Ga naar inhoud


Jammer dat het Thema-pakket verdwenen is


dr_grebber

Aanbevolen berichten

Probeer al een paar dagen om het thema-pakket (Geschiedenis 24, Holland Doc 24, Consumenten TV24) te bekijken, zie nu dat CanalDigitaal ermee gestopt is!

 

http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/thema-pakket.aspx

Moet ik nu mijn dreambox ombouwen naar een ziggo kabel ontvanger?

 

Ik blijf het jammer vinden :-(

DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1

Link naar reactie
Delen op andere sites


die kanalen zijn er gewoon alleen niet meer los te bestellen.. Ze maken nu onderdeel uit van familie pakket geloof ik

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik weet niet welke abonnementsvorm je hebt, maar Canaaldigitaal heeft eigenlijk alle oude klanten een aanbieding gedaan, waardoor je deze kanalen kunt blijven bekijken.

 

Ontvang je de nieuwsbrief van CD?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt allemaal,

 

Dit staat er op mijn nota online:

Set Top Box-pakket € 1,00

HDTV-pakket € 5,00

Basis-pakket € 9,95

Film1 Sport1 HD € 19,95

 

Idd geen familie pakket, zal eens nakijken hoeveel extra dat weer is. (5 euri)

DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dr_grebber

Idd geen familie pakket, zal eens nakijken hoeveel extra dat weer is. (5 euri)

Voor de eerste 3 maanden voor hetzelfde bedrag als je nu betaalt voor het Basispakket:
€9,95. wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: dr_grebber

Idd geen familie pakket, zal eens nakijken hoeveel extra dat weer is. (5 euri)

Voor de eerste 3 maanden voor hetzelfde bedrag als je nu betaalt voor het Basispakket:
€9,95. wink

Klinkt altijd mooier dan het is. wink Je krijgt gewoon €15, als je 2 jaar lid blijft is dat niks. Daarbij ben je nog €4 (online) of €10 (telefonisch/schriftelijk) aan administratiekosten kwijt, die kan je mooi betalen met je €15.. Staar je dus niet blind op die korting maar vraag jezelf gewoon af of je €5/maand overhebt voor wat je krijgt.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

>knip<

 

Ik heb een mooi aanbod gehad maar ik had toen het thema pakket.

Dat viel dus weg en werd deels opgenomen in het family en deels in het entertainment pakket.

Volgens mij zitten zelfs sci-fy en dat alpenguhlmfdj in die oude family/themapakket hdtv pakket combinatie.

 

Dus geen fraai aanbod als je wel het oude hd pakket maar niet het themapakket had?

Zo word je als early adoptive nog een x gefopt.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mietde

Dus geen fraai aanbod als je wel het oude hd pakket maar niet het themapakket had?


die ontvangen nog steeds de hd-zenders plus de voormalige themapakketzenders (minus inmiddels e-entertainment).

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n HD+ Thema pakket en ontvang ook Syfy, foxlife, 13th street. Alpengluhen gaat niet open normaal gesproken. Wel met de softcam.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...