Ga naar inhoud


Rebox en Canal Digitaal kaartupdates.


ceesv

Aanbevolen berichten

Net zonder problemen geüpdate naar 1.09.72. En nu wachten of de kaartupdate doorkomt.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mooi dat snelle willie kan bevestigen dat kaartupdates binnenkomen met deze v1.09.72 software.

 

Let wel op dat de URL die je bij de netwerkinstellingen ingeeft hoofdlettergevoelig is! Dus van de gehele URL http://reboxupdate.com/update/RE8000/ (of /RE8500/ of /RE9000/ etc.) moet het laatste stuk tussen de twee forward slashes '/' in hoofdletters, de rest in kleine letters, anders werkt het niet.

RE-8000HD PRV (FW: 1.09.72 LOADER:1.21)

Triax TD78 | Astra 1+2+3 & Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat snelle willie kan bevestigen dat kaartupdates binnenkomen met deze v1.09.72 software.

 

Let wel op dat de URL die je bij de netwerkinstellingen ingeeft hoofdlettergevoelig is! Dus van de gehele URL http://reboxupdate.com/update/RE8000/ (of /RE8500/ of /RE9000/ etc.) moet het laatste stuk tussen de twee forward slashes '/' in hoofdletters, de rest in kleine letters, anders werkt het niet.

waar staat die dan op. bij mijn staat die het zelfde als met de 109.61.en dat is 13.12.2011

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren de nieuwe versie opgezet en ben tot nu toe aangenaam verrast.

Ik had 4 punten van kritiek en daar zijn er met deze versie 3 van opgelost.

 

1. Vannacht is er een update doorgevoerd op mijn kaart.

2. Het 'geflikker' van de onderkant bij teletekst op de Nederlandse zenders is ook opgelost.

3. In de stand 'automatisch' schakelt hij weer goed om tussen de verschillende resoluties.

4. Het enige puntje van kritiek is die vreselijke vieze groene balk achter de ondertiteling van Travel Channel HD. Andere merken (zoals mijn Topfield) geven het wel goed door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet ik heel tevreden zijn op dit moment, want ik heb geen groene balk achter de ondertiteling van travel channel HD, en de rest is ook bij mij opgelost.

Hopen dat dit zo blijft.

 

Alleen de opname 's moet ik nog testen .

 

P,s De klok loopt niet goed. Ligt dit aan mij?

aangepast door snelle willie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste leden,

 

Ik zie op de REBOX website geen fw 109.72 staan ( wel 109.61 als laatste ).

 

Omdat ik bij het opnieuw inlezen van 108.75 mijn ontvanger vastliep ben ik een beetje huiverig om deze firmware in te lezen.

 

Ik haal nu regelmatig mijn CD kaart in en uit de ontvanger om een nieuwe datum door te krijgen.

 

Gaarne advies : Kan ik deze nieuwe fw zonder problemen inlezen na de fw108.75 .

 

Mvg Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Hans,

 

De nieuwste FW staat niet op de normale Rebox site maar op hun 'UPDATE' site.

Kijk maar een paar berichten terug want daar is de betreffende link al herhaaldelijk geplaatst.

 

Gelet op de tot nu toe geconstateerde verbeteringen lijkt het mij zinvol om de update uit te voeren.

Ik denk dat als je de voorgeschreven procedure opvolgt de update goed moet gaan.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste leden,

 

Ik zie op de REBOX website geen fw 109.72 staan ( wel 109.61 als laatste ).

 

Omdat ik bij het opnieuw inlezen van 108.75 mijn ontvanger vastliep ben ik een beetje huiverig om deze firmware in te lezen.

 

Ik haal nu regelmatig mijn CD kaart in en uit de ontvanger om een nieuwe datum door te krijgen.

 

Gaarne advies : Kan ik deze nieuwe fw zonder problemen inlezen na de fw108.75 .

 

Mvg Hans

 

 

Hans, betreffende .72 firmware werkt op mijn Rebox 9000 beter dan de .61 firmware. Geknipper van de gekleurde Teletekst links is uit, EPG werkt eindelijk beter en de update van CD is voor mij geen probleem. En voor de rest kan Rebox voor mij de .yf.. krijgen! Ik heb me genoeg geërgerd aan deze instelling in Haarlem die het woord "bedrijf" niet waard is.

aangepast door pj1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste opmerking kan ik niet helemaal volgen.

Nu is er misschien weer eens een update waar iedereen tevreden is en dan toch een dergelijke opmerking die niets toevoegd.

 

Bij sommigen is het nooit goed of het deugt niet.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste opmerking kan ik niet helemaal volgen.

Nu is er misschien weer eens een update waar iedereen tevreden is en dan toch een dergelijke opmerking die niets toevoegd.

 

Bij sommigen is het nooit goed of het deugt niet.

 

Mogelijk heeft dat met verschil van verstand en inzicht te maken. Ik spreek liever niet voor "iedereen". Sommigen zien pas na jaren tobben in dat ze belazerd zijn en anderen zien pas na twee jaar vertraging in dat Octagon software veel beter is en iets toevoegT.

Inmiddels is er sprake van dat er collectieve stappen worden genomen tegen dit verschrikkelijke product en de leverancier die zijn klanten gewoon laat barsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...