Ga naar inhoud


Editie 01 - Clone+ (Multiroom Smartcard Splitter)


Michel

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: wavedancer

Ik moet zeggen dat ik ook wel een goeie verwachting had van deze set.
Maar dat ie soms freezed ligt dat niet aan de software/Cam.

De plaats van het apparaat kan daarin een rol spelen.
Ik heb vier ontvangers, twee beneden en twee boven en ik moest even zoeken naar een centrale plaats waarbij alle ontvangers goed kunnen communiceren met de server.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb al ongeveer een jaar een clone plus met 3 kaarten.

Het is uitermate belangrijk waar je de server neerzet.

Hier moet je echt ff tijd voor nemen. Ik heb wel 5 verschillende plekken in huis geprobeerd totdat ik hem heb staan waar ie nu staat, en ik heb op alle 3 de kaarten geen enkel probleem.

Plaatsing zo dat je in ieder geval 2 streepjes hebt op elke clone kaart.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

beste;

wil toch nog even reageren op je probleem,

ik heb nl ook een samgsung , en kon hem ook niet laten werken ,met clone, terwijl mijn gewoon tv vlaanderen kaart wel rechtstreeks werkt,heb hier nog al wat cams liggen en met de power cam werkt de samgsung wel,en zonder problemen

Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90

Rebox RE8500-Xtrent ET900

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb beneden nog een oude Philips DSX7072 en boven op zolder inmiddels een Sony 26ex325 (DVB-S2). Ik ben zeer geïnteresseerd in dit product, maar hoop vanwege de ervaringen die zeggen dat het bij hun niet werkt, dat deze combinatie zou moeten gaan werken.

 

Ik begrijp dat de CD updates via het basisstation gaan, maar gaat hij dat dan doen via een van de aangesloten kaarten in een televisie die aanstaat o.i.d.? Het basisstation heeft immers geen satellietaansluiting....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Die is naar mijn mening zeker niet beter.

 

Dit systeem is heel simpel. De originele smartcard stop je in het basisstation en die geeft zijn signaal naar de wireless kaarten die je in de ontvangers stopt.

 

Mijn ervaringen zijn dat het uitstekend werkt in alle ontvangers waarin ook de originele smartcard goed werkt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Update van de fabrikant:

 

We have released a new firmware for Clone+ devices. It solves several issues with Viaccess and Conax cards and with some models of CI modules.

It is available to download from our website:

http://www.cloneplus.com/en/home.html#update

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

there is another update available (v. 3.4.0.0) including digitally signed USB driver. This will make an update process much easier, especially for Windows 7 users.

The new firmware will also accelerate Clone+ work with Conax, Cryptoworks, Cryptoworks-Irdeto or Viaccess cards:

 

http://www.cloneplus.com/en/home.html#update

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah. Dat zal 1. het probleem oplossen met het "vaak" niet herkennen van het basisstation

via USB en 2. (waarschijnlijk) een foutje in de 3.3.0.1 versie (van 02-11-2011) oplossen

waarbij (bij mij tenminste) sommige kanalen op zwart gingen. Zo direct even updaten dus.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vanwege deze (prima) review heb ik de ClonePlus gekocht en inmiddels zo'n maandje naar volle tevredenheid draaien. Het lukte mij echter niet om de drivers op mijn PC correct te installeren t.b.v. de firmware-update. Ik heb daarom een support-vraag bij de leverancier ingeschoten en kreeg de volgende dag per mail al keurig antwoord met de juiste oplossing. Prima ondersteuning dus! (Wel alleen in het Engels!)

VU+ Ultimo (2xDVB-S2, OpenPli, OSCAM, 1,5TB HDD)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ook Ik heb de freezess om te zo veel minuten, direct met de CD card heb ik geen problemen.

Ik heb een orginele CI Module (SmarCAM-2 CanalDigitaal) van CD

Op andere ontvangers, dreambox en San Titan I HD geen problemen.

 

Ik heb nu al geupdate naar 3.600 maar de problemen bestaan nog steeds.

Nu las ik dat een Power Cam geen problemen, maar als ik kijk naar de specs is dit Seca2 en niet Seca3.

Of kijk ik verkeerd, ik heb ook geen kennis van cams. Ik kom net kijken in de wereld van Sateliet kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Stel je vraag in het juiste forum met een duidelijke onderwerptitel. Dan kom je een stuk verder dan de 100e vraag in een review topic te plaatsen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Hoi,

 

ik heb een samsung ps50d9600 met aston(nieuwste versie, een maxplus2100 en een topfield 4000pvr met keyfly.

Op alle recievers kreeg ik na enkele minuten ook de melding: gecodeerd programma en soms startte de client kaart niet op.

Moest ik het kaartje even stukje terugtrekken en weer insteken.

In de configuratie-software(laatste versie in ieder geval) kun je verschillende instellingen aanpassen;

Ik heb verschillende frequenties geprobeerd. Dat bracht niet de oplossing.

Daarna heb ik de instelling voor gereduceerd zendvermogen geprobeerd.

Tot nu toe is dat de oplossing geweest. De receivers functioneren nu Ok.

Het lijkt erop, dat de geleverde stroom door de systemen niet voldoende is geweest, om de client kaartjes goed te laten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...