Ga naar inhoud


Kleurendisplay voor de DM8000 verkrijgbaar


vGnp

Aanbevolen berichten


Alleen schroeven, wordt verbonden met de interne USB-aansluiting.

 

top,bedankt voor de info,nu nog een adres waar ik die vind en kan hem aankopen,

dus wie via pm een adresje kan en wil geven ben ik zeer dankbaar.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handleiding ziet er goed uit (ondanks dat het duits is) maar ik zie op hun website dat je wel een ipk moet laden om het display werkend te krijgen.

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog even wat extra info gevonden van de leverancier:

  • Verzending naar Nederland kost je € 7,90 extra
  • Betaalopdracht krijg je na 3 dagen
  • Levering kan 15 tot 20 dagen duren na betaling

(rest van het verhaal kan je hieronder in het duits lezen)

 

Heb alvast eentje besteld :D

 

Um gleich ein paar Fragen vorab zu beantworten:

 

F: Warum dauert es 15-20 Werktage bis ich meine Bestellung erhalte?

A: Um die angegebenen Preise erzielen zu können müssen wir gleich 200-500 Stück herstellen. Um das ganze Projekt auch finanzieren zu können wollen wir warten bis ca. die Hälfte der anvisierten Bestellungen eingetroffen ist.

 

F: Wie hoch sind Verpackung und Versand?

A: Verpackung und Versand belaufen sich auch 5€ (3,80€ Versand versichert + 1,20€ Verpackung).

 

F: Erfolgt der Versand auch ins europäische Ausland?

A: Ja, Versandkosten betragen dann 7,90€ (6,70€ Versand versichert + 1,20€ Verpackung).

 

F: Gibt es auch einen Einbauservice für das RGB-TFT Display Kit?

A: Nein ist nicht angedacht. Es wird eventuell ein paar Ausnahmen geben.

 

F: Funktionier das RGB-TFT Display Kit für die DM8000 auch mit der 7020HD?

A: Nein. Aber das RGB-TFT Display Kit für die 7020HD ist in Planung.

 

F: Brauche ich zusätzliche Software um das Display zu verwenden?

A: Die Full-Version funktioniert auch ohne zusätzliche Software. Dann jedoch nur einfarbig in einer der sieben einstellbaren Farben. Um die volle Auflösung des Displays verwenden zu können muss ein Installationspaket von uns installiert werden. Dieses Installationspaket wird auch bei der Light Version verwendet.

 

F: Ist ein Upgrade der Light-Version zur Full-Version vorgesehen?

A: Nein, dies ist nicht möglich. Beide Versionen unterscheiden sich in der Hardware.

 

F: Warum ist die Full-Version 10€ teurer?

A: Um den originalen Displayinhalt zur Laufzeit von 128 x 64 auf 400 x 240 hoch zu skalieren mussten zusätzliche Bauteile (Mikrokontroller und Speicher) verwendet werden. Dadurch sind die Mehrkosten entstanden.

  • Like 1

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handleiding ziet er goed uit (ondanks dat het duits is) maar ik zie op hun website dat je wel een ipk moet laden om het display werkend te krijgen.

 

Inderdaad...vraag me af of DMM misschien zelf nog met deze upgrade komt die werkt zonder aanvullende software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad...vraag me af of DMM misschien zelf nog met deze upgrade komt die werkt zonder aanvullende software.

aanvullende software is niet erg zolang het geen conflicten gaat geven met je image.

Zou mooi zijn als DMM hierbij instapt of dat het openPLI team deze add-on omarmt (voor dat laatste spreek ik dan voor mijzelf gezien ik deze image gebruik)

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je openPLi gebruikt blijkt niet uit je handtekening, gemini en zo. En ik lijk wel gek om voor die 2 8000's die ik heb zo'n display van 2 x (80) + 8 euries uit geven voor alleen een kleurendisplay. Heb ik dus ook niet gedaan, 170 euries voor 2 display's + andere ellende van ipk die je moet gebruiken...

aangepast door Catastrofus

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...