Ga naar inhoud


Is er nog iets anders als CanalDigitaal


robwo2

Aanbevolen berichten

het zou helpen:

 

watvoor ontvanger

watvoor een schotel

 

als je cd goed binnenkomt moeten de fta duitse zenders ook

goed binnenkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Kortom een criminele bende die geen interne communicatie kent

Je heb misschien gelijk wat CDS betreft, maar om ze nou als crimenele bende te noemen ligt misschien een beetje aan jezelf.
Zorg eerst eens dat je buiten-installatie goed werkt want daar kan CDS niets aan doen.
Dat de Duitse zenders niet goed werken daar kan CDS al helemaal niets aan doen.
Verder..communiceer met die gasten en ga niet direkt dwars liggen. Ik weet zeker dat het dan ook met CDS wel zal lukken.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
TS is al lang weg zo te zien.
Hij zal bij CDS ook wel zo aan de telefoon gehangen hebben :-)


En zoekt nu een alternatief voor sat4all :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas zie je dit op erg veel fora terug, ook/juist bij niet-satelliet fora:

 

De topic starter heeft een onwrikbaar en zijns inziens bewezen mening:

"alle problemen worden veroorzaakt door Canaldigitaal"

 

"meelopers" zijn welkom, maar zodra er goed gemotiveerde redenen worden aangedragen waarom het juist de TS/klager zelf is die de problemen veroorzaakt en niet Canaldigitaal wordt afgehaakt en ander platform gezocht waar wel "meelopers" worden gevonden.

 

Het lost niks op, maar het geeft zo'n fijne bevestiging van je eigendunk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: 1664
Het lost niks op, maar het geeft zo'n fijne bevestiging van je eigendunk.

... buiten dat heeft TS geen antwoord meer gegeven op specifieke vragen omtrent situatie... Dus tsja, hoe kunnen we dan een helpende hand bieden...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mensen zoals de topicstarter de schuld geven aan Canal Digitaal is op zich niet vreemd, als je hoort en leest hoe men de verschillende ontvanstmogelijkheden in nederland noemt. Laatst was er iemand van Intomarkt aan de telefoon met een enquete over tv kijken... interessant dacht ik... "hoe kijkt u televisie?" was de vraag... mogelijkheid 1, via de kabel, 2 via digitenne of 3 via canaldigitaal?? Mijn antwoord, ik kijk satelliet tv,maar zonder canaldigitaal... "euhhh.... dat is onmogelijk meneer, canaldigitaal is de enige die dat mogelijk maakt". Tja.... hoe ga je dan verder... doe dan maar CD zeg ik, maar dat is niet echt correct.

En dan verwachten mensen dat de gewone sterveling weet dat de duitse zenders niets maar dan ook helemaal niets met Canaldigitaal te maken hebben... maar goed,m als die het om een of andere reden niet doen is CD uiteraard wel de schuldige.

 

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik ben lid geworden van dit forum omdat ik uiterst ontevreden ben over CD en iets anders wil


als dit forum invloed zou hebben op CanalDIGITAAL zouden er enkel tevreden klanten zijn.

Citaat:
Is er nog iets anders als CanalDigitaal


ja FTA zenders
neen niet als je het nederlandse zenderpakket wilt kijken

argumenten / argumentatie

heeft één of de gebruiker (abonnent) 1op1 recht op het oplossen van ontvangstproblemen via zogenaamd gecertificeerde installaties???

een aardige discussie zou je hier kunnen verwachten!

Alhoewel CanalDIGITAAL enkel garant moet staan voor hun eigen diensten... indien ontvangst van FTA zenders, niet behorende tot het zenderpakket van CanalDIGITAAL, slecht is zal je de leverancier van je apparatuur moeten benaderen of de fabrikant van de apparatuur.

-je abonneert dus enkel de vrije toegang tot hun diensten maar hebt daarbij geen garantie dat jouw apparatuur (het "eigen aandeel") fatsoenlijk werkt.
-mede omdat dit geen interactief abonnement is, controle heen en terug, weet CanalDIGITAAL niets van jouw ontvangstprobleem alsmede kan men het ook niet controleren (in tegenstelling tot een ISP, die wel op je thuisnetwerk en naar je router kan kijken)
-maar men is altijd wel behulpzaam bij problemen oplossen tot op zekere hoogte, dus moet je hen ook vragen via support/hotline.

zoals sverige al schreef:
Citaat:
Dat mensen zoals de topicstarter de schuld geven aan Canal Digitaal is op zich niet vreemd

mede omdat men doet voorkomen dat FTA-zenders ook onderdeel van het CanalDIGITAAL pakket zijn (kijk maar op hun website is een wassen neus, want die ontvang je ook zonder een abonnement)

een en ander kan samenhangen met de toegepaste installatie
dus onderzoekt men zelf (of de satellietboer die het leverde) die installatie.

als je dan tot de conclusie komt dat de satellietboer verkeerde adviezen en/of installatie heeft geleverd OF jij fouten hebt gemaakt bij uitrichten van eigen geïnstalleerde schotel kom je terecht op een forum zoals dit.

waar je dan hulp kunt krijgen om dat "eigen aandeel" in het kunnen ontvangen van satelliet-tv terug vindt, indien je zuiver gescheiden kunt houden dat dit forum niets met CanalDIGITAAL te maken heeft en enkel hulp kan bieden inzake de techniek.

dus wat we kunnen samenvatten is gerelateerd aan jou vraag
ja FTA zenders
neen niet als je het nederlandse zenderpakket wilt kijken
en men kan je helpen de ontvangst te optimeren door
a) hulp bij beter uitrichten schotel
B) storings analyse en zoeken naar de reden van zo'n storing
c) andere installatie c.q. receiver adviseren.

ciao







Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Om je van goede tips te kunnen voorzien is het handig om ook even te vermelden wat voor schotel en LNB(s) je hebt. Als je bv. 1 LNB hebt, dan kun je inderdaad de regionalen niet ontvangen etc etc etc.


Tot op heden heb ik deze vraag nog niet beantwoord gezien.
Bijvoorbeeld triax schotel en welke maat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: RWsat
Tot op heden heb ik deze vraag nog niet beantwoord gezien.
Bijvoorbeeld triax schotel en welke maat.

Inderdaad, zoals ik een paar berichten eerder al opmerkte. Het lijkt erop dat TS ff zijn ei kwijt wilde, zonder dat er een oplossing wordt gezocht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij was het laatst on line op 1-3-2011 om 12:20 uur, toen hij >dit< schreef.

Daarna heeft hij niet meer ingelogd op SAT4ALL.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...