Ga naar inhoud


Review: Xiaomi 70Mai Dashcam / Car DVR


Michel

Aanbevolen berichten

Op 12-3-2018 om 16:47 zei zekitez:

Als je met je rechter muisknop op een Youtube video klikt en dan "Stats for nerds" kiest dan zie je dat de resolutie geen Full HD is.
Of de video niet als "Full HD" ge-upload is naar Youtube  of dat dit de werkelijk resolutie van de XIAOMI is... ?

 

 

Dat is de resolutie van je viewport oftewel het schermpje wat je bekijkt, als je hem fullscreen op een monitor afspeelt met voldoende hoge resolutie zie je wel 1920x1080 staan.

 

image.png.93319efed1302f4e60fd100db32e4165.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Beheerder

Krijg je geen spijt van, mits je verwachtingen realistisch overeenkomen met de prijs die je betaald.

 

Voor dit geld ben ik in ieder geval nog geen betere dashcams tegengekomen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het hele idee achter een dashcam is dat dat je deze vast installeert en het allemaal geheel automatisch werkt. Aanbrengen en vergeten dus. De dashcam moet eigenlijk alleen van zich laten horen als hij om wat voor reden dan ook niet opneemt terwijl dat wel verwacht wordt.

 

Dat doet deze dashcam prima, het enige wat opvalt is dat je het geluid niet helemaal uit kunt zetten en de dashcam Chinees praat. Tijdens het instappen hoor je dus kort op de achtergrond een Chinese vrouwenstem.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg nu een bericht van DHL dat ik 31.18 Euro invoerbelasting moet betalen voor mijn zending van 2 dashcams.

Hier heb ik toch wel moeite mee omdat dit niet vermeld was. Heb gearbest gecontacteerd via Messenger dus hoop op een oplossing.

Heb via PayPal betaald dus normaal kan ik dat bedrag nog terugvorderen denk ik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Buiten het feit dat dit een algemeen bekend feit is als je goederen buiten de EU haalt, staat het ook gewoon op de website van gearbest onder shipping:
 

Citaat

 

About customs tax

Taxes may apply for imported goods/services and is regulated by the country law. GearBest is not responsible for any tax invoice charged on its products. Shipping rates are estimates and may depend on different policies and tax rates applied per country. Please contact local customs for clarity and information.

 

 

Als je één dashcam tegelijk bestelt is de kans dat ze je er tussenuit halen bijzonder klein. In België is de douane wel wat strenger.

Welke verzendoptie heb je gekozen?

Het bedrag terugvorderen via PayPal zal niet gaan want de goederen zijn conform afspraak geleverd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

21% BTW en de rest wordt 'gestolen' door DHL als 'afhandelingskosten'.

 

Welke verzendoptie had je exact gekozen?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dan vrees ik dat dat de reden is.

 

Gearbest raad zelf aan om EU Express te gebruiken, dan worden de goederen meestal via/vanuit de UK verzonden en heb je geen invoerkosten.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...