dien je je via contactformulier of door een reply op de waarschuwing te reageren. Niet openlijk via het board!


Mvg,

Michel


heb ik gedaan een aantal minuten geleden dus delete mijn account maar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Beste leden, mijn excuses dat dit topic zo uit de hand liep, maar we hadden hier helaas last van een lid dat kost wat kost zijn gelijk wil halen, waarschijnlijk vanwege zijn verblindende hekel aan KPN.

 

Discussies mogen best verhit raken, maar andere leden beledigen of gewoon zonder enige argumentatie iemand naar ongelijk dwingen kan natuurlijk niet.

 

In discussies zijn er altijd twee of meer partijen die meestal qua mening lijnrecht tegenover elkaar staan.

 

Je moet echter ook de feiten kunnen zien en je ongelijk toe kunnen geven als dat nodig is. Dat bleef hier helaas achterwege en in plaats daarvan werd de discussiepartner gewoon meermaals beledigd en was het nodig dit (inmiddels ex)lid met zijn neus op de feiten te drukken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laatste 25 berichten niet meer gelezen.

 

Hanengedrag, jammer.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Is dat iets anders dan wat ik al schreef dan?

Origineel bericht van: Michel
De klank is namelijk alleen beter als je iemand via een directe VoIP verbinding belt, die dan toevallig ook dezelfde (hiDef) codec en een HiDef IP telefoon gebruikt.


Mvg,

Michel


Nee ik geef alleen mijn mening.
Het was geen aanval of zo confused

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zo zag ik het ook niet, maar je schreef in iets andere woorden precies wat ik zelf ook schreef.

 

We zijn het dus op dat punt in ieder geval eens wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...