Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Op het moment dat mijn smartwi systeem niet meer werkt gaat canaldigitaal er bij mij uit.

Dan komt er bij mij glasvezel in huis hier kun je gewoon 5 ontvangers aansluiten en op elke ontvanger krijg je het volledige pakket zonder meerprijs.

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: humaxxx
zie link

http://www.canaldigitaal.nl/zakelijk/vervolg.aspx?id=7428

Gaat het doek nu echt vallen voor cardsharing


Wat denk je van meerdere programma's tegelijk opnemen met de ET9000, Vu duo en de DM 8000.
Veel zappen levert ook de nodige problemen op en ik denkdat de CD goedgekeurde ontvangers echt als eerste door de mant vallen.
Mooi dan geen abbo bij CD omdat die mijn apparatuur blokkeren dan een buitenlands abbotje op een van de mooie sportkanalen in europa....... Einde CD kunnen ze alleen nog maar de nederlandse RTL en SBS zenders aanbieden.....

Wanneer gaat dit starten ?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dan heeft Canal Digitaal een groot probleem met alle ontvangers met een recorder we beginnen met de goed gekeurde ontvangers van CanalDigitaal Zelf goed opletten want zappen gaat niet meer.

 

Ook mijn Rebox 9000 kan dan bij de schroothoop net als de DM8000 die kunnen meerdere kanalen tegelijk opnemen ja dit is gewoon legaal dus hebben ze wel een probleempje optelossen met alle eigenaren van PVR's.

Eh ja zappen moet kunnen met een zaptijd van 1a 2 seconden max dat kan de kaart dan niet meer.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de brief die ik heb ontvangen staat ook mijn dns naam, deze is nergens bekend, dus vind ik het een beetje vreemd dat deze dns in de brief staat.

deze staat ook niet in mijn cccam.cfg of ergens anders op de dreambox.

hij verwijst wel naar mijn ip, maar dat doen wel meerdere dns namen. dit vind ik dus dubieus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik niet meer dan 1 of 2 kanalen tegelijk kan opnemen is het inderdaad exit CDS en waarschijnlijk ook exit satelliet.

 

Gelukkig wordt IPTV van KPN steeds beter en kan ik daarvan gebruik maken.

 

Gevolg voor CDS: een trouwe betalende abonnee weg!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben dit vorig jaar al geprobeerd op de MTV zenders en toen werkt het niet goed en hadden klanten met officiele CD receivers er ook last van. Op naar de wat grotere CSP clusters dan maar.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...