Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

jA, deze moet in het engels, anders klopt hij niet…..

 

Two very old ladies (over 90) were outside their nursing home, having a smoke, when it started to rain.

One of the ladies pulled out a condom, cut off the end, put it over her cigarette, and continued smoking.

Lady 1: What's that?

Lady 2: A condom. This way my cigarette doesn't get wet.

Lady 1: Where did you get it?

Lady 2: You can get them at any drugstore.

The next day, Lady 1 hobbles herself into the local drugstore and announces to the pharmacist that she wants a box of condoms.

The guy, obviously embarrassed, looks at her kind of strangely (she is, after all, over 90 years of age), but very delicately asks what size she prefers: S, M, L or even XL.

Lady 1: Doesn't matter son, as long as it fits a Camel.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Leuke weetjes:

 

WIST JE DAT:


- Het orgasme van een varken duurt 30 minuten. ( OMG !!! )
- Een kakkerlak kan 9 dagen zonder hoofd leven, vooraleer hij sterft van de honger. ( Creepy, maar ik ben nog altijd niet goed van dat varken.)
- De mannelijke bidsprinkhaan kan niet paren terwijl zijn hoofd vastzit aan zijn lichaam. Het vrouwtje begint de sex door zijn hoofd eraf te rukken. (Schatje... Ik ben thuis!!!)
- Een vlo kan 35x zijn lichaamslengte ver springen. Dat is gelijk aan een mens die de lengte van een voetbalveld ver springt. (30 minuten, gelukzak dat varken...)
... - Een katvis heeft 27.000 smaakpapillen. (Wat kan er nu zo smakelijk zijn op de bodem van een vijver?)
- Sommige leeuwen paren tot 50x per dag. (Goh dat varken... kwaliteit voor kwantiteit!)
- Vlinders proeven met hun voeten. (Iets wat ik altijd al wilde weten.)
- Olifanten zijn de enige dieren die niet kunnen springen. (En da's maar goed ook, denk ik...)
- De urine van een kat licht op onder een black light. (Ik vraag me af hoeveel de regering dat gekost heeft om daar achter te komen?)
- Het oog van een struisvogel is groter dan zijn brein. (Ik ken mensen met hetzelfde probleem.)
- Zeesterren hebben geen hersenen. (Zo ken ik ook mensen...)
- En als laatste: Mensen, bonobo's en dolfijnen zijn de enige soorten die sex hebben voor hun plezier.(en dat varken dan?)

 

fijne dag nog 🤣🤣🤣

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Penthe zei:

180127_1_speelgoed05.jpg.91335b944d51d53dd2e9ff80d7ec0271.jpg

 

🤣🤣🤣 Ik heb dubbel gelegen!!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een hele melige bui heb ik eens op een koude en regenachtige zondag dit in elkaar gesoldeerd...… staat nog steeds op mijn buro in m'n hobbykamer.

Ik loop ook al jaren met het idee rond om ergens een knoopcelletje ertussen te plakken, en dat de LEDjes aan/uit gaan.

 

soldeerpoppetje.jpg

aangepast door joker55
  • Haha 1

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:)

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   1 lid

×
×
  • Nieuwe aanmaken...