Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


activatie anti-splitter

 

Het gaat bij M7-Canaldigitaal om de kassa en dat heb ik in het verleden al vaker gemeld. Alleen denk ik dat in deze zware economische tijden ze toch een fout maken.

 

Er zullen gecertificeerde ontvangers op zwart gaan dat leverd weer gezeur op en een rinkel aan de telefoon en de kassa word weer gevult en de klanten die geen abonnement hebben zullen ze toch niet als klant krijgen. De pvr toestellen zullen zwaar in de problemen komen omdat er geen programma's tegelijker tijd meer opgenomen kunnen worden en zo kun je de lijst wel aanvullen.

 

Waar het bij M7-Canaldigitaal om zal gaan om meer klanten een duurder abonnement te verkopen. Klanten die in het verleden de abonnementen al te duur vonden die krijg je toch niet en in de toekomst ook niet. Dit zijn klanten die niet een dikke portemonee hebben en ook geen geld uit zullen gaan geven voor een duurder abonnement. In het verleden heb ik al eens gezegd maak de abonnementen goedkoper daarmee genereer je meer omzet en roep je de piraterij een halt toe en als je klantvriendelijk blijft en je neemt en geeft dan blijven de klanten je langer trouw dit moet M7-Canaldigitaal eens leren. Ze zijn nu een jen-spelletje aan het spelen en daarmee jaag je de klanten weg. Voor klantbehoud en nieuwe klanten moet je nemen en geven, hoe ze het nu aanpakken jaag je de klanten alleen maar weg.

 

Je zal gaan zien dat de smartkaart binnen de kortste keren gehackt gaat worden om toch illegaal te kunnen kijken dan heb je de poppen weer aan het dansen. De investering die M7-Canaldigitaal in de opstart Nagravision op de smartkaart gedaan heeft is weg en de economische toekomst is toch niet zo rooskleurig zeg maar daag met je handje boze klanten lopen weg en je kan de tent sluiten.

 

Je hebt klanten en de kans is dat massaal de vrienden groepjes de abonnementen op gaan zeggen omdat het niet meer uit kan om te sharen weer een paar klanten weg minder geld in de kassa.

 

Ik ga er dan ook vanuit dat M7-Canaldigitaal zich flink in de vingers snijd en dat er een negatieve financiele situatie gaat ontstaan. Alternatieven zijn er genoeg M7-Canaldigitaal vergeet dit en zullen in dit kleine landje genoegen moeten nemen met de klanten die ze nu hebben waar ze nu mee bezig zijn is de klanten aan het wegjagen en gaan ze overstappen naar een ander alternatief en niet met een partij als M7-Canaldigitaal in zee te gaan die klanten beperkingen oplegd.

 

Er zullen maar een paar Anonymous-leden pissed-off zijn die de niet goed beveiligde website van Canaldigitaal om zeep helpt en je hebt alle klanten zonder beeld zitten want dom zijn ze daar zeker smile

 

Ik laat het hierbij een abonnement heb ik al helemaal niet meer en ben ook niet van plan om nog een investering te doen in die malafide bende die de naam M7-Canaldigitaal heet smile

 

Gegroet,

Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fretsat
Origineel bericht van: humaxxx
zie link

http://www.canaldigitaal.nl/zakelijk/vervolg.aspx?id=7428

Gaat het doek nu echt vallen voor cardsharing

Zo te zien hebben ze het bericht verwijderd. Nou de plannen nog in de kast.


Haha lol idd het bericht is verwijderd.

Ben benieuwd waarom :-)


EDIT:

Euhm ze hebben het aangepast, maar komt op hetzelfde neer.
Ze leggen alleen nu niet meer uit hoie ze het gaan doen

http://www.canaldigitaal.nl/zakelijk-nieuws/card-sharing-installaties.aspx

Vu+ Ultimo - Open Pli

Vu+ Duo - Open Pli

Viosat G4

2xALPS duoLNB, 2xALPS quadLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien meteen boze telefoontjes.. of het is te vroeg bekend gemaakt. Maar het zal heus wel doorgang vinden.

 

EDIT: die link hier direct boven is van een oud bericht uit 2010

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Origineel bericht van: jooroe

was een beetje verwarrend aangezien die op de homepage van zakelijk staat.


Misschien staat het daar omdat het voor zakelijke gebruikers is en niet voor particulieren..


Uhhhhhh wat is dit voor onzin
mogen we niet meer alles lezen ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie missen een stukkie info... er stond een link op de site van CDS dat er eind november '11 nog maar maximaal 2 zenders tegelijkertijd op een kaart bekeken kunnen worden.

Als waarschuwing werd dit vermeld, zodat zakelijke gebruikers tijdig naar de speciale zakelijke abo's kunnen overschakelen.

 

Er zijn nog maar een paar pluspunten aan het kijken via satelliet; het verschillende dingen tegelijk op kunnen nemen is er een grote van.

Als het inderdaad die kant op gaat, hang ik mijn 2 kaarten ook aan de wilgen als ik er niet mee uit de voeten kan.

Waarom maken ze er niet gewoon 6 van of zo; dan zal niemand er problemen mee hebben en zit er toch een krap maximum op.

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CanalDigitaal zakelijk
Belangrijke informatie over bestaande smartcards voor de Zakelijke Markt
Om cardsharing (kaartfraude) bij particulieren een halt toe te roepen, activeert M7 eind november 2011 een anti-splittersysteem. Na activering van dit systeem kan een smartcard nog maximaal 2 kanalen decoderen. De smartcards die méér dan 2 kanalen decoderen vallen, na activatie anti-splitter, uit.

Speciaal voor de zakelijke markt – waar veel smartcards zijn die méér dan 2 kanalen decoderen – stelt M7 via CanalDigitaal Zakelijk speciale zakelijke smartcards (in bruikleen*) ter beschikking.

Voor meer informatie neemt u contact op met uw Channel Manager bij CanalDigitaal Zakelijk.


Geplaatst: 4 oktober 2011.

Dit stond er in het bericht

DM500HD DM800HD DM500 Openbox 2x Triax 1x vast en 1x draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook gelezen als dat inderdaad gaat gebeuren dan is het ook gedaan voor mij ,

dan is er niets meer mogelijk dan kan je alle dreamboxen vu+duo's en ga zo maar door in de wilgen hangen die meerwaarde heeft dan geen enkel nut meer, ik neem hier vaak op 3 a 4 kanalen op en kijk ik er 1 als dit over is is CD voor mij ook verleden tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...