Ga naar inhoud


Ze gaan eindelijk het volume van de recalme's aan passen


Alventali

Aanbevolen berichten

 

 

Eindelijk

Vanaf het najaar mogen reclame spotjes en promotie filmpjes niet luider klinken dan de normale programma's.

 

Schrik je tenminste niet meer wakker als je voor de tv in slaap gesukkeld bent.

 

Heerlijk zou dat zijn.

 

Bron: NOS.nl

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Alventali
Schrik je tenminste niet meer wakker als je voor de tv in slaap gesukkeld bent.

Inderdaad, ik neem de meeste dingen op, om reclame te kunnen skippen, maar ja... Als je in slaap gesukkeld bent, dan is het evengoed schrikken ja.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat wel zo dat het volume harder staat?

Ik herinner mij dat men dat ontkende en men sprak van het "oppeppen" of "boosten" van het geluid en dat zou iets anders zijn dan harder volume!

 

Overigens mogen ze een "witte achtergrond" bij reclame ook wel verbieden, met een beetje groot scherm, zeg groter dan een meter, lijkt het wel alsof je in een bouwlamp staat te kijken! laugh

 

En die carglas reclame kennen we toch.. ach we dwalen af.

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
reclame spotjes en promotie filmpjes niet luider klinken

Er staat "niet luider klinken"..!!! Dat is wat anders dan meer volume.
Gelukkig is het nu goed geformuleerd.
Desalniettemin zal er wel weer niets van terecht komen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

We zullen het vanzelf wel zien.

Euh horen bedoel ik eigenlijk.

 

En anders zullen ze wel weer iets anders verzinnen waardoor het alsnog weer opvalt.

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Gelukkig is het nu goed geformuleerd.Desalniettemin zal er wel weer niets van terecht komen.

Binnen een jaar is het op alle zenders opgelost. 1 voor 1 wordt ALLES aangepakt in de keten.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alventali

Eindelijk
Vanaf het najaar mogen reclame spotjes en promotie filmpjes niet luider klinken dan de normale programma's.


Ik erger me daar altijd rot aan, de enkele keren dat ik bijv. nog wel eens naar iets op de commerciëlen kijk, maar ik heb toch tegenwoordig de gewoonte om nooit meer iets live te kijken, dus dankzij de FF-knop heb ik daar geen last van. Ik merk overigens dat die ergerlijke tendens zich ook voordoet bij de openbare omroep VRT, dan noemen ze het wel geen reclame maar sponsoring, (je weet wel, vlak voor Witse toeteren ze je in je oren dat de moordenaar dankzij bank X achter de tralies vliegt), of crosspromotionele trailers voor andere programma's. Om diezelfde reden lukt het blijkbaar ook nooit om een programma op tijd te beginnen, wat bijvoorbeeld bij de Britse commerciële omroepen zoals ITV wél schijnt te lukken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ijzerbout geeft het juist aan: de vorige maatregel was "geen hoger volume dan de rest". Dus hebben ze alles eruit gegooid wat je toch nauwelijks hoort en de rest opgekrikt zodat je dezelfde herrie of nog meer op je oren kreeg, maar het totaal volume was hetzelfde.

Nog altijd geniaal overigens het filmpje met Sylvia Millecam hierover.

 

Zelf vind ik het lawaai wel fijn: zodra de herrie losbarst weet je dat je als de bliksem moet zappen of doorspoelen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...