Ga naar inhoud


Rebox en Canal Digitaal kaartupdates.


ceesv

Aanbevolen berichten

Vanavond met de nieuwste versie .72 op mijn RE-9000 al gelijk het eerste probleem ondervonden.

Nadat de ontvanger de hele middag op radio heeft gestaan is om 17.00 uur een via de Timer geprogrammeerde opname gestart (RTL4 HD).

Tijdens het opnemen ben ik naar RTL7 HD geswitcht en na circa 20 minuten kijken kreeg ik een freeze.

Eerst nog even een paar minuten gewacht maar totaal geen reactie meer via de AB, hard uitzetten was de enige optie.

Daarna functioneerde alles weer normaal.

Op naar de volgende verrassing.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vanavond met de nieuwste versie .72 op mijn RE-9000 al gelijk het eerste probleem ondervonden.

Nadat de ontvanger de hele middag op radio heeft gestaan is om 17.00 uur een via de Timer geprogrammeerde opname gestart (RTL4 HD).

Tijdens het opnemen ben ik naar RTL7 HD geswitcht en na circa 20 minuten kijken kreeg ik een freeze.

Eerst nog even een paar minuten gewacht maar totaal geen reactie meer via de AB, hard uitzetten was de enige optie.

Daarna functioneerde alles weer normaal.

Op naar de volgende verrassing.

 

Als commentaar je eigen woorden:

"De laatste opmerking kan ik niet helemaal volgen.

Nu is er misschien weer eens een update waar iedereen tevreden is en dan toch een dergelijke opmerking die niets toevoegd (correctie toevoegT).

Bij sommigen is het nooit goed of het deugt niet"

aangepast door pj1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen maar beamen dat het bij mij met 1.08.75 nog steeds prima funktioneert. Met al deze berichten ook geen enkele behoefte tot het aanpassen naar 1.09.... (met eventuele konsekwentie van noodzakelijke nieuwe loader 1.54)

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...