Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Op 30-1-2020 om 07:44, Penthe zei:

1305991334_MadeInChina.jpg.775e6c4b895c0178a44ab83cbf3f93f7.jpg

 

Ik herinner me nu mijn (onze) ondeugd als uitzendkracht in een verffabriek.

Mijn collegastudent had moeite met de chef, we werden wat recalcitrant zeg maar.

Onze taak was om verfblikken van een opdruk te voorzien, er zat iets van ijzermenie in denk ik.

Afijn, door wat te schuiven met de mal maakten we er 'CHOCOLADEPASTA' van.

 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

image.png.3f4b0a242d09ea283784d84927ef11cf.png

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verhaal van Pasen: terwijl president Trump op reis is door Jeruzalem, krijgt hij een hartaanval en sterft.

De begrafenisondernemer vertelt de Amerikaanse diplomaten die hem vergezellen: 'Je kunt hem voor $ 50.000 naar huis laten sturen, of je kunt hem hier in het Heilige Land begraven voor slechts $ 100.

De Amerikaanse diplomaten gaan om een hoekje staan om het een paar minuten te bespreken.

Na een paar minuten keren ze terug naar de begrafenisondernemer en vertellen hem dat ze willen dat Donald Trump naar huis wordt gestuurd.

De begrafenisondernemer is in de war en vraagt: 'Waarom zou je $ 50.000 willen uitgeven om hem naar huis te sturen als het hier geweldig zou zijn begraven te worden en je zou slechts $ 100 uitgeven?

De Amerikaanse diplomaten antwoorden: 'Een man stierf lang geleden, werd hier begraven en drie dagen later stond hij op uit de dood.

We kunnen het risico gewoon niet nemen.'

  • Haha 3

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Paas verhaal.

Terwijl president Trump op reis is door Jeruzalem, krijgt hij een hartaanval en komt te overlijden. 

De begrafenisondernemer vertelt de Amerikaanse diplomaten die hem vergezellen: 'Je kunt hem voor $ 50.000 naar huis laten sturen, of je kunt hem hier in het Heilige Land begraven voor slechts $ 100.’ 

De Amerikaanse diplomaten gaan om een hoekje staan om het een paar minuten te bespreken. Na een paar minuten keren ze terug naar de begrafenisondernemer en vertellen hem dat ze willen dat Donald Trump naar huis wordt gestuurd. 

De begrafenisondernemer is in de war en vraagt: 'Waarom zou je $ 50.000 willen uitgeven om hem naar huis te sturen als het hier geweldig zou zijn begraven te worden en je zou slechts $ 100 uitgeven?’ 

De Amerikaanse diplomaten antwoorden: 'Een man stierf hier heel lang geleden, werd hier begraven en drie dagen later stond hij op uit de dood. 

We kunnen dat risico gewoon niet nemen.'

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...