Ga naar inhoud


Kleurendisplay voor de DM8000 verkrijgbaar


vGnp

Aanbevolen berichten

Het blijft helaas een beetje stil rond dit onderwerp.

Ik denk dat met mij er nog wel een aantal mensen met smart zit te wachten op gebruikers ervaringen

Is er iemand die na aanschaf van het kleurendisplay zijn oude display aan mij kwijt wil?

Ik zit hier met een zeer hinderlijke verticale streep in mijn diplay en zoek dus een andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Jeroensky

Ik had ooit op openpli forum gevraagd of het mogelijk was om op oled display het videosignaal te laten weergeven.

Dit schijnt dmv composiet linkje zo te kunnen, maardan moet je wat rommelen in je hardware bekabeling.

Ikzelf zie het nut er niet zo van in om aan een kleurscherm te beginnen. De info die ik nu via software allemaal kan opvragen daarvan zijn kleuren geen toegevoegde waarde mijninsziens (ik laat geen icoonen weergeven op display)

En waarom als je dvi-d/component/composiet/scart hebt met video uitvoer :grin:

 

Maar de tip voor degene met kleuren display, port het video signaal er naar toe en maak een extra schakelaartje(original display/video out switch) onder front klep.

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het display inmiddels een aantal weken in m'n DM8000 zitten, en het geeft een geweldig plaatje.

Ben alleen nog bezig met het optimaliseren van de skin_user.xml, want er zijn vrij veel dingen die ik

eigenlijk helemaal niet op dat display wil zien. Maar het ding is ieder dubbeltje waard.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...