Ga naar inhoud


openPli update mislukt, Vu+ Ultimo


kees321

Aanbevolen berichten

front processor gate array ken ik

en ook die werd in het eerst volgend image mee opgenomen (ook in de nightly builds van Openpli destijds)

maar is geen bootloader zoals die CFE

wat er voor die upgrade op de oude Ultimo stond van kees321 is bepalend (het startup logo is in ieder geval al iets dat een indicatie geeft)

 

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat me wel nog een andere optie lijkt dan degene die ik in mijn eerste antwoord van vandaag al gegeven heb is via nul-modem kabel met flashtools een image erop te zetten. De Ultimo heeft immers nog rs232 achterop. Let op dit is een ander formaat bestand en niet te verwisselen met de usb flash files.

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ook nog even toevoegen dat er maar één USB poort van de beschikbare USB poorten in gebruik mag zijn en daarop is de USB stick met de Image aangesloten.

Dus overige aangesloten USB sticks / drives met daarop b.v. muziek, foto’s, video’s etc eerst verwijderen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, da's ook wat, een tijdje terug kon ik niets aanvangen met het apparaat, nu probeer ik het weer, met openpli op USB stick en nu werkt het wel !
Ik gebruik steeds dezelfde stick, onlangs gebruikt ik die nog voor m'n andere ontvanger omdat die ineens van het padje af was.
Daar had ik toen wel een nieuwe versie op gezet, 7.2 2020-06-15
Dus daar zal het 'm in gezeten hebben, kans (haast) niet anders . . .
Ik had het echt al bijna opgegeven met dit apparaat, maar zo zie je maar !

Maar, nu kocht ik er net nog een bij, ik wil er 2 hebben, voor reserve en om te kunnen experimenteren terwijl de winkel open blijft.
En nu heb ik er dus 3
Je kan ze ook via het netwerk koppelen begreep ik ?
Daar kan ik nu mooi mee bezig, ik heb nog een aantal schotels met LNB's liggen, goedbedoelde krijgertjes, dus ik ga het zien.
Het is een tijd gelden dat ik iets met een schotel deed.

Dank allemaal voor meedenken !

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...