Ga naar inhoud


[Satelliet] MTV duitsland als pay tv zender


de vrije fries

Aanbevolen berichten

hoi,

 

per i januari 2011 zal de zender mtv duitsland worden omgebouwd naar een pay tv zender. mad

men zal de zender viva als fta muziek zender verder gaan uitbouwen

 

Bron: Dan Ligtvoet (duitsland en noordeuropachef mtv networks)

financial times deutschland

datum:05-10-2010

auteur: Lutz Knapperman ( berlijn )

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


En wat doen ze dan met de analoge frequentie op de Astra ?

En zitten ze ook niet FTA via DVB-T ?

 

Zou er niet een HD-versie komen die gecodeerd gaat worden ?, net zoals diverse andere Duitse zenders gedaan hebben.

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Mag ik een gokje doen.... omzetten naar een digitaal kanaal... MTVNHD wordt binnenkort gesplitst...


Waarin wordt het gesplitst? Niet dat ik het nu vaak kan kijken hehe, maar goed :D

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: de vrije fries
hoi,

per i januari 2011 zal de zender mtv duitsland worden omgebouwd naar een pay tv zender. mad
men zal de zender viva als fta muziek zender verder gaan uitbouwen

Bron: Dan Ligtvoet (duitsland en noordeuropachef mtv networks)
financial times deutschland
datum:05-10-2010
auteur: Lutz Knapperman ( berlijn )


ARDtext bericht er ook over
Daarbij wordt nog aangegeven dat de zender VIVA verder wordt uitgebouwd. VIVA blijft wel FTA.

Volgens mij wenst MTV eigenlijk helemaal niet meer aan muziek te worden gewenst en halen ze de M uit hun naam zelfs in de logo. Zij leggen zich meer toe op andere programma's. Amerikaanse humor dus eek .
Dat VIVA weer echt muziek gaat brengen is misschien wel beter. Vond het zelf altijd jammer dat VIVA enige jaren geleden werd opgekocht door supermammoet MTV. VIVA was veel Duitser.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GHP
Origineel bericht van: Littlesat
Mag ik een gokje doen.... omzetten naar een digitaal kanaal... MTVNHD wordt binnenkort gesplitst...


Waarin wordt het gesplitst? Niet dat ik het nu vaak kan kijken hehe, maar goed :D


Huh, er zijn al 'tig smaken MTV HD, sommigen met een N ertussen en sommigen niet? Volgens mij is de content allemaal hetzelfde. Kan iemand dat mij eens uitleggen?

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zuppelan
Ze doen maar... Duitsers betalen niet voor zoiets, zijn ze de kijkers kwijt.

nou of dat zo is?
ik ken er zelfs die speciaal een nederlands abonnement hebben om de hele MTV meuk te kunnen zien en horen.

maar op zich is het natuurlijk geen echt fraaie zender met al dat gekwebbel en halve songs, dus om je er dik over te maken?
ciao

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt nu toch ook via Technisat een mogelijkheid om naar MTV te kijken? Bij mijn receiver zat een bon voor een gratis smartcard voor MTV Unlimited... heb de card ontvangen, en een paar keer gekeken naar diverse mtv's, maar helaas was het niet mijn muziek smaak... ontzettend veel drukte allemaal... maar de liefhebber kan voor relatief weinig geld de card opwaarderen zag ik...

Naast de Duitse MTV die nog gratis is heb/had je toch ook een Oostenrijkse versie? met dezelfde kouwe drukte erop... (als ik eerlijk ben vond ik vroeger, toen ik Premiere had, Goldstar TV betere muziek.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...