Ga naar inhoud


Xiaomi Philips Eyecare slimme bureaulamp


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Hierbij onze korte review van de Xiaomi Philips Eyecare Smart Lamp 2

 

 

Ben je geïnteresseerd in deze lamp, koop deze dan net als wij bij onze sponsor << Gearbest >> en steun daarmee ook een beetje sat4all!

Kies als verzendwijze: Priority Line 10 - 20 business days, dan wordt de spullenboel via Groot Brittannië verzonden en heb je geen douane stress!

 

*Deze lamp is van eigen geld gekocht en deze review net als altijd gebaseerd op onze eerlijke eigen bevindingen!

  • Bedankt 1
  • Haha 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


19 minuten geleden zei Drs. IJzerbout:

Allemaal snik-snak waar ik niet op zit te wachten.

Een app voor een bureaulamp...sorry. Dat gaat me echt te ver. De bureaulamp kan niet weten in wat voor een "mood" ik me bevind op welk tijdstip.

Hmmm. Volgens mij ben jij nu een beetje obstinaat en lichtelijk agressief. Ik stel voor dat je de lamp op licht amber zet voor jouw gemoedsrust.:D:P

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken de lamp, maar dan de 1e versie met helaas alleen maar aan/uit.

Dus de functie dimmen zou zeer welkom zijn want nu is het echt volop licht of geen licht en volop licht is prima en zelfs zeer geschikt om bij te werken maar bepaald geen gezellig licht.

Ook de lichtkleur is zeer goed te noemen, heb je bij andere lampen wel eens dat je de kleuren van een weerstand niet of nauwelijks kunt onderscheiden, bij het licht van deze lamp is dat uitstekend.

Helaas heb ik er toen dus wel het volle pond van over de 100 euro voor betaald, dus om hem nu zomaar te gaan vervangen door een gedimde versie gaat me toch wat te ver maar zou deze stuk gaan (heb hem nu al een jaar of 4) dan komt er zeker weer zo'n lamp.

 

1 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

Die weet heel goed wanneer ze koffie voor me moet halen. :)

 

ik heb dat nog handiger opgelost, gewoon het koffie app binnen handbereik met de keuze uit op dit moment dacht ik 6 koffiesmaken (sterktes) maar meestal is de paarse variant (sterkte 9) toch wel mijn favoriet. Wil ik bonenkoffie dan moet ik wel even wat verder lopen en daar hebben ze een geweldige smaak van Mövenpick (el autentico) en dat is een bak koffie alsof die van de barista komt.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...