Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Op ‎8‎-‎6‎-‎2020 om 10:43, Penthe zei:

Kijk eens even wat er zo op het Internet staat.

 

Capture.JPG.25ad64530356a637755e0ec611e0f29c.JPG

 

 

Iemand krijgt hier rode wangetjes.............

 

 

Ai ai ai ai,  betrapt !!   Toen ik een week of 3 geleden de zolder ging opruimen (tsja, wie deed dat niet, ik heb bijna 3 maanden verplicht thuis gezeten) vond ik een schoenendoosje met een aantal oude HD's, uit het DOS 3.11 en DOS 6 tijdperk. Die ben ik eens gaan bekijken, dan kunnen ze weg  (de grootste was 80Mb, toen in die tijd een bodemloze put) Daar vond ik ook dit plaatje, en dacht… hé, dat heb ik ook nog steeds boven liggen op een plank in mijn hobbykamer. Maar ja, ik had geen zin, en was te lui om echt naar boven te lopen, foto maken, dit uploaden naar hier. Dus het betere cut/paste werk.  Om toch te laten zien dat ik hem echt heb, hier 2 foto's…..eentje van het kunstwerk, en eentje het kunstwerk boven mijn werktafel in mijn hobbykamer (die is immers uniek, en kan je niet vinden op het www.net )  Al mijn meetinstrumenten (behalve de Tektronix scoop en digitale multimeters) heb ik zelf gemaakt, het meeste ook zelf ontworpen, al of niet met aanpassingen van ontwerpen van Elektuur en Radio Bulletin.

Met excuses voor de verwarring door het geven van de verkeerde foto..

 

1.jpg

2.jpg

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de foto zelf al eerder gezien die hij plaatste ergens rond 2010 van een hobyist, dus kon het niet kloppen. En als je dan leest dat hij het op zijn eigen bureau had staan gaat er een alarmpje af. Dus ging ik even op zoek naar de hobbyist en zijn bewuste fotos en vond die dan ook per direct.

 

Een fout maken is menselijk en vooral als je over 10 jaar terug praat, dus excuus aanvaard.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...