Ga naar inhoud


Rebox en Canal Digitaal kaartupdates.


ceesv

Aanbevolen berichten

Mmmm, ik heb net M'n REBOX8500 geupdated (naar v1.99.99) en sindsdien zegt hij bij CAS management dat mijn Smart Card een Ongeldige smartcard is!! Zowel in smartcard 1 als in smartcard 2...

 

En nu?

 

Nog mensen met een RE-8500 die wel een geslaagde update hebben???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb beide updates na elkaar gedaan.

Tussen de updates heb ik wel de spanning van de RE-8500 gehaald.

 

Datum staat nog steeds op 03 en 05/12, ook na heractiveren (via site en via SMS).

 

Iemand enig idee wat er allemaal 'nieuw' is in de versie 2.09.72??

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaartupdate is bij mij netjes binnengekomen en staat nu in januari 2012. Probleem lijkt opgelost.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand enig idee wat er allemaal 'nieuw' is in de versie 2.09.72??

 

Deze firmware heeft maar één doel en dat is het oplossen van het update probleem van je CD kaart.

Ik noem het daarom maar reparatie firmware.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet ik heel tevreden zijn op dit moment, want ik heb geen groene balk achter de ondertiteling van travel channel HD

 

En dat is met de 9000 + de gisteren uitgebrachte software? Dat zou dan vreemd zijn. Want waarom de ene Rebox dat dan wel en de ander niet heeft.....?

 

Maar goed, zo'n ramp is het ook niet. Ik kan redelijk het Engels volgen zonder ondertiteling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand enig idee wat er allemaal 'nieuw' is in de versie 2.09.72??

 

 

Ik denk dat er nieuw en beter personeel bezig is, update 2.09.72 de beste is in twee jaar. Tevens geen Turkse vertaling. De historie leert mij echter dat ik niet te vroeg moet juichen.

 

De volgende verbeteringen voor RE9000:

 

* EPG functioneert naar behoren

* Teletekst kleuren-links (onderaan) knipperen niet langer.

* Update CD datum zonder probleem.

* Wissen van opnamen functioneert.

 

E.e.a. voelt soepeler aan.

aangepast door pj1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben iig al blij dat na onze roep om hulp er gereageerd is vanuit ReBOX.

Ik heb wel de update al gedownload, gebackup't en klaar gezet, maar nog niet geupdate. Dat doe ik rechtsstreeks via de interne update mogelijkheid.

Nu ben ik benieuwd of de ontvanger de vorige 'tmp' ird overschrijft, of 'niet' .. zal vast wel goed gaan, maar toch.

 

Het TravelChannelHD ondertitel-verhaal [groene achtergrond balk] kan ik bevestigen. Ook dat deze wel afspeelbaar is op de ReBOX, maar niet eruit te filteren valt na transfer naar pc.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

............

De volgende verbeteringen voor RE9000:

 

* EPG functioneert naar behoren

...............

 

De EPG word nog niet bewaard als de RE-9000 werkt i.c.m. een NAS.

Als er een interne HDD word aangesloten word er wél netjes een epg.txt bestandje gemaakt.

 

Als dit het enige maco is/blijft, kan ik daar mee leven. :)

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze firmware heeft maar één doel en dat is het oplossen van het update probleem van je CD kaart.

Ik noem het daarom maar reparatie firmware.

Er is tenminste één andere bug opgelost (onterechte HD-toekenning en niet werkende automatische resolutieomschakeling op 16:9 SD zenders) en er is functionaliteit veranderd (opnamen worden in een aparte map opgeslagen). Er is dus meer dan alleen maar een kaartupdate-fix. Of dit inderdaad een kort-levende tussenversie is die een acuut probleem moet oplossen zal de tijd leren.

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de SW update (online gedaan) maandelijkse update kwam wel door,maar een kaart die gedeactiveerd was lukte niet,ook niet na aanvraag activatie.

 

30 seconden in een Philips en beeld, we zijn er (volgens mijn test) nog niet.

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook de nieuwe software erop gezet, fabrieksreset gedaan en mijn kaart staat nu op 2011/12/29 en 2011/12/31. Kan iemand bevestigen dat het de juiste datum is? Alvast bedankt

 

PS tot zover geen vastlopers of schokkende beelden en me EPG doet het goed. Ben best wel tevreden deze keer.......

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...