Ga naar inhoud


Hoe de kanalenlijst laden?


Pakeha

Aanbevolen berichten

Hoi,

Wie kan mij helpen om de kanalenlijst voor Astra 1 en Astra 3 in een originele D 800 HD se te laden of heeft er tenminste een goede beschrijving van, het Image is wel gelukt maar nu nog de kanalenlijst, er wordt veel over geschreven maar wat is nu de beste en juiste manier want ik wil graag beeld krijgen.

Vooraf mijn dank voor de moeite.

aangepast door Michel
onduidelijke onderwerp aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


Via de downloadoptie kun je een settingslijst downloaden. Andere mogelijkheid is de fastscan gebruiken. Ik ga ervanuit dat je open pli draait.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de downloadoptie kun je een settingslijst downloaden. Andere mogelijkheid is de fastscan gebruiken. Ik ga ervanuit dat je open pli draait.

 

Hoi, bedankt voor je antwoord, maar ga ervan uit dat ik de grootste leek ben op dit gebied, dus of het een open Pli is of niet, waar kan ik dat aan zien?

Je weet dat één gek zoals ik meer kan vragen dan 10 wijzen zoals jullie kunnen beantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menu-> Plug-ins -> Groene knop -> Settings

 

Hoi, via instellingen de kanalenlijst gedownload, via de blauwe knop zijn er geen favorieten maar heb nu alleen nog maart Duitse stations, dus ??? (HELP)

Ik had hiervoor bijna een jaar een kloon maar na drie dikke storingen ben ik dat gekloo(n) zat en heb een originele gekocht, maar de kloon was voor geinstalleerd en ik kom even niet verder.

 

Mischien kan iemand die in de buurt van Arnhem woont mij thuis verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel je Diseqc instellingen (= welke satelliet zit op welke kop) ingesteld ???

Hoeveel koppen heb je ??

 

Hoi, ik heb een zgn. duo kop voor Astra 1 en Astra 3 met twee uitgangen op een 80 cm. schotel, want wij hebben op de slaapkamer nu de oude D500 staan en die werkt wel goed.

SNR 100%, EGC 99%, Ber 0 dus dat zou wel goed moeten zijn. Ik heb een kanalenlijst ingeladen en zag dat beide satelieten in beeld kwamen alleen heb ik alle andere zenders niet alleen Duitsland.

aangepast door Pakeha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, bedankt voor je antwoord, maar ga ervan uit dat ik de grootste leek ben op dit gebied, dus of het een open Pli is of niet, waar kan ik dat aan zien?

Je weet dat één gek zoals ik meer kan vragen dan 10 wijzen zoals jullie kunnen beantwoorden.

 

Ik snap 1 ding niet?Hierboven schrijf je dat de image wel gelukt is?

Dan weet je toch wat je erin hebt gezet??

Dat is voor ons ook wel wat makkelijker om jouw de juiste antwoorden te geven.

 

Anders zoek even op Henksat settings op de wesite van Openpli staat ook een link..download een settings editor ook die link kun je daar vinden dan kun je daarna handmatig(FTP) je eigen settings erin schrijven.

 

Succes,

 

Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Het image erin zetten ging wel, via de PC en de LAN kabels (thuis netwerk) heb ik verbinding met de D800, dan komt er een werkscherm op en kan je aangeven welk Image je wil gebruiken, dan duurt het even voordat alles gaat werken en na een paar minuten kwam de mededeling Reboot en inderdaad de D800 deed dit, ook heb ik de kanalenlijst van Henksat gedownload en uitgepakt, maar mij ontbreekt de kennis om het in de D800 te laden, dat is mijn exacte vraag. Bij de D500 had ik het programma van LLama en kon er mee werken maar dit is nieuw voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik heb ook een probleem met open pl Henksat settings.

Probeer via open menu - plugins - groene knop de een nieuwe setting van Henksat de downloaden om verouderde setting te vervangen.

Maar bij de setting onder open Pli staan alleen verouderde settings, - 09/06/2011

Hoe kan ik recentere settings terug vinden voor mijn DM800HDse?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...