Ga naar inhoud


Powertoggle harmony one werkt niet


Zork9999

Aanbevolen berichten

De AB van de ultimo laat te wensen over daarom ben ik bezig alles netjes in een harmony one te stoppen. Enige wat niet werkt is de powertoggle van de vu+ ultimo. Zowel in activiteit als los apparaat kan de vu niet aanzetten. Heb het apparaat laten leren via de AB van de ultimo maar geen succes.

Heeft iemand dit wel voor elkaar gekregen?

 

Groeten

Zork

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een Harmony 300+ voor de Ultimo, die heb ik aan de computer gehangen en de functies van de Harmony site gedownload. Alles werkt zonder leren.

 

Dolf.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ook de Harmony One en heb geen enkel probleem met de power toggle.

Ook nooit gehad, alles werkte in 1 keer, met enkele aanpassingen daar gelaten.

Voeg hem nog eens toe, maak nog geen activiteit, maar test het eerst even met het selecteren van "Apparaten".

 

En zorg ervoor dat de VU+ niet in een menu staat of op een kanalen lijst, dan werkt het niet...

aangepast door SubSense

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Pedro Newbie

Het inleren van Powertoggle werkt bij de VU's niet goed, ik meen mij te herinneren dat de code om en om wisselt. Het inlezen van de juiste definities uit de database moet wel goed werken.

De VU+ Ultimo staat wel in de database zo te zien, dus misschien moet je even de Ultimo inlezen.

Ik gebruik zelf meestal gewoon de "oude" lokale software versie 7.7.0 dat werkt in ieder geval het lekkerst ook met het aanmaken van sequences etc.

Ook op de 700 kan je daar de activiteitenknoppen toewijzen en via de webversie heb ik dat niet kunnen vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...