Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: guppje29
En als de kaart dan uitvalt wat dan?
Schakelt hij zich na tijdje in of moet je dan CDS gaan bellen?
anders gaat het erg druk worden bij de call center.


Met griekse Nova card krijg je dan een minuut of wat coolingdown periode waatbij de card nog maar voor 1 CAID de ecm's decrypt.
Ik kan me niet voorstellen dat ze bij 3 of meer verschillende CAID tegelijk direct je card permanent self-destructen. Maar misschien ook wel. We hebben het maar af te wachten. Klopt mijn voorspelling voor de feestdagen 2011 toch wink

De M7 groep gaat nu de handrem erop zetten, ik voorspel dat als cardsharen niet langer meer kan zal hun coderingsysteem sneller gehacked worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet wel, als CD hier gaat lopen klooien en het niet meer loopt, dan ga ik heel rap weg bij die toko. Ziggo ligt hier al in huis en de alphacrypt zit al in de TV. Kwestie van Coax en gaan met die banaan.

 

Dit gaat, zoals al een aantal meer hebben gezegd, averechts werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof toch echt niet dat CD zomaar met de botte bijl hierop in gaat hakken.Er was door CD vorig jaar,ook rond deze tijd, al een bericht verspreid dat ze maatregelen tegen het sharen gingen nemen.Ze zijn nu een jaar verder en zullen in dat jaar niet stil hebben gezeten en nu weten wat wel en niet kan.

Maar inderdaad het blijft CD en dan is niets zeker.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het loopt wel los en anders loopt het maar vast.

Hier ook Ziggo tot in de huiskamer maar oh oh wat is dat gesleutel aan die tuners toch leuk.

Heb persoonlijk toch al nooit het nut gezien van uitzendingen opnemen.

Als het te grijs wordt zet ik er zo een dvb-c tuner in en blijven we hobby-en maar dan met kabel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan45, UPC werkt hier prima hoor. wink

 

Het punt blijft de mensen die ze hier het meest mee raken zijn weer de betalende klanten en hobbyisten. De servers bundelen hun krachten in CSP zoals al langer het geval is met Nova.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Mijn huis staat in UPC gebied, dus dat is pech hebben.
Maar de soep word nooit zo heet gegeten als dat hij opgediend word.


Ook ik ben op zich altijd redelijk tevreden geweest over UPC
Ben nu verhuist naar een ziggo gebied en ben daar een stuk minder tevreden over.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alventali
Ben nu verhuist naar een ziggo gebied en ben daar een stuk minder tevreden over.


Erg tevreden over Ziggo, toen we hier 3 jaar terug kwamen zat er al analoge kabelsignaal op de cai. Erg handig want toen zat de wok nog niet aan de gevel smile

Elk jaar een brief van Ziggo dat we binnenkort afgesloten worden als we geen abbo nemen. Ik verwacht brief nummer 4 volgend jaar augustus wink

@Alventali: kabel in de grote stad is niet te vergelijken met kabel in zo'n verlaten turfstekers gehucht wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...